Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
ja, inderdaad Winnie. Wat een geslepen, lafhartig, geniepig, dominant individu is me dat!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Thilly - je zal maar zo'n collega hebben. Ik had gelijk en jij niet en nu ga ik dat eens goed onder je neus wrijven.
Ook al was het inderdaad zo, met zo iemand samenwerken is allesbehalve bevorderlijk voor de goede verstandhouding.
Ook al was het inderdaad zo, met zo iemand samenwerken is allesbehalve bevorderlijk voor de goede verstandhouding.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, hoe kinderlijk is dat! En nu ze op het oorlogspad is van overwinningen zal ze de zaak van Jean Marc ook wel weer willen oprakelen. Ze vernoemde het al gisteren. Ergerlijk mens toch soms!satine schreef: wo 26 mar 2025, 10:24 Ik had gelijk en jij niet en nu ga ik dat eens goed onder je neus wrijven.
En Fran;: zoveel moeite en voorbereiding gedaan voor Marie en zoon en nu ze er zijn geeft hij het al op na 1 gesprek.
Ik vond z'n bullenbakmanieren in het ziekenhuis naar Waldek toe allesbehalve. Zo agressief een gekwetst persoon behandelen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Oprakelen? Ze vroeg toch gewoon of hij nog iets van FAST gehoord had, dat is toch OK, het gaat om een zaak waar ze allebei zoveel energie en tijd ingestoken hebben. Dat Dieter zo vlotjes deze case opzij schoof zou trouwens een rode vlag moeten zijn voor de collega's, want vroeger - zaak Jacques, zaak Chris... - was hij altijd de pitbull die blééf aandringen en de onderste steen wilde omdraaien om tot een resultaat te komen. In hun (Thilly's - Tim...) ogen moet het dus toch raar zijn dat hij de zaak Jean-Marc zomaar heeft laten schieten, vooral omdat hij persoonlijk betrokken was via Britt. Wordt vervolgd dusdaffy duck schreef: wo 26 mar 2025, 11:17 En nu ze op het oorlogspad is van overwinningen zal ze de zaak van Jean Marc ook wel weer willen oprakelen.

Ik erger me een beetje aan Anna, Emma en het meisjesclubje. Denk dat - in de huidige omstandigheden - een onderling babbeltje niet zal volstaan om de aangerichte schade te verzachten. Ik dacht eerder aan wekenlange intense therapie en dan vooral niét met dokter Anna, die zelf teveel in heel die stinkende affaire betrokken is.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Heeft Anna er nu iets mee te maken of niet? Misschien heb ik dat gemist.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 83
Schatteke, wees wat geduldig en wacht af. Wij weten dat toch ook nog niet?
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
O maar ik dacht dat ik iets gemist had en het misschien al gezegd was. Sorry daarvoor.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik begrijp dat ze Lowie veel verwijt maar Christine werkt op mijn zenuwen met haar gedram. En aan de reactie van Peter te zien ook op de zijne.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Anna, zich met alles bemoeien, zelfs in een gesprek onder vrienden de psychologe uithangen en Judith de pieren uit de neus halen,
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
zij heeft blijkbaar weinig van een eigen leven en interesse. Nochtans vangt zij kinderen op die haar aandacht verdienen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zij is toevallig psychiater, zo'n dingen gebeuren onder 'gewone' vriendinnen echter ook.frankeneddy1 schreef: za 19 apr 2025, 00:39 zelfs in een gesprek onder vrienden de psychologe uithangen en Judith de pieren uit de neus halen
Maar door haar beroep mag Anna dan haar mening niet uitspreken?

Gisteravond nog maar eens Nancy.
Ik ga niet zeggen dat ze niet jaren lang gewerkt heeft, maar waar zij en Femke nu staan, hebben ze niet alleen te danken aan 'hard werken en knokken', want dat is iets wat veel mensen doen en het toch met heel wat minder moeten stellen.
Had Peter indertijd niet alles koudweg afgepakt van Luc, dan had hun leven er heel wat minder uit gezien.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Uiteraard mag dat. Alleen zou ik geen vriendin als Anna moeten hebben!
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Het is wel opvallend dat we nog maar weinig over Anna weten. We zagen gisteren Femke praten, en toen is het verschoven naar Judith. En toen moest Anna naar het toilet.
Maar het kan weldegelijk dat je in een vriendenkring mensen hebt die zelf graag aan het woord zijn, en er zijn er andere die graag luisteren. Op zich is daar niets verkeerd mee.

Maar het kan weldegelijk dat je in een vriendenkring mensen hebt die zelf graag aan het woord zijn, en er zijn er andere die graag luisteren. Op zich is daar niets verkeerd mee.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Simonne. Nancy ook, maar die is niet zo' n egoïstische draak.
0 x