Het GROTE speculatie topic

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Ach, dat verklaart waarom in de "aftiteling" van gisterenavond Smeekens in de woonkamer van Marianne zo woedend was.
Groot gelijk heeft hij.
Ik dacht dat Marianne wat menselijker geworden was, maar het was van korte duur! :thumbdown:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Neen, Marianne is niet menselijker geworden maar "kinderachtig" :lol: Dat gezichtje toen ze trok gisterenavond "betrapt" En toch, ik vind het reuzegrappig hoe ze nu alles in het werk zet om Smeekens bij haar en in de praktijk te houden :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne heeft haar menselijke trekjes en haar krengerige trekjes, net als alle andere personages. Meestal vind ik dat ook wel grappig, of in elk geval leuk om te volgen, maar de laatste tijd vind ik dat de schrijvers er een soort geschifte toestand van aan het maken zijn.
Na een positieve vriendelijke periode moeten ze allemaal verplicht de draak uithangen en hoe dat aangepakt wordt, lijkt niet uit te maken... Het is niet alleen gruwelijk voorspelbaar, maar ook onlogisch.
Ik moest bijvoorbeeld ook wel lachen om het gezicht wat ze trok toen Smeekens haar leugen onderschepte hoor, maar van de andere kant vind ik het nogal triest allemaal. Welk normaal mens doet nou zoiets? Hetzelfde met die Barbies... :crazy: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ik heb al eens zitten denken : Marianne betaalt het sprookjeshuwelijk van Nancy (ttz ze belooft het nadat ze voor de zoveelste keer een fles porto hebben gekraakt) :lol: Maar het zou kunnen : het huwelijk is voorzien op de 28ste, onnozele kinderdag maar ook de periode van kerstdag en vrede op aarde aan alle mensen van goede wil. Ik vind het nog altijd jammer dat ik die foto van Nancy's kleed niet heb gezien; alhoewel : misschien beter dat ik van niets weet, kan ik verder fantaseren en speculeren :mrgreen:
0 x
Bieketje
Nog geen rang

Bericht door Bieketje »

Tim en Femke trouwen mee.... :razz: mijn fantasie slaat op hol :D
Peggy en Peter ook....
en Jens en Katrien worden een koppel
En Jana vindt Bram terug (alléja, ik wil dat, zo'n mooi koppel had ik nog nooit eerder gezien!)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

En Marianne en Ivo gaan een heel wilde maar wel op een hoog niveau relatie aan. :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:En Marianne en Ivo gaan een heel wilde maar wel op een hoog niveau relatie aan. :lol:
Ja...vooral dat niveau mag niet vergeten worden hè Martha, het is nogal belangrijk! :lol: ;)
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Leontien blijkt helemaal niet dood te zijn en een lesbische relatie te hebben met Veronique die na haar woestijnavontuur ook richting Mexico is getrokken. Ze willen samen komen spoken bij Luc als wraak. Isabelle is echter ook net uit de gevangenis ontsnapt en steekt er een stokje voor...
Felicienne is aanwezig op het huwelijk van Nancy en Eddy en geeft Nancy een zelfgebreide muts cadeau om de winter door te komen. De mutst past wel bij het kleed, dus Nancy besluit om de muts heel de avond aan te houden. Jenny en Rosa kijken verdacht naar elkaar en moeten weglopen omdat ze de slappe lach krijgen.
Franky en Jens beleven diezelfde avond een wilde nacht nadat ze pintjes hebben gemixt met een paar lijntjes coke. Blijkbaar had Kasper daar nog ergens wat verstopt in een zak. Jens dacht verkeerdelijk dat de coke gewoon bloem was en wilde beignets bakken. Plotseling worden ze betrapt door een onverwachte gast...
0 x
tomorrow is another day...
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Valda schreef:Leontien blijkt helemaal niet dood te zijn en een lesbische relatie te hebben met Veronique die na haar woestijnavontuur ook richting Mexico is getrokken. Ze willen samen komen spoken bij Luc als wraak. Isabelle is echter ook net uit de gevangenis ontsnapt en steekt er een stokje voor...
Felicienne is aanwezig op het huwelijk van Nancy en Eddy en geeft Nancy een zelfgebreide muts cadeau om de winter door te komen. De mutst past wel bij het kleed, dus Nancy besluit om de muts heel de avond aan te houden. Jenny en Rosa kijken verdacht naar elkaar en moeten weglopen omdat ze de slappe lach krijgen.
Franky en Jens beleven diezelfde avond een wilde nacht nadat ze pintjes hebben gemixt met een paar lijntjes coke. Blijkbaar had Kasper daar nog ergens wat verstopt in een zak. Jens dacht verkeerdelijk dat de coke gewoon bloem was en wilde beignets bakken. Plotseling worden ze betrapt door een onverwachte gast...
Leuk bedacht. Mij zou het ook niet verbazen dat Jens opeens zou "beseffen" dat hij ook homo is. Ik heb al een tijdje dat voorgevoel...
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Lazylady schreef:
Valda schreef:Leontien blijkt helemaal niet dood te zijn en een lesbische relatie te hebben met Veronique die na haar woestijnavontuur ook richting Mexico is getrokken. Ze willen samen komen spoken bij Luc als wraak. Isabelle is echter ook net uit de gevangenis ontsnapt en steekt er een stokje voor...
Leuk bedacht. Mij zou het ook niet verbazen dat Jens opeens zou "beseffen" dat hij ook homo is. Ik heb al een tijdje dat voorgevoel...
Fien moest het weten ! :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Jens gaat van zijn café een soort oer-Hollands coffeeshop geheel maken met paddo's en spacecake zonder wietpas beleid.

Tom wordt het nieuwe gezicht van dk Oetker België tot ontsteltenis van Marianne

Lynn blijkt in haar vrije uren bij te verdienen als callgirl en wordt betrapt door Geert Smeekens

Tim wordt beloond met extra rang en krijgt hiervoor een speciaal de COCK met ceeooceekaa hoedje.

Marianne gaat naar een winkel van Christine Leduc maar wordt betrapt door Peggy die haar hier wijzelijk mee zal chanteren.

Ann laat zich omscholen tot banketbakster

Mayra wil bij de luchtmacht.

Taxi Leo komt met de heuze vrouwentaxi

Peter blijkt zo manisch depressief te zijn dat hij een fiets pakt en besluit de wereld rond te fietsen maar bij De Panne heeft hij al een platte band.

:violin: :violin: :violin:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:Jens gaat van zijn café een soort oer-Hollands coffeeshop geheel maken met paddo's en spacecake zonder wietpas beleid.

Lynn blijkt in haar vrije uren bij te verdienen als callgirl en wordt betrapt door Geert Smeekens

Tim wordt beloond met extra rang en krijgt hiervoor een speciaal de COCK met ceeooceekaa hoedje.

Marianne gaat naar een winkel van Christine Leduc maar wordt betrapt door Peggy die haar hier wijzelijk mee zal chanteren.

Peter blijkt zo manisch depressief te zijn dat hij een fiets pakt en besluit de wereld rond te fietsen maar bij De Panne heeft hij al een platte band.

:bow-yellow: :banana-explosion: :mrgreen: :dance:
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

schitterend!
0 x
tomorrow is another day...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hij is weer fijn, Kwast! :lol: :lol: :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Kwast schreef:Jens gaat van zijn café een soort oer-Hollands coffeeshop geheel maken met paddo's en spacecake zonder wietpas beleid.

super, ik wil die koffiekoeken van Ann wel eens proeven, iemand moet zich toch opofferen om de kwaliteit te controleren ... :icon-wink:
0 x
Gesloten