Ze doet juist wat ZIJ wil en ik verdenk haar ervan dat dit al gans haar leven zo is, als je ziet hoe wispelturig ze te werk gaat. Eens het te warm onder haar voeten wordt, of als ze het beu is laat ze de boel in plan en gaat andere oorden opzoeken Tim heeft gelijk als hij haar terechtwijst. Hij had er nog moeten bijzeggen toen ze het vermelde van dat potloodslijpen dat er sommigen daar zelfs te dom zijn om een deftig dossier op te stellen.apestaart schreef: wo 12 mar 2025, 00:15 Of niet wil, want het is duidelijk dat madam daar geen goesting heeft om dat te doen.
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Heb daar nooit vertrouwen in gehad!heidiw schreef: za 08 mar 2025, 12:04 Had Emma geluisterd was,ze gewaarschuwd? Wellicht niet, het is tenslotte Emma. Nu werd er niets vooraf besproken en wie weet heeft Anna die meisjes opgestookt. Alle vertrouwen in dit personage zit hierbij in de diepvries.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Winnie toch ook we hoor. Dat had ik niet gedacht van haar en het strafste van al: ze zet het dan nog op internet 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik wel. Haar en/of Anna. Het is,de schuld van Robin dat ze Artemis niet meer ziet.frankeneddy1 schreef: wo 19 mar 2025, 21:36 Winnie toch ook we hoor. Dat had ik niet gedacht van haar en het strafste van al: ze zet het dan nog op internet
Ze verdient niet alleen lappen voor dat filmpje maar vooral voor het chanteren van dat andere meisje dat duidelijk niet de gevoelens of geaardheid deelt met Winnie. Tot zover de veilige haven van Anna's voetbal.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Was inderdaad schokkend hoe ze dat andere meisje onder druk zet en haar gevoelens afdwingt. En ja, dat enkelbandje heeft duidelijk een lichtje laten branden bij Therese. Winnie is geen haar beter dan Robin als ze zulke streken uithaalt!
2 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Karima. Het prototype van een egoïstisch kreng van een schoonmoeder. Dat ze haar zoon verloren is heeft haar niet het recht om zo onbeschoft te doen en Jaan zonder Christine mee te sleuren naar haar moskee.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Frank… Andreas reikt hem nu de hand en hij verpest het
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Frank. Vind hem de laatste afleveringen een franke teut! Eerst stormt hij daar binnen bij Waldek en geeft een zieke man een dreun. Dan in Bar Madam gaat hij zich moeien met Eddy. Zijn zijn zaken niet en hij moest de focus richten op Andreas in plaats van hem te moeien.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Soms is Frank een kip zonder kop. Niet nadenken gewoon doen. 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De Bomansen.
Frank voor zijn gemoei en het feit dat hij Andreas uitnodigt, maar ruzie maken met Eddy dan blijkbaar toch belangrijker vindt.
En Lowie, wat een driftkikker is dat toch!!!
Toen hij gisteren zo tekeer ging tegen Andreas, vroeg ik me (opnieuw) af of hij wel een kind verdient in zijn leven.
Ik weet dat hij milder en zachter was voor Polly verdween, maar dit soort uitbarstigen zullen nooit helemaal weg gaan, tenzij er heel hard aan gewerkt wordt.
En dat gebeurt al jaren niet.
Frank voor zijn gemoei en het feit dat hij Andreas uitnodigt, maar ruzie maken met Eddy dan blijkbaar toch belangrijker vindt.
En Lowie, wat een driftkikker is dat toch!!!
Toen hij gisteren zo tekeer ging tegen Andreas, vroeg ik me (opnieuw) af of hij wel een kind verdient in zijn leven.
Ik weet dat hij milder en zachter was voor Polly verdween, maar dit soort uitbarstigen zullen nooit helemaal weg gaan, tenzij er heel hard aan gewerkt wordt.
En dat gebeurt al jaren niet.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Hij was wat milder toen hij Polly had, maar het zit wel degelijk in de Bomans genen. En het steekt nu en dan de kop op, soms ook totaal op ongeschikte momenten. Zoals gisteren in het ziekenhuis met Andreas. Geen wonder dat hij zich vragen stelt in welke familie hij is terechtgekomen. Moet zo verwarrend zijn als je bij zo'n agressieve familie je roots terugvindt.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Lowie omdat hij Andreas aanviel terwijl die wel de waarheid sprak.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Tim.
Niet alleen verwaarloost hij Hannah, maar tegelijk heeft hij precies nog weinig respect voor zijn overleden vrouw...
Quote. Ik zie haar nog staan hier achter de toog (en dan verwacht je iets positiefs als "met die brede lach van haar die heel het café vulde" of zo) - maar nee, hij zegt "toen was het hier niet zo proper". WTF Tim
Niet alleen verwaarloost hij Hannah, maar tegelijk heeft hij precies nog weinig respect voor zijn overleden vrouw...
Quote. Ik zie haar nog staan hier achter de toog (en dan verwacht je iets positiefs als "met die brede lach van haar die heel het café vulde" of zo) - maar nee, hij zegt "toen was het hier niet zo proper". WTF Tim

1 x