ExactKiki_Dee schreef:Ze proberen Geert verdacht te maken door die sms'en, maar Tim kwam zonder z'n partner Danny bij de kabouters...

ExactKiki_Dee schreef:Ze proberen Geert verdacht te maken door die sms'en, maar Tim kwam zonder z'n partner Danny bij de kabouters...
Tuurlijk is het Danny, waarom was hij er anders vanavond niet bij TimNickos schreef:Tijdens de eerste afspraak die Emma had met hem kwam Waldek vlak ervoor langs haar gereden in een taxi. 2 seconden later staat haar mysterieuze chatter naast haar. Tenzij Waldek een teleportatie machine heeft uitgevonden kan hij het dus onmogelijk zijn, het zou sowieso raar zijn want het past totaal niet bij zijn karakter om zoiets te doen.
Ik hoop zo hard dat het Danny is zodat ik dan eindelijk 'Ik had het altijd al gezegd!' kan zeggen.
Daar heb ik ook op gelet!Kiki_Dee schreef:Ze proberen Geert verdacht te maken door die sms'en, maar Tim kwam zonder z'n partner Danny bij de kabouters...
Frank is toch helemaal geen familie van haar?????ikke schreef:Beut, Frank is de nonkel van haar vader, niet van haar.hannanaske schreef:'t Is misschien Frank wel, aangezien dat haar nonkel is
Dat is wel niet serieus bedoelde hé. Camilia heeft wel degelijk twee verschillende personages gespeeld: Madeleine en Hélène. Al hadden ze die eigenlijk wel kunnen combineren. Maar dat is dus niet gebeurd en Frank en Kurt zijn dus GEEN familie!
Same here!martha schreef:Amiche, ik lees dat spoiler topic nietDat zal ik doen na 31 mei
Vandaar dan ook de knipoog...tvx1 schreef:Dat is wel niet serieus bedoelde hé. Camilia heeft wel degelijk twee verschillende personages gespeeld: Madeleine en Hélène. Al hadden ze die eigenlijk wel kunnen combineren. Maar dat is dus niet gebeurd en Frank en Kurt zijn dus GEEN familie!