Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Sandertje »

johan1969 schreef:Ik erger mij ook aan het feit dat Luc sommige namen op zijn Engels moet uitspreken.

Ik erger me ook aan de 'acteerprestaties' van Gitta. Spijtig genoeg had ze vandaag weer veel lijnen.
Dat is gewoon typisch Luc: "Simooown" "Tjulia" Maar het mag inderdaad wat minder.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Dat zal nog de erfenis zijn toen Luc nog in Amerika zat. :lol: Marianne kan dat ook goed doch de actrice zelf heeft jaren les gegeven in Engeland. Leah is ook een van de weinige personages die perfect AN spreekt. :thumbup:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Dat zal nog de erfenis zijn toen Luc nog in Amerika zat. :lol: Marianne kan dat ook goed doch de actrice zelf heeft jaren les gegeven in Engeland. Leah is ook een van de weinige personages die perfect AN spreekt. :thumbup:
Maar dat maakt ook net het verschil denk ik. :)
"Marianne" hoeft die Engelse termen niet te gebruiken, het is de actrice zelf die ze er per ongeluk maar vloeiend tussendoor gooit. "Luc" moet vanwege zijn verleden nog een beetje Amerikaans klinken, dus hij is verplicht ze er zo nu en dan tussendoor te gooien. Dat laatste komt wat onnatuurlijk over, vind ik ook. Ik erger me er alleen totaal niet aan. Vind het meestal wel krom maar grappig klinken. :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vind dat Jenny in Thuis moet blijven, ze is gewoon een van de kapstokken waarrond Thuis gebouwd is. Alleen vond ik Jenny en Rosa gisteren gewoon meer lijken op Sien en Maria van het gelijknamige VT4-programma waarbij Sien en Maria huizen die "voil, vies en vettig" zijn terug laten blinken als een spiegeltje. Zeker omdat Jenny gisteren zo een bandana om haar hoofd had. Nog elk een paar plastic handschoenen en ze waren het helemaal. Misschien daardoor dat Nancy niet meer moet komen.

Rosa en Jenny lijken de laatste weken (of sinds het begin van seizoen 17 al) erg goed op Sien en Maria en hebben al even kinderachtige manieren.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

martha schreef:Dat zal nog de erfenis zijn toen Luc nog in Amerika zat. :lol: Marianne kan dat ook goed doch de actrice zelf heeft jaren les gegeven in Engeland. Leah is ook een van de weinige personages die perfect AN spreekt. :thumbup:
In Thuis heb je ook de rare situatie dat bv de ouders een soort 'opgekuist' Antwerps dialect spreken en hun kinderen een Oost Vlaams of Leuvens dialect.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:
In Thuis heb je ook de rare situatie dat bv de ouders een soort 'opgekuist' Antwerps dialect spreken en hun kinderen een Oost Vlaams of Leuvens dialect.
Als er ooit een medaille wordt uitgereikt voor off-topic gaan, krijg jij, Johan, zeker en vast de gouden medaille! :doh:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:
Als er ooit een medaille wordt uitgereikt voor off-topic gaan, krijg jij, Johan, zeker en vast de gouden medaille! :doh:
de trein dan maar terug op het juiste spoor zetten, he?
aan wie ergeren we ons nu weer? ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik erger mij niet echt aan hen maar de scenes tussen Peter en Femke vind ik de minst interessante, dan kijk ik altijd uit naar de volgende scene.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Heb ik ook. Dat komt waarschijnlijk, omdat ze alleen maar praten over Rafael. En ze zeggen altijd hetzelfde.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Heb ik ook. Effe teletekst op zetten of er geen recent nieuws is als die 2 in beeld zijn 8) .
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar sluit ik me bij aan. Het gaat nu ook al maanden zo, er zit eigenlijk zo goed als geen vooruitgang in de verhaallijn Femke/Rafael en de manier waarop Peter daar achteraan hobbelt...
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ach, de ene keer erger ik me aan Tom, dan aan Yvette, dan aan weer iemand anders maar als ik al mijn "ergermomenten" bij elkaar optel zal Luc toch bovenaan staan in het klassement. Het personage hé, niet de acteur.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

eddy en nancy schreef:Ach, de ene keer erger ik me aan Tom, dan aan Yvette, dan aan weer iemand anders maar als ik al mijn "ergermomenten" bij elkaar optel zal Luc toch bovenaan staan in het klassement. Het personage hé, niet de acteur.
Dan ben ik niet alleen dus ;)
Ik erger mij vooral aan zijn manier van praten, zijn temerige, trage manier om iets te zeggen, zijn Dzoelia en Simoown - komaan, hij is al meer dan 10 jaar terug uit de States, doe eens gewoon zeg!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Dzoelia en Simoown - komaan, hij is al meer dan 10 jaar terug uit de States, doe eens gewoon zeg!
:laughing-rolling: Dé perfecte omschrijving! Zijn "accent" rammelt dan ook wel langs alle kanten :lol:
0 x
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

... ik kan geen personage meer vinden om mij aan te ergeren :s
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
Plaats reactie