Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Kwast »

Lord F. Ik ben echt een vrouw, weliswaar geen meisje meisje exemplaar maar voor de rest 100% woman! 8)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ganja schreef:Tom had het duidelijk niet door dat Peggy een soort van stilzwijgende, soort van liefdes, overeenkomst had gesloten met die Axel :crazy: Want vandaag ging hij wel speciaal voor Peggy naar de Noorderzon en ziet hij ze met Axel en kijkt hij sip :crazy: En dat hij het dan is die een stap zet naar Peggy om het terug goed te maken :crazy: Mijn gedacht is dat hij moet beseffen dat ze niet samen passen. Voor mij hoeft hij niet terug een koppel te vormen met Peggy die zie ik liever met iemand anders :razz: gelijk wie.
Stimmt! Ik vond het toch wel sneu voor Tom, hij ziet Peggy ontzettend graag als je het mij vraagt. Ik vind het wel een verdomd zure manier van een soort van 2e hands blauwtje lopen. Hoe moet je dat uitleggen.... meneer stelt zich zowaar kwetsbaar op, zet de eerste stap enz en is nu het haasje. Arm jong! Mja zoals anderen al schreven, nu weet hij hoe het voelt om zo koud thuis te komen van een donkere kermis!
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Lord F. Ik ben echt een vrouw, weliswaar geen meisje meisje exemplaar maar voor de rest 100% woman! 8)
hazo, ja, ik associeerde Kwast blijkbaar spontaan met een vent. :)

Enfin, terug on-topic >> vind het ook jammer voor Tom, maar ergens had ik het wel verwacht dat Axel meer indruk gemaakt had op Peggy dan ze zelf aanvankelijk wou toegeven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tom in Godsnaam, haal die handen eens uit je zakken!!!!! Sjongejongejongejongejonge die kerel staat altijd met de handen in de zakken. :S Sukkel! :boo: :boo:
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nee dat zeker niet! Ik vind het alleen niet te geloven dat die gast altijd echt altijd met de handen in zijn zakken staan. Pffff hij gaat toch niet verhuizen????? :doh: Maar over de Liefde voor Tom kan ik weinig vertellen ivm spoilergevaar :P
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Zag ik nu goed dat Tom verhaal kwam halen omtrent zijn zus? Schijnbaar deed het hem wel veel dat zijn zus ruzie had met Mayra. Zijn reactie zei genoeg toen hij hoorde wat Marianne nu weer had uitgestoken. Vreselijk, die triomf van Marianne toen ze zei dat Peggy niet goed is voor haar zoon. Tsss. Ik vond dat Tom wel wat feller had mogen reageren maar waarschijnlijk had dat weinig uitgemaakt. In elk geval vind ik het wel goed van hem dat hij zijn moeder eens zijn gedacht kwam zeggen. Benieuwd hoe Ann zal reageren als ze hoort dat haar broer een soort van voor hem opkwam.
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Aaah arm jong hij moest alleen Oud en Nieuw vieren. Hij had het er duidelijk moeilijk mee dat hij met Oud en Nieuw alleen is.
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat is het toch een stuk! Hopelijk is dat eendagsbaardje een blijvertje! :violin:
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tom mag van mij vaker een nachtje doorwerken en zich niet scheren. Beetje jammer dat hij voor vrijspraak gaat. Beetje sneu dat hij niet bij de eerste schooldag van zijn dochtertje kwam opdraven. Precies alsof zijn dochter hem niet interesseert. Ik dacht nog, Tom wil er bij zijn. En om Peggy te zien en om zijn dochter. Dat Tom niet snapt dat hij het nu bij iedereen aan het verpesten is. Domme jongen! Hij bijt zich vast in de zaak, slaapt op kantoor maar zijn dochter vergeet hij zo. Viaduct voor de kop echt waar. Enfin, deze gesmolten muts kan toch nog kritisch zijn :P
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel enorm schandalig dat Tom voor vrijspraak wou pleiten, en Peter overtuigde om hem te volgen.

Als ze zo hun naam als nieuw advokatenkantoor willen vestigen ?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Daar ben ik het mee eens. Ik weet niet wat Tom bezield maar dit vind ik zeer slecht :boo: ook zijn houding tegenover Julia. Ronduit schandalig! Wat is er in Tom gevaren? Is dit zijn manier om zijn breuk met Peggy te verwerken.
0 x

eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Zo'n advocaten bestaan helaas ook in het dagelijkse leven ook.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:Ik vond het wel enorm schandalig dat Tom voor vrijspraak wou pleiten, en Peter overtuigde om hem te volgen.
Ja, Tom had het wat subtieler kunnen aanpakken tov Julia. :)
Peter heeft anders wel de goeie motivatie (al voelde hij er zich ook duidelijk niet zo lekker bij tov Julia).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Een advocaat probeert nou eenmaal het beste voor zijn client uit het vuur te slepen. Hoe of wat dan ook. Het stomme van deze zaak is, dat iedereen iedereen kent. Tom had die zaak nooit aan mogen nemen. Maar zijn motief is alleen maar om een grote naam te maken en Guy kan hem in feite weinig schelen. Typisch Tom.
Bovendien kan Tim ook zijn mond niet houden tegen Julia en Jens. Die mag zulke zaken natuurlijk helemaal niet door vertellen. Dat is alleen maar olie op het vuur.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Een advocaat probeert inderdaad altijd het beste voor zijn cliënt te doen, maar in dit geval had Tom die zaak niet aan hoeven nemen. Het feit dat hij iedereen zo goed kent, zou normaal gesproken juist een motivatie "moeten" zijn om zo ver mogelijk van die hele zaak weg te blijven. Het is de ex van zijn "schoonzus" die niet alleen een jong meisje heeft vermoord, maar die er ook nog eens erg lang over gezwegen heeft. Die moord kan dan in een vlaag van woede zijn gebeurd, dat zwijgen heeft Guy met zijn volle verstand gedaan.
Het idee dat Tom zo iemand met dit soort enthousiasme wil verdedigen, en dan ook nog eens voor volledige vrijspraak wil gaan alsof het niks is (waarbij hij volledig aan de dood van Fien voorbij lijkt te gaan), vind ik op z'n minst nogal bedenkelijk... (en dan druk ik me nog netjes uit ;) )
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie