Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Ik erger mij ook dood aan Paulien, Lowie en Frank omdat ze Luc zomaar alles pardonneren. Dat gaat er bij mij niet in. Luc had de hand in de dood van de moeder van Lowie, ik ben niet mee in heel die verhaallijn van "vergeven en vergeten". Ik erger mij nog meer aan Lowie dan aan Frank in dat opzicht. Dat ventje kent het woord loyaal niet. Julia heeft veel voor hem gedaan, meer dan Luc. Stank voor dank zeker... Dus: een lap rond de oren van Lowie en Paulien!
0 x
-
- Poster rang 2
Rosa, die zonder principes haar emoties laat zot draaien naargelang elke situatie en Peggy's gestook.
Nu ik toch bezig ben Peggy omdat die haar moeder nog gekker maakt dan ze al is.
Nu ik toch bezig ben Peggy omdat die haar moeder nog gekker maakt dan ze al is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Weer akkoord, nu moeder snuit nog gekker maken dan ze al is lijkt me moeilijk.
Maar toch, een flinke lap voor Peggy.
Maar toch, een flinke lap voor Peggy.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
... om maar te bevestigen dat het dagelijks lappen-abonnement ten gunste van Rosa nog wel degelijk loopt 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 5
Franky/Kaat!
Toch niet erg tactvol tov z'n ouders dat hij z'n naam laat veranderen zonder ze even te horen daarover.
Toch niet erg tactvol tov z'n ouders dat hij z'n naam laat veranderen zonder ze even te horen daarover.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Hij heeft toch ook hun mening niet gevraagd omtrent zijn transformatie. Dat moet er dus ook maar bij kunnen...lord F. schreef:Franky/Kaat!

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Daar hebt een fameus punt!ikke schreef:Hij heeft toch ook hun mening niet gevraagd omtrent zijn transformatie. Dat moet er dus ook maar bij kunnen...lord F. schreef:Franky/Kaat!
0 x
-
- Poster rang 2
Hij is ook niet even zijn weergevonden zus gaan opzoeken toen hij in het land was. Dat vond ik ook vreemd, geen greintje nieuwsgierigheid naar de dochter van zijn moeder.
0 x
-
- x 435
Daarvoor verdient dien duts toch geen lap tegen zijn oren. Hij/zij in spe had veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker zaken aan 't hoofd!flodderke schreef:Hij is ook niet even zijn weergevonden zus gaan opzoeken toen hij in het land was. Dat vond ik ook vreemd, geen greintje nieuwsgierigheid naar de dochter van zijn moeder.

0 x
-
- Poster rang 2
-
- x 435
Nee, maar daarvoor verdiende Franky wél een lap tegen zijn oren. Geen tijd maken voor de jubilee van zijn ouders. Dat is fout!flodderke schreef:tja hij had niet veel tijd hè.
Dat had ie toch beter moeten organiseren. Zijn ouders, vooral moeder Simonneke stond/staat altijd voor hem/haar klaar...
*pets*
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Bon, Mayra, Jana. Met hun idiote tangomania!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5
De eerste keer waarschijnlijk dat ik geen lappen kan uitdelen. Zegt veel over deze episode.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5
Ja, op de duur zouden je handen open liggen. Jenny en Rosa heb ik er vandaag ook al elk 10 moeten geven 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!