Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Wat er te zien is op de predictor kan van merk tot merk verschillen, maar ik neem aan dat hier één streepje betekent dat ze zwanger is.
(Er zijn dus testen , waarop er twee streepjes moeten te zien zijn, vooraleer er sprake is van zwangerschap, in dat geval is één streepje gewoon een bewijs dat de test uitgevoerd werd)
(Er zijn dus testen , waarop er twee streepjes moeten te zien zijn, vooraleer er sprake is van zwangerschap, in dat geval is één streepje gewoon een bewijs dat de test uitgevoerd werd)
0 x
-
- x 435
Ik heb net een vreselijke gedachte gehad. Ze gaat dat kind toch niet houden om het te laten adopteren door P&P die 2 straten verder wonen zeker? Sta mij bij! 

0 x
-
- x 435
Wij staan u allen bij; reeds.exsencon schreef:Ik heb net een vreselijke gedachte gehad. Ze gaat dat kind toch niet houden om het te laten adopteren door P&P die 2 straten verder wonen zeker? Sta mij bij!

0 x
-
- Nog geen rang
Dan toch een tienerzwangerschap. Hoe origineel.
Toevallig net nu die twee een kind willen adopteren
Tibo wenen, Jana wenen, allemaal wenen....
Kan er eens iets origineels gebeuren aub ?

Toevallig net nu die twee een kind willen adopteren

Tibo wenen, Jana wenen, allemaal wenen....
Kan er eens iets origineels gebeuren aub ?
0 x
-
- Nog geen rang
Zo'n test was het. Had 2 venstertjes: controlevenster en testvenstertjeannekeHU schreef:Wat er te zien is op de predictor kan van merk tot merk verschillen, maar ik neem aan dat hier één streepje betekent dat ze zwanger is.

0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ze zei 'fuck' aan het einde van de aflevering, dat zal niet zijn omdat de test negatief was, denk ik.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Ik zag eigenlijk wel twee streepjes hoor...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- x 435
Gaan ze weer dezelfde tour op als Peggy en Ann. Door Peggy het kind te laten adopteren 

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Heel goed mogelijk, Lacrimosa... ik moet eigenlijk mijn bril opzetten om tv te kijken, maar omdat het zo nog lukt, doe ik dat meer niet dan wel. Maar kleine details durven me dan te ontgaan!Lacrimosa schreef:Ik zag eigenlijk wel twee streepjes hoor...

0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
annekeHU schreef:Heel goed mogelijk, Lacrimosa... ik moet eigenlijk mijn bril opzetten om tv te kijken, maar omdat het zo nog lukt, doe ik dat meer niet dan wel. Maar kleine details durven me dan te ontgaan!Lacrimosa schreef:Ik zag eigenlijk wel twee streepjes hoor...

0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- x 435
Kan dat mens eigenlijk iets anders dan bleiten, zagen en jaloers zijn?
Echt ik vind dat het meest irritante personage sinds jaren.
0 x
-
- x 435
Ik ken anders nog iemand die zo is...OFWGKTA schreef:Kan dat mens eigenlijk iets anders dan bleiten, zagen en jaloers zijn?
0 x
-
- Poster rang 3
-
- x 435
Mja ok, maar gisteren (?) ook al een gezaag tegen Lowie omdat hij naar de frituur wou.Poolaapje schreef:Ze heeft nu wel reden om te bleiten.
0 x
-
- Poster rang 3
Ze had net een hele uitleg gedaan dat de meisjes uit haar klas haar uitgelachen hadden omdat ze niet meer in haar broek past. Dan voorstellen om iets vettig te gaan eten, is vrij ongevoelig.
0 x