Maar inderdaad, dat laatste is zeker waar!

Moet ze dan wachten tot ze drie maanden zwanger is om het aan Bob te vertellen?Tiboko schreef:Er daarbij niet bij stilstaand dat het allemaal heel pril is (uit dat gesprek met Olivia bleek dat ze zelfs nog niet langs gegaan is bij de dokter)
Dat kan best zijn, maar zo'n dingen gebeuren nu eenmaal - het is niet dat zij opzettelijk haar pil niet genomen heeft.Tiboko schreef:dat Bob op dit moment in zijn leven misschien geen baby wil,
Het fabeltje dat je van kussen zwanger kan worden is al een tijdje achterhaaldTiboko schreef:dat het eventueel de baby van Dries kan zijn
Omdat ze in een café werkt?Tiboko schreef:dat zij met haar levensstijl en job niet meteen de ideale moeder zal zijn én het koppel in een (vrij krappe) kamer in een gemeenschapshuis woont
Ik heb het natuurlijk niet over Bob. De ervaring van huisgenote Paulien (en nog vele anderen) bewijst dat je voorzichtig moet zijn met prille zwangerschappen, er kan altijd iets fout gaan.satine schreef:Moet ze dan wachten tot ze drie maanden zwanger is om het aan Bob te vertellen?Tiboko schreef:Er daarbij niet bij stilstaand dat het allemaal heel pril is (uit dat gesprek met Olivia bleek dat ze zelfs nog niet langs gegaan is bij de dokter)
Dat denk ik ook. Maar ik hoop dat Tamara niet te overdreven ontgoocheld doet als ze merkt dat Bob niet meteen onvoorwaardelijk haar enthousiasme deelt.. Ik vrees voor veel onnodig drama.jessie V. schreef:Hij moet even wennen. Komt wel goed.
Komaan dat heeftjessie V. schreef:Hij moet even wennen. Komt wel goed.
Dit is toch niet specifiek iets voor Bob? Wie zou er wel perfect mee om kunnen dat een kind totaal ongepland komt, op het moment dat je nog druk bezig bent met andere zaken op te bouwen of op orde te krijgen?apestaart schreef:Volgens ik zie lijkt Bob niet erg blij te zijn met de zwangerschap van Tamara en ik kan al raden waarom, Bob is een planner en alles moet kloppen tot op een microseconde dus ook die zwangerschap, hij had liever gehad dat Tamara en hij dat op voorhand bespreken en dan zou hij die zwangerschap kunnen inplannen in zijn schema.
Nu is Tamara "onverwachts" zwanger en Bob kennende hij zou wel eens in paniek schieten want dat is iets wat niet voorzien is in zijn scenario en dat zou zijn planning serieus in de war sturen en Bob kan zoals men weet niet met een onverwachtse situatie om.
Maar vele mensen kunnen toch nog met deze situatie om zonder in paniek te schieten en kunnen nog altijd improviseren iets wat Bob niet kan, voor het minste afwijking in zijn planning schiet hij al in paniek.Devilex schreef:Komaan dat heeftjessie V. schreef:Hij moet even wennen. Komt wel goed.Dit is toch niet specifiek iets voor Bob? Wie zou er wel perfect mee om kunnen dat een kind totaal ongepland komt, op het moment dat je nog druk bezig bent met andere zaken op te bouwen of op orde te krijgen?apestaart schreef:Volgens ik zie lijkt Bob niet erg blij te zijn met de zwangerschap van Tamara en ik kan al raden waarom, Bob is een planner en alles moet kloppen tot op een microseconde dus ook die zwangerschap, hij had liever gehad dat Tamara en hij dat op voorhand bespreken en dan zou hij die zwangerschap kunnen inplannen in zijn schema.
Nu is Tamara "onverwachts" zwanger en Bob kennende hij zou wel eens in paniek schieten want dat is iets wat niet voorzien is in zijn scenario en dat zou zijn planning serieus in de war sturen en Bob kan zoals men weet niet met een onverwachtse situatie om.
Wij hebben gedurende twee jaar bijna fulltime verbouwd aan onze woning, ieder weekend. Had mijn vrouw in die periode plots uit het niets aangekondigd dat ze zwanger was dan zou dat ook serieus ongepast gekomen zijn voor beiden.
Zeker en vast, Bob is geen hopeloos geval.jessie V. schreef:Hij moet even wennen. Komt wel goed.
Eigenlijk zal het niet heel lang duren voor we meer weten.martha schreef:Bob kennende, zal hij wel becijferen wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.