Ja, maar als Angele het niet weet zal Yvette het ook niet weten.satine schreef:Dat Angèle geen flauw idee heeft wat er aan het gebeuren is, dat lijkt mij logisch.
Maar het gaat hier over Yvette.

Ze kent Sam amper.
Ja, maar als Angele het niet weet zal Yvette het ook niet weten.satine schreef:Dat Angèle geen flauw idee heeft wat er aan het gebeuren is, dat lijkt mij logisch.
Maar het gaat hier over Yvette.
Hier heb ik op geantwoord...hannanaske schreef:Ik vraag me af of Yvette eigenlijk wel van tevoren wist dat het net die Sam is die de dochter is van Simonne. Ze wist toch ook dat Frank voor haar ging werken, dat Simonne & Sam regelmatig gingen fietsen,....
Waarom was ze daarvoor nooit in paniek?
Ofwel is ze nu pas te weten gekomen dat die toffe bazin van de kabouters wel degelijk die Sam is.
Ik denk dat eerlijk gezegd ook dat Yvette totaal nog niet weet dat haar kleindochter eigenlijk Sam is.lord F. schreef:Wel volgens mij heeft Yvette nog geen link gelegd met Sam. Ze heeft enkel schrik dat dat kind van Simonne plots voor de deur zal staan, wie het ook is.
Pure deductie.k de vis schreef:hoe kom jij aan al die wijsheidis bij mijn weten nog niks over gezegd geweest
![]()
dat noemen ze nu eens van een heel geclompiceerde situatie een heel duidelijke schets geven ! Chapeau !!!Caligula schreef:Pure deductie.k de vis schreef:hoe kom jij aan al die wijsheidis bij mijn weten nog niks over gezegd geweest
![]()
1.Yvette is kwaad op Angèle. "We hadden toch afgesproken dat we daar nooit iets zouden over zeggen"
2. Angèle: Ik kon niet anders, ze stond verdomme voor mijn deur!
3. Angèle staat in het boekske van onze lieve zuster. Zo heeft Sam haar gevonden.
4. Dus heeft Angèle het kindje daar achtergelaten.
5. Dus Angèle en Yvette weten wat er mee het kindje gebeurd is.
6. Wat ze niet weten/wisten is dat Sam de verloren dochter is. Het is meer dan 35 jaar geleden!
Zo moeilijk was dat toch niet?nounake schreef:dat noemen ze nu eens van een heel geclompiceerde situatie een heel duidelijke schets geven ! Chapeau !!!Caligula schreef:Pure deductie.k de vis schreef:hoe kom jij aan al die wijsheidis bij mijn weten nog niks over gezegd geweest
![]()
1.Yvette is kwaad op Angèle. "We hadden toch afgesproken dat we daar nooit iets zouden over zeggen"
3. Angèle staat in het boekske van onze lieve zuster. Zo heeft Sam haar gevonden.
6. Wat ze niet weten/wisten is dat Sam de verloren dochter is. Het is meer dan 35 jaar geleden!
oké, dank voor de duidingCaligula schreef:Pure deductie.k de vis schreef:hoe kom jij aan al die wijsheidis bij mijn weten nog niks over gezegd geweest
![]()
Omdat zij en Angele een geheim delen, en Yvette de dag vreest dat dit geheim zal uitkomen!Lazylady schreef:Waarom is Yvette nu opeens zo zwaar -en onrealistisch- gestrest?