Cois

Gesloten
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Cois

Bericht door Cataclysm Child »

Admin schreef:In de andere topic gaat het niet speciaal over het personage cois, maar over de manier waarop ze hem uit de serie hebben geschreven.
Feit, maar geef toe... nogal nutteloos als er al een topic over Cois is. Anders krijg je daar binnenkort honderden topics waar voor 1 of 2 weken in gepost wordt en dan nergens meer voor dienen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Cataclysm Child schreef:
Admin schreef:In de andere topic gaat het niet speciaal over het personage cois, maar over de manier waarop ze hem uit de serie hebben geschreven.
Feit, maar geef toe... nogal nutteloos als er al een topic over Cois is. Anders krijg je daar binnenkort honderden topics waar voor 1 of 2 weken in gepost wordt en dan nergens meer voor dienen.
Anderzijds is Cois wel uit de reeks geschreven, dat wil zeggen dat hij geen personage uit thuis meer is. Beter dan toch deze topic sluiten?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Crackers schreef: Ik bedoel de andere sluiten dan. En deze hier open houden best.
Dat lijkt mij ook beter. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

We kunnen het beste deze topic bij personages laten bestaan, denk ik. Als er nog nieuws is over Cois gaan we gewoon weer hier verder
En misschien kunnen we ook beter de spoilers bij Spoilers plaatsen, want die staan ook overal.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

jessie V. schreef:We kunnen het beste deze topic bij personages laten bestaan, denk ik. Als er nog nieuws is over Cois gaan we gewoon weer hier verder
En misschien kunnen we ook beter de spoilers bij Spoilers plaatsen, want die staan ook overal.
Klopt, de topics over de andere personages die niet meer meespelen zijn ook nooit gesloten.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

De andere topic best sluiten dan.

Wat zijn spoilers?
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Crackers schreef:De andere topic best sluiten dan.

Wat zijn spoilers?
Dingen die nog moeten gebeuren en die we al weten.

vb. Bianca en Mo gaan uit Thuis op het einde van het seizoen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik dacht al zoiets, maar wist het niet zeker.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Admin schreef:

Wat zijn spoilers?

:lol: :lol: :lol:
Nee, spoilers zijn net de dingen die nog niet iedereen weet, en niet iedereen wil op voorhand weten wat er zal gebeuren.
Bijvoorbeeld: als jij toevallig te weten komt of ergens gelezen hebt (in een vakblad 8) ) wat er met Femke aan de hand is, dan is dit een zuivere spoiler. Van mij mag je die posten bij de spoilers, ik zal dat niet lezen.
Maar als dat in om het even welk topic gepost is, kan ik dat ongewild toch te lezen krijgen, en dan ben ik jou helemaal niet dankbaar want ik weet liever niet op voorhand wat er zal gebeuren. Snappie?
En zoals ik zijn er hier nog...
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

ofwel in het juiste topic zetten, maar dan in een superklein lettertype of in witte letters ofzo. Maar ja, eer alle nieuwelingen zich aan de regels gaan houden...
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

imséha schreef:
Admin schreef:

Wat zijn spoilers?

:lol: :lol: :lol:
Nee, spoilers zijn net de dingen die nog niet iedereen weet, en niet iedereen wil op voorhand weten wat er zal gebeuren.
Bijvoorbeeld: als jij toevallig te weten komt of ergens gelezen hebt (in een vakblad 8) ) wat er met Femke aan de hand is, dan is dit een zuivere spoiler. Van mij mag je die posten bij de spoilers, ik zal dat niet lezen.
Maar als dat in om het even welk topic gepost is, kan ik dat ongewild toch te lezen krijgen, en dan ben ik jou helemaal niet dankbaar want ik weet liever niet op voorhand wat er zal gebeuren. Snappie?
En zoals ik zijn er hier nog...
Exactly my thoughts.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Cataclysm Child schreef: Exactly my thoughts.
And mine!

Als je toch een spoiler in je bericht zet, dan kan je best je tekst in het wit zetten en tussen deze tekens: :!:

dus zo: :!: hier je spoiler, die eigenlijk in het Spoiler-hoekje zou moeten staan :!:
;)
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Mooi gezien ;)

Maar ... we moeten wel even ontopic gaan blijven want we zijn helemaal aan het afwijken.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zouden de scenarioschrijvers via de woede van Frank, Leo, Mo en anderen een verwijt willen sturen aan het adres van Steph Goossens dat hij de VRT heeft verlaten voor VT4 (het geld)? Leo en Mo zijn toch onterecht zo bruut? Wat kan Mo het bijvoorbeeld schelen dat Cois wegblijft in Spanje?
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Het zijn toch collega's/vrienden? Wat Cois dan zogezegd gedaan heeft is ook niet van t mooiste, dus ik vind die reacties niet zo onbegrijpelijk.
0 x
Gesloten