Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis
Misschien wachten de patiënten van Ruben samen in de binnentuin van huize Bastiaens tot het hun beurt is en komt Ruben ze daar halen?karolien85 schreef:Misschien komen de patienten samen in de wachtkamer van de dokters, en gaat Ruben ze daar ophalen. En dan komen ze via de witte deur zijn praktijk binnen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Kan ook gezellig zijn, met fleecedekentjes in de Winter, regenjassen in de Herfst en parasollekes in de Lente/Zomer.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Volgens mij gaan de patiënten van dokters De Decker en Van Santen er nog jaloers over zijn dat zij in die saaie wachtkamer moeten zitten.karolien85 schreef:Kan ook gezellig zijn, met fleecedekentjes in de Winter, regenjassen in de Herfst en parasollekes in de Lente/Zomer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Ja en na hun consult mogen ze onmiddellijk een nummertje trekken in de gezellig verwarmde wachtzaal van Judith en Ann omdat ze met een snotvalling zittenlord F. schreef:Misschien wachten de patiënten van Ruben samen in de binnentuin van huize Bastiaens tot het hun beurt is en komt Ruben ze daar halen?karolien85 schreef:Misschien komen de patienten samen in de wachtkamer van de dokters, en gaat Ruben ze daar ophalen. En dan komen ze via de witte deur zijn praktijk binnen.
Moderator bericht:
En dan nu terug over naar wat er niet klopt in Thuis?
Die niet-bestaande wachtkamer heeft al meer dan genoeg aandacht gekregen.

Die niet-bestaande wachtkamer heeft al meer dan genoeg aandacht gekregen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Julia dumpt alle spullen van Waldek in de container en daarna zien we Waldek vrolijk (enfin....) naar buiten wandelen met zijn spullen terwijl Simonneke verliefd toekijkt.
0 x
Potentia Principatum
-
slipstreamdrive
- Nog geen rang
- x 1
Eddy over Britney: dat kind weet helemaal niet wat er gebeurd is. Precies of Britney is nog een baby
.
Ik denk dat een kind van 10 à 11 jaar (want ze zit in het 5de leerjaar) heel goed begrijpt wat er aan de hand is.
Ik denk dat een kind van 10 à 11 jaar (want ze zit in het 5de leerjaar) heel goed begrijpt wat er aan de hand is.
0 x
-
sien
- Nog geen rang
Britney zit volgens Eddy in het 5de leerjaar. Klopt niet. Nancy en ik waren voor dezelfde periode uitgerekend. Mijn zoon zit in het 5de leerjaar, maar Britney heeft het 1ste leerjaar gedubbeld. Ze zit dus in het 4de leerjaar.
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

-
tvx1
- x 435
Nee hoor. Britney is in 2006 geboren en heeft helemaal geen jaar gedubbeld. Ze heeft inderdaad wat moeilijkheden gehad in het eerste leerjaar maar met behulp van een logopediste en haar geduldige ouders is ze daar doorheen geraakt zonder haar jaar te moeten overdoen.sien schreef:Britney zit volgens Eddy in het 5de leerjaar. Klopt niet. Nancy en ik waren voor dezelfde periode uitgerekend. Mijn zoon zit in het 5de leerjaar, maar Britney heeft het 1ste leerjaar gedubbeld. Ze zit dus in het 4de leerjaar.
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Anderzijds kan het toch perfect kloppen dat Eddy denkt dat Britney in het vijfde zit, terwijl ze in realiteit in het vierde zit.
Er zijn genoeg vaders die geen flauw benul hebben in welk leerjaar hun kind zit.
Er zijn genoeg vaders die geen flauw benul hebben in welk leerjaar hun kind zit.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Really? Jezus! Wat doen die dan?Lolplayer schreef:Er zijn genoeg vaders die geen flauw benul hebben in welk leerjaar hun kind zit.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Doet hier niets terzake want Eddy weet wel correct in welk leerjaar zijn dochter zit.Lolplayer schreef:Anderzijds kan het toch perfect kloppen dat Eddy denkt dat Britney in het vijfde zit, terwijl ze in realiteit in het vierde zit.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Hilarisch!!
Arne kwam inderdaad van buiten, en liep ook weer weg naar buiten. Misschien staat er daar in de winter permanent een vuurkorf?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het is wel op afspraak hé. Dus denk ik niet dat ze buiten moeten wachten.
0 x
Potentia Principatum