Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Was toch ook wat verbaasd toen hij daar doodleuk koffie zat te drinken bij Femke, beetje het geslagen slachtoffer, klagen over eerlijkheid en dat Femke niet reageerde. Ze heeft toch al z'n leugens en bedrog uit eerste hand meegemaakt. Ik verwachtte toch een reactie van Femke.
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door johan1969 »

Peter gaat het spel idd heel vuil spelen. Wat Tom heeft gedaan is niet goed te praten maar ik snap dat hij zijn oude moeder niet in de cel wil laten sterven :-(. Hij wou toch proberen om Ilias vrij te krijgen, weliswaar zonder dat zijn moeder verdacht zou worden.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2569

Bericht door satine »

Hij wou dat inderdaad proberen, maar veel moeite heeft hij daarvoor niet gedaan. Peter ook niet trouwens.
En dan - zoals Ilias zei - het risico lopen dat Ilias onschuldig voor jaren achter tralies vloog...
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Wat een wraakzuchtig manneke is dat toch :sick: De pers erbij halen om het advocatenbureau en Tom helemaal kapot te maken :sick: En ik die nog enkele dagen geleden wat symphatie had voor dat personage :crazy: Is weerom om zeep :mrgreen:
3 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1491

Bericht door heidiw »

Ja Martha, hij is wraakzuchtig. Maar hier snap ik hem wel. Hij heeft pro deo gewerkt voor Ilias omdat hij om hem geeft, andere betaalde zaken laten liggen, zijn relatie met Vicky aan de kant geschoven... Om er dan achter te komen dat je zakenpartner alles heeft tegengewerkt. Zijn naam is óók aan dat kantoor verbonden. Als de pers erachter komt voor Peter die inschakelt wordt hij wellicht zelf samen met Tom de dieperik ingesleurd.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Zo naïef zijn ze bij de pers nu ook weer niet dat ze niet gaan doorhebben dat Peter dit uit wraak doet.

En de buitenwereld (ook wie Peter kent) zal wel beseffen dat hij er graag de kantjes afloopt (naar school tijdens de werkuren om Yasmine te halen bijvoorbeeld). Hij staat nu eenmaal niet bekend als heel gedreven.

Sowieso zal dit ook voor hem gevolgen hebben, want hij is jaren de beste vriend én collega van Tom geweest, in tal van zaken.

BTW Peter was tot niet zo lang geleden altijd de advocaat van Marianne. Raar dat dit nu ineens Dries is :denk:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Peter verwijt Tom nu vanalles, maar hij is zeker vergeten wat hij allemaal op zijn lijstje staan heeft, o.a. nu nog het mee laten "verdwijnen" van zijn ex, de moeder van zijn dochtertje, dat zijn ook wel straffe feiten toch, en zijn eigen zoontje, die dood heeft hij nog altijd op zijn geweten.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

vdbemdsa schreef: ma 23 okt 2023, 13:35 Peter verwijt Tom nu vanalles, maar hij is zeker vergeten wat hij allemaal op zijn lijstje staan heeft
Daar heb ik dus het meeste moeite mee...

Dat Peter niet meer met Tom wil werken, snap ik.
Maar daar houdt mijn begrip wel op, eerlijk gezegd.

Hij gooit een hoop van zijn eigen falen, ineens op de leugens van Tom, wat in mijn ogen niet terecht is.
Zo heeft hij Ilias wel verdedigd, maar niet echt met hand en tand of zo. Dat had best wat enthousiaster gemogen, als je ziet waar Sterckx al na een paar dagen mee aan kwam zetten...
En dat hij en Vicky uit elkaar zijn, is natuurlijk makkelijk om dat nu op Tom te schuiven, maar uiteindelijk kwam dat omdat Peter niks voor elkaar kreeg als het om Ilias ging, en Vicky - samen met haar ex - achter Peters rug een andere advocaat geregeld heeft. Dat Vicky dat niet eerlijk tegen Peter gezegd heeft en dat Peter's ego een deuk kreeg, daar kan Tom niks aan doen.

Om hem dan weer een wit voetje bij Vicky te zien halen door haar aan te raden om als een stelletje aasgieren achter een schadevergoeding aan te jagen - vooralsnog zelfs zonder daar Ilias verder over te raadplegen, die uiteindelijk toch het slachtoffer is in dit geval - maakte mij best wel misselijk... :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2569

Bericht door satine »

Ik denk dat Peter vooral zijn eigen hachje wil redden - als de pers lucht krijgt van het aandeel van Tom in deze zaak, raakt het ook Peter omdat die voor hetzelfde kantoor werkte.
Gaan mensen niet denken dat hij ook op de hoogte was?
Dus door zelf de bal te gooien, hoopt hij dit voor te zijn.
Maar inderdaad, zouden ze niet beter eerst eens met Ilias praten???
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Als ik het goed heb, heeft Vince dat al gedaan. En toen zei Ilias toch dat hij dit niet wilde. Ik zou niet weten waarom hij hierover van gedacht zou veranderd zijn. Tenslotte heeft hij ook nog de bijna 5000 euro van de crowdfunding.

En wat als hij hoort dat Vince tegen hem loog over de pro deo? De kans bestaat dat dit weer heel slecht zal overkomen...
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Peter die een kleed voor Halloween zal maken, daar zal er veel volk naar komen kijken. :D :lolno:
Hij die altijd advocaat en voordien notaris is geweest zal nu ineens aan het naaien slaan. :thumbdown:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

En dan nog met de hand ? :lol:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

apestaart schreef: di 24 okt 2023, 09:33 Peter die een kleed voor Halloween zal maken, daar zal er veel volk naar komen kijken.
Hij die altijd advocaat en voordien notaris is geweest zal nu ineens aan het naaien slaan.
Wat is nu zo moeilijk aan een Halloween kostuum, gewoon een oud wit laken, een paar gaten in en je hebt een spook-pak, ideaal voor Halloween.
3 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

vdbemdsa schreef: wo 25 okt 2023, 15:03 Wat is nu zo moeilijk aan een Halloween kostuum, gewoon een oud wit laken, een paar gaten in en je hebt een spook-pak, ideaal voor Halloween.
Ik vrees dat het voor Christine niet goed genoeg zal zijn, zij is nogal veeleisend dat zou je dat toch moeten weten.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

apestaart schreef: wo 25 okt 2023, 21:04 Ik vrees dat het voor Christine niet goed genoeg zal zijn, zij is nogal veeleisend dat zou je dat toch moeten weten.
Iedereen weet wel dat Christine veeleisend is inderdaad, maar de vraag is: waarom zouden ze zich daar druk over maken?
Zo'n gedoe dat daarvan gemaakt wordt... :roll:
Volgens mij mogen ouders in principe zelf weten waar ze hun kinderen in naar school sturen met Halloween, zolang het maar binnen de maten van het redelijke blijft, toch? Daar hoeft echt niet persé zo'n spel van gemaakt te worden, ook al gaat Christine op haar hoofd staan. :nope:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie