Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- x 435
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Oh, ik had begrepen dat Bram naar bed gegaan was met de dame in wiens huis hij die werken moest doen? 't Kan natuurlijk zijn, dat zij een prostituee is..... De foto is toch aangekomen op het kantoor, en tenzij die mevrouw Luc kende, kan dat anders toch niet? Of heb ik nu maar met een half oog gekeken?
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Goh ik dacht dat het een prostituee was, omdat ze daar nogal uitdagend op een sofa lag. Het was alsof het een foto was die je uitdeelt als reclamefolderAnn+ schreef:Oh, ik had begrepen dat Bram naar bed gegaan was met de dame in wiens huis hij die werken moest doen? 't Kan natuurlijk zijn, dat zij een prostituee is..... De foto is toch aangekomen op het kantoor, en tenzij die mevrouw Luc kende, kan dat anders toch niet? Of heb ik nu maar met een half oog gekeken?

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Nu je het zegt, het zal idd met die mevrouw geweest zijn dat hij naar bed is geweest. Maar het blijft vies en zeker met wat hij eraan over gehouden heeft. 

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden. Wel vreemd dat hij Franky zo maar mee binnen liet bij Smeekens.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Maar HIV is nog niet uitgesloten hè? Daarvoor moet hij over 3 maanden nog eens terugkomen.
En ach, Franky is zijn beste vriend en weet toch al wat er aan de hand is, dan kan ik me wel voorstellen dat Bram het prettig vindt om een beetje steun te krijgen.

En ach, Franky is zijn beste vriend en weet toch al wat er aan de hand is, dan kan ik me wel voorstellen dat Bram het prettig vindt om een beetje steun te krijgen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Franky is toch altijd de enige geweest waar Bram met zijn ellende naar toe kon.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
HIV heeft hij zo goed als zeker niet, maar om het helemaal uit te sluiten moet hij zich over 3 maand nog eens laten controleren. Een kleine kans dat hij het heeft.Christel schreef:Maar HIV is nog niet uitgesloten hè? Daarvoor moet hij over 3 maanden nog eens terugkomen.![]()
Maar de scenarioschrijvers kennende zouden ze van die waterkans toch gebruik kunnen maken natuurlijk

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
dat is waar maar als ik Bram was zou ik met mijn intieme problemen toch niet zo te koop lopen. Heel sanitechniek weet ervanjessie V. schreef:Franky is toch altijd de enige geweest waar Bram met zijn ellende naar toe kon.

0 x
-
- x 435
Ik vind dat helemaal niet zo vreemd, Bram is echt het type van " een hieel groot bakkes, maar oh zo'n klein hetteke".....Crackers schreef: ..... Wel vreemd dat hij Franky zo maar mee binnen liet bij Smeekens.
In het algemeen Nederlands: een hele grote mond, maar ook een heel klein hartje !
Ik denk dat hij maar al te blij was, dat Franky bij hem was!
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Behalve die soa dan! wat me toch alles behalve gezellig lijkt.Crackers schreef:Gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden. Wel vreemd dat hij Franky zo maar mee binnen liet bij Smeekens.
0 x
-
- Poster rang 1
Dat is helemaal geen waterkans. Het is niet omdat je nu geen blijk geeft van seropositiviteit dat je het niet kan hebben. Je hebt evenveel kans nu als over 6 maanden (als je het na 6 maanden niet hebt, kan je er vanuit gaan dat het zeker is, tot dan ben je niet gerust). Het is niet omdat de ziekte zich niet laat zien dat ze er niet is. Ik hoop voor hem van niet natuurlijk.Crackers schreef:HIV heeft hij zo goed als zeker niet, maar om het helemaal uit te sluiten moet hij zich over 3 maand nog eens laten controleren. Een kleine kans dat hij het heeft.Christel schreef:Maar HIV is nog niet uitgesloten hè? Daarvoor moet hij over 3 maanden nog eens terugkomen.![]()
Maar de scenarioschrijvers kennende zouden ze van die waterkans toch gebruik kunnen maken natuurlijk
0 x
-
- x 435
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
We zullen de uitslag of Bram al dan niet HIV heeft misschien te weten komen op de laatste vrijdag van mei 

0 x
-
- x 435
Kan goed zijn...martha schreef:We zullen de uitslag of Bram al dan niet HIV heeft misschien te weten komen op de laatste vrijdag van mei

0 x
- smurfin
- Poster rang 2