Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door Lacrimosa »

Ik had eerst niet verstaan dat hij 'vuil slet' riep ook niet.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Crackers schreef:
ElkeM__ schreef:Kan iemand me vertellen wat er vandaag gebeurd is? Heb het niet kunnen kijken en ben toch wel wat benieuwd!
Lowie heeft wat toenadering gezocht tot Jana. Hij heeft wel gezegd dat hij haar lief niet meer kan zijn. Jana is bij de dokter (Judith) langs geweest omdat ze niet weet wat ze nu moet doen. Judith heeft haar gezegd dat ze best aan haar ouders kan vertellen dat ze zwanger zijn als ze terug zijn uit het buitenland.
En aanvullend : Femke ontmoet Lowie als zij haar schoolboeken gaat halen ttz Lowie botst tegen haar op zijn skateboard en de eerste ontmoeting met Femke is weer typisch op zijn Lowie's : het minachtend lachje naar haar als zij vertelt dat zij wil terug studeren. Enkele scénes later komt Femke buiten en laat haar schoolboeken vallen. Meisjes lachen Femke uit doch onze Lowie helpt Femke om haar schoolboeken op te rapen en is plots veel liever tegen haar. Is daar een verliefdheid in de maak ? :violin: Nu eens geen oude bok met groen blaadje doch een cougar in Thuis :whistle:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Femke heeft technisch gezien al een jong blaadje aan de haak geslagen. Maar ik dacht daar stiekem ook aan. :)
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Femke,die kan Lowie rond haar pink draaien als ze dat wil,maar Femke doe het niet!
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Poolaapje schreef:Femke heeft technisch gezien al een jong blaadje aan de haak geslagen. Maar ik dacht daar stiekem ook aan. :)
Femke heeft er al zoveel aan de haal geslagen dat ik niet meer kan volgen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik begrijp niet dat Lowie tegen Jana zei 'je snapt wel dat we niet meer samen kunnen zijn'.

Er zijn toch genoeg mannen die samen zijn met vrouwen met kinderen van iemand anders...

Nu ja, da's ms het macho kantje.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

johan1969 schreef:Ik begrijp niet dat Lowie tegen Jana zei 'je snapt wel dat we niet meer samen kunnen zijn'.

Er zijn toch genoeg mannen die samen zijn met vrouwen met kinderen van iemand anders...

Dat vond ik ook. Ofwel ben je zo kwaad en is't gedaan en moet ze verder haar plan trekken... ofwel toon je begrip en blijft de liefde.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lacrimosa schreef:
johan1969 schreef:Ik begrijp niet dat Lowie tegen Jana zei 'je snapt wel dat we niet meer samen kunnen zijn'.

Dat vond ik ook. Ofwel ben je zo kwaad en is't gedaan en moet ze verder haar plan trekken... ofwel toon je begrip en blijft de liefde.
Ofwel is hij eerst heel hard geschrokken en boos en gefrustreerd maar ziet hij haar wel nog graag en komt de liefde weer naar boven en het ziet er naar uit dat het het laatste wordt want hij zoekt toch al weer toenadering.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lowie is amper 16 en voor Jana geldt hetzelfde, en bovendien kennen ze elkaar net een paar weken. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat Lowie zijn twijfels heeft, en deze ook uitspreekt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Misschien komt de ware Lowie nu wel boven. Wie zegde dat die jongen geen hart heeft? Hij is echt wel bezorgd voor zijn Janake.
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Hij is inderdaad echt bezorgd en zorgt - in mijn ogen - nu wel heel goed voor haar.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zien hoe lang het duurt...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hoe lang het gaat duren weet ik niet, maar vooralsnog moet ik mijn mening toch herzien. Niemand verplicht hem om Jana te steunen, maar hij doet het wel, en op een mooie manier vind ik. Ook leuk om te zien dat hij zo onder de indruk was van de echo... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lowie ziet het nu ook helemaal zitten om dat kindje samen op te voeden. Jana nog niet helemaal, die zit nog met abortus in haar hoofd. Maar morgen kan het ook weer andersom zijn, afwachten wat het wordt.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Het is wel schering en inslag bij Thuis. Peggy die wel-niet-wel-niet een kind wil adopteren en Jana die haar kind het liefst in rook ziet opgaan. Wat een heavy stuff eigenlijk. Wel raar dat Lowie nu opeens wel samen met Jana een kind wil opvoeden. Ik zie dat nog niet zo voor mij. Jana is nog een kind in het kwadraat en Lowie nog te losbollig. Dat kan toch niet samen een kind fatsoenlijk opvoeden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten