Groot gelijk heeft hij.martha schreef:Ach, dat verklaart waarom in de "aftiteling" van gisterenavond Smeekens in de woonkamer van Marianne zo woedend was.
Ik dacht dat Marianne wat menselijker geworden was, maar het was van korte duur!
Groot gelijk heeft hij.martha schreef:Ach, dat verklaart waarom in de "aftiteling" van gisterenavond Smeekens in de woonkamer van Marianne zo woedend was.

Ja...vooral dat niveau mag niet vergeten worden hè Martha, het is nogal belangrijk!martha schreef:En Marianne en Ivo gaan een heel wilde maar wel op een hoog niveau relatie aan.

Leuk bedacht. Mij zou het ook niet verbazen dat Jens opeens zou "beseffen" dat hij ook homo is. Ik heb al een tijdje dat voorgevoel...Valda schreef:Leontien blijkt helemaal niet dood te zijn en een lesbische relatie te hebben met Veronique die na haar woestijnavontuur ook richting Mexico is getrokken. Ze willen samen komen spoken bij Luc als wraak. Isabelle is echter ook net uit de gevangenis ontsnapt en steekt er een stokje voor...
Felicienne is aanwezig op het huwelijk van Nancy en Eddy en geeft Nancy een zelfgebreide muts cadeau om de winter door te komen. De mutst past wel bij het kleed, dus Nancy besluit om de muts heel de avond aan te houden. Jenny en Rosa kijken verdacht naar elkaar en moeten weglopen omdat ze de slappe lach krijgen.
Franky en Jens beleven diezelfde avond een wilde nacht nadat ze pintjes hebben gemixt met een paar lijntjes coke. Blijkbaar had Kasper daar nog ergens wat verstopt in een zak. Jens dacht verkeerdelijk dat de coke gewoon bloem was en wilde beignets bakken. Plotseling worden ze betrapt door een onverwachte gast...

Fien moest het weten !Lazylady schreef:Leuk bedacht. Mij zou het ook niet verbazen dat Jens opeens zou "beseffen" dat hij ook homo is. Ik heb al een tijdje dat voorgevoel...Valda schreef:Leontien blijkt helemaal niet dood te zijn en een lesbische relatie te hebben met Veronique die na haar woestijnavontuur ook richting Mexico is getrokken. Ze willen samen komen spoken bij Luc als wraak. Isabelle is echter ook net uit de gevangenis ontsnapt en steekt er een stokje voor...
Felicienne is aanwezig op het huwelijk van Nancy en Eddy en geeft Nancy een zelfgebreide muts cadeau om de winter door te komen. De mutst past wel bij het kleed, dus Nancy besluit om de muts heel de avond aan te houden. Jenny en Rosa kijken verdacht naar elkaar en moeten weglopen omdat ze de slappe lach krijgen.
Franky en Jens beleven diezelfde avond een wilde nacht nadat ze pintjes hebben gemixt met een paar lijntjes coke. Blijkbaar had Kasper daar nog ergens wat verstopt in een zak. Jens dacht verkeerdelijk dat de coke gewoon bloem was en wilde beignets bakken. Plotseling worden ze betrapt door een onverwachte gast...

Kwast schreef:Jens gaat van zijn café een soort oer-Hollands coffeeshop geheel maken met paddo's en spacecake zonder wietpas beleid.
Tom wordt het nieuwe gezicht van dk Oetker België tot ontsteltenis van Marianne
Lynn blijkt in haar vrije uren bij te verdienen als callgirl en wordt betrapt door Geert Smeekens
Tim wordt beloond met extra rang en krijgt hiervoor een speciaal de COCK met ceeooceekaa hoedje.
Marianne gaat naar een winkel van Christine Leduc maar wordt betrapt door Peggy die haar hier wijzelijk mee zal chanteren.
Ann laat zich omscholen tot banketbakster
Mayra wil bij de luchtmacht.
Taxi Leo komt met de heuze vrouwentaxi
Peter blijkt zo manisch depressief te zijn dat hij een fiets pakt en besluit de wereld rond te fietsen maar bij De Panne heeft hij al een platte band.
![]()
![]()

super, ik wil die koffiekoeken van Ann wel eens proeven, iemand moet zich toch opofferen om de kwaliteit te controleren ...Kwast schreef:Jens gaat van zijn café een soort oer-Hollands coffeeshop geheel maken met paddo's en spacecake zonder wietpas beleid.
Tom wordt het nieuwe gezicht van dk Oetker België tot ontsteltenis van Marianne
Lynn blijkt in haar vrije uren bij te verdienen als callgirl en wordt betrapt door Geert Smeekens
Tim wordt beloond met extra rang en krijgt hiervoor een speciaal de COCK met ceeooceekaa hoedje.
Marianne gaat naar een winkel van Christine Leduc maar wordt betrapt door Peggy die haar hier wijzelijk mee zal chanteren.
Ann laat zich omscholen tot banketbakster
Mayra wil bij de luchtmacht.
Taxi Leo komt met de heuze vrouwentaxi
Peter blijkt zo manisch depressief te zijn dat hij een fiets pakt en besluit de wereld rond te fietsen maar bij De Panne heeft hij al een platte band.
![]()
![]()