Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door Captain Cuckoo »

Bob staat dus ook zijn mannetje in psychologie. Gààààp! Wil iemand dat aan het lijstje toevoegen? :violin:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Matthii schreef:Hoe komt het dat ze 'volwassene' moeten spelen. Denken jullie dat ze dat voor hun plezier doen? Waar zitten hun ouders ? Hoe zijn hun ouders eraan toe ? Dat zijn geen 'normale' kotstudenten he maar daar kunnen ze zelf niet aan doen.
Ja,wat hun ouders betreft dat is idd een heel merkwaardige collectie die RL gewoon tart. Maar goed, Thuis hé. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Aan de ene kant is het wel mooi hoe hij Jana steunt en haar helpt stappen te zetten in haar verwerkingsproces.

Aan de andere kant vind ik dat onze wannabe-psycholoog een beetje moet oppassen dat hij haar niet te erg forceert hierin.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

lord F. schreef:
flodderke schreef:Juist Bob staat intellectueel gezien op een hoger niveau, maar daarom moet de rest zo geen domme gezichten trekken als hij iets vertelt dat voor hen te moeilijk is.
Bob was aan het doordraven met die slaagpercentages en een heleboel overbodige info aan het geven die er niet toe deden. Ik interpreteerde het eerder dat de rest aan het denken was 'Oei, hij is weer vertrokken voor een halfuur terwijl het ons eigenlijk echt niet interesseert.'. :)

Hij pakte die vraag over Olivia's kans op slagen iets té serieus aan. :lol:
Het was vooral demotiverend voor Olivia. We weten al langer dat ze een stresskip is, en als Bob begint statistieken op te sommen over mensen die buizen voor hun rijexamen, kan ik me voorstellen dat de moed al helemaal in haar schoenen zakte.

Hij mag dan al geïnteresseerd zijn in de menselijke psyche, hij moet precies nog véél leren. :yup:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Volgens mij heeft hij niets van een psycholoog maar zegt hij gewoon steeds wat hij denkt
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Stilaan bekruipt mij de indruk dat Bob toch graag en dikwijls uitpakt met zijn kennis. :denk:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:
lord F. schreef:
flodderke schreef:Juist Bob staat intellectueel gezien op een hoger niveau, maar daarom moet de rest zo geen domme gezichten trekken als hij iets vertelt dat voor hen te moeilijk is.
Bob was aan het doordraven met die slaagpercentages en een heleboel overbodige info aan het geven die er niet toe deden. Ik interpreteerde het eerder dat de rest aan het denken was 'Oei, hij is weer vertrokken voor een halfuur terwijl het ons eigenlijk echt niet interesseert.'. :)

Hij pakte die vraag over Olivia's kans op slagen iets té serieus aan. :lol:
Het was vooral demotiverend voor Olivia. We weten al langer dat ze een stresskip is, en als Bob begint statistieken op te sommen over mensen die buizen voor hun rijexamen, kan ik me voorstellen dat de moed al helemaal in haar schoenen zakte.

Hij mag dan al geïnteresseerd zijn in de menselijke psyche, hij moet precies nog véél leren. :yup:
Ja idd, een verbloemend antwoord geven zat er precies niet echt in gezien hij de vraag zo uitgebreid mogelijk wou beantwoorden. ;)

Denk niet dat hij wil uitpakken met z'n kennis maar soms zit hij gewoon iets teveel in z'n eigen wereldje. :)
(en nee, t is geen autist)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Ik denk toch ook aan autisme. Als je ziet hoe hij het inderdaad niet kon 'verbloemen' maar grofweg de waarheid zei hoewel hij zag dat dat voor Olivia een ramp was.

Nu anderzijds kende ik vroeger de lage slaagpercentages ook toen ik leerde rijden.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Hij heeft iets gelezen in een boek, en hij past het toe. Hij vergeet enkel dat psychologie geen exacte wetenschap is zoals wiskunde of aerodynamica en mensen onvoorspelbaar zijn. Hij heeft geluk dat Jana nu nog wil meegaan in zijn gepush. Ze voelt er zich duidelijk ongemakkelijk bij.
0 x
Afbeelding
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk toch dat Jana naar hem luistert, en het helpt mss wel dat ze zo iemand nog nooit is tegengekomen.
En Bob zet haar in deze wel op de goede weg om dat hoofdstuk een definitieve plaats te geven.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Volgende lijn op zijn palmares: Bob is bereid te babysitten, dus kan goed met kinderen om.
De lijst met kwaliteiten van Bob wordt verontrustend lang... :denk:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Laat ons blij zijn dat er eens een personage is met zoveel capaciteiten!
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Bob kon er eerder mee afkomen, maar dat had toch geen verschil gemaakt. Het moet ontgoochelend zijn om er na de
afspraak met Jana er nog van af te zien. Dat hij zijn moeder respekteert, haar voorbereidingen en uitkijken naar Jana ook voor hem een groot moment zijn en fffffft het barst lijk een zeepbel. Foei stomme Jana. Misschien zegt hij dingen zoals hij denkt, maar hij getuigt hier dat hij Jana erg graag ziet ze zou beter niet zo met zijn voeten spelen.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Een personage met zoveel mega-eigenschappen. Klinkt bijna verdacht.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Djenner schreef:Een personage met zoveel mega-eigenschappen. Klinkt bijna verdacht.
Hoezo "bijna"?
0 x
Gesloten