En waarschijnlijk dan toch een brand in Ter Smissen op komst ?
Inhouden seizoen 16
- Luc
- Poster rang 4

Re: Spoilers van 9 tot 20 mei 2011
En ondertussen komt Waldek al wat te weten, dus dat huwelijk zou wel eens heel kortstondig kunnen zijn
!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Denk je dat Marianne de boel in de fik gaat steken?Luc schreef:En ondertussen komt Waldek al wat te weten, dus dat huwelijk zou wel eens heel kortstondig kunnen zijn!
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Neen, ik ging eigenlijk af op die electriciteitsproblemen. Maar tussen Jenny en Marianne zal er ook wel wat hoogspanning komen natuurlijksatine schreef:Denk je dat Marianne de boel in de fik gaat steken?Luc schreef:En ondertussen komt Waldek al wat te weten, dus dat huwelijk zou wel eens heel kortstondig kunnen zijn!
En waarschijnlijk dan toch een brand in Ter Smissen op komst ?![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ah, daar had ik over gelezenLuc schreef:Neen, ik ging eigenlijk af op die electriciteitsproblemen. Maar tussen Jenny en Marianne zal er ook wel wat hoogspanning komen natuurlijksatine schreef:Denk je dat Marianne de boel in de fik gaat steken?Luc schreef:En ondertussen komt Waldek al wat te weten, dus dat huwelijk zou wel eens heel kortstondig kunnen zijn!
En waarschijnlijk dan toch een brand in Ter Smissen op komst ?![]()
.
't Zou anders nogal wat geven, Marianne de Pyromane
0 x
-
Amber
- Nog geen rang
Ter Smissen is nog altijd van Marianne, 'k betwijfel dat ze haar eigen eigendom in brand gaat steken om wraak te nemen 
0 x
-
Rieka
- x 435
Een mens die tilt slaat is tot alles in staat...Amber schreef:Ter Smissen is nog altijd van Marianne, 'k betwijfel dat ze haar eigen eigendom in brand gaat steken om wraak te nemen
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Misschien wilden de makers gewoon een nieuw decor voor Ter Smissen
?
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Dat vermoed ik ookLuc schreef:Misschien wilden de makers gewoon een nieuw decor voor Ter Smissen?
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

Ik denk dat we Marianne op haar allerbest, allerscherpst, ...kortom de beste Marianne allertijden te zien zullen krijgen. Denk dat ze nog nooit zo op haar paard zal zitten als nu.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Dat hoop ik alvast ook!Shabba schreef:Ik denk dat we Marianne op haar allerbest, allerscherpst, ...kortom de beste Marianne allertijden te zien zullen krijgen. Denk dat ze nog nooit zo op haar paard zal zitten als nu.
Want de plannen van Marianne zijn precies een beetje stilgevallen
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Crackers
- Poster rang 5

Marianne wordt oud.fan_van_marianne schreef:Dat hoop ik alvast ook!Shabba schreef:Ik denk dat we Marianne op haar allerbest, allerscherpst, ...kortom de beste Marianne allertijden te zien zullen krijgen. Denk dat ze nog nooit zo op haar paard zal zitten als nu.![]()
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Ja, en mensen worden rustiger met ouder worden?Crackers schreef:Marianne wordt oud.fan_van_marianne schreef:Dat hoop ik alvast ook!Shabba schreef:Ik denk dat we Marianne op haar allerbest, allerscherpst, ...kortom de beste Marianne allertijden te zien zullen krijgen. Denk dat ze nog nooit zo op haar paard zal zitten als nu.![]()
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

neen, niet bepaald, wel zotterRieka schreef:Ja, en mensen worden rustiger met ouder worden?Crackers schreef:Marianne wordt oud.fan_van_marianne schreef:Dat hoop ik alvast ook!Shabba schreef:Ik denk dat we Marianne op haar allerbest, allerscherpst, ...kortom de beste Marianne allertijden te zien zullen krijgen. Denk dat ze nog nooit zo op haar paard zal zitten als nu.![]()
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Marianne in ieder geval wel, ja!Crackers schreef:neen, niet bepaald, wel zotterRieka schreef:Ja, en mensen worden rustiger met ouder worden?Crackers schreef:Marianne wordt oud.fan_van_marianne schreef:Dat hoop ik alvast ook!Shabba schreef:Ik denk dat we Marianne op haar allerbest, allerscherpst, ...kortom de beste Marianne allertijden te zien zullen krijgen. Denk dat ze nog nooit zo op haar paard zal zitten als nu.![]()
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Re: Spoilers 25.04.2011 tot 29.04.2011
Ik kan er nog niet over uit dat het verdenken zo snel en makkelijk gebeurd! Iemand heeft per slot ook nog een reputatie. Die van Peter is al zo lang vlekkeloos en dat ticket onder de matras is zooooo 'obvious' dat een beetje rechercheur zijn verhaal over Nina toch echt serieus moet nemen. Als er dan gespit wordt in het verleden van Nina en moeders blijkt dat daar minder vlekkeloze verhalen over zijn. Bovendien is het feit dat beide vrouwen er helemaal vandoor zijn super verdacht en als Peter er samen met hen in stak lijkt me dat hij een betere cover story zou hebben verzonnen. Iedereen weet dat het huwelijk ineens was afgeblazen, dus een wraakactie is zo gek nog niet. Tja, tenzij je dan weer zegt dat al dat gebeuren een enorme 'scheme' was van Peter om dat geld te pikken. En dan kom ik toch weer terug op reputatie. Ergens is het plot verklaarbaar, maar toch rammelt het.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song