Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Ik vond het raar dat Waldek terug kwam van Polen en dat Rosa bedenkelijk keek omdat hij gedronken had. Een feestje met de vrienden zei Waldek. Zat hij dan stomdronken op het vliegtuig?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ranske
- Poster rang 4

Op welk niveau schatten de schrijvertjes de kijkertjes in dacht ik toen ik dat zag.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Nee, hij is zelf met de wagen van Polen naar hier geredenCrackers schreef:Ik vond het raar dat Waldek terug kwam van Polen en dat Rosa bedenkelijk keek omdat hij gedronken had. Een feestje met de vrienden zei Waldek. Zat hij dan stomdronken op het vliegtuig?
En scheermachines of scheermesjes hebben ze in Polen blijkbaar ook niet
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hij zei dat het de avond ervoor een feestje geweest was. Niet dezelfde dag.
Mensen met een kater kunnen ook stinken...
En misschien had hij op de paar dagen dat hij (na jaren) opnieuw bij zijn familie/vrienden was, wel belangrijkere dingen te doen dan zich te scheren?
Mensen met een kater kunnen ook stinken...
En misschien had hij op de paar dagen dat hij (na jaren) opnieuw bij zijn familie/vrienden was, wel belangrijkere dingen te doen dan zich te scheren?
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Vandaar dat Frank zijn eerste rit als vervanger Waldek naar de luchthaven doen was...johan1969 schreef:Nee, hij is zelf met de wagen van Polen naar hier geredenCrackers schreef:Ik vond het raar dat Waldek terug kwam van Polen en dat Rosa bedenkelijk keek omdat hij gedronken had. Een feestje met de vrienden zei Waldek. Zat hij dan stomdronken op het vliegtuig?![]()
0 x

-
Lazylady
- x 435
Dat hij maar naar Polen gaat, is hij meteen van dat serpent af. (Maar dan zien wij Waldek niet meer...
)
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik hoop dat hij voet bij stuk houdt deze keer en zijn "gendarmette" alleen haar plan laat trekken .
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Toch kan ik niet zeggen dat ik Rosa deze keer onredelijker vind dan Waldek... Ze zouden beter allebei eens een poging doen om normaal te praten met elkaar. Ook hij neemt een beslissing die je normaal gesproken niet alleen hoort te nemen, en dat Rosa hem daar niet blindelings in volgt, kan ik me dan ook wel voorstellen.
Net zo goed als dat ik me voor kan stellen dat Waldek niet meteen staat te springen bij het idee om de Zus&Zo te kopen (als dat al zou lukken)...
Net zo goed als dat ik me voor kan stellen dat Waldek niet meteen staat te springen bij het idee om de Zus&Zo te kopen (als dat al zou lukken)...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Akkoord dat Waldek wel heel snel met die beslissing is gekomen en hij het had moeten bespreken, maar hoe Rosa nu weer doet tegen hem... en ze wil zelfs niet naar hem luisteren!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Maar andersom wil Waldek ook niet echt naar haar luisteren, hè?Lazylady schreef:Akkoord dat Waldek wel heel snel met die beslissing is gekomen en hij het had moeten bespreken, maar hoe Rosa nu weer doet tegen hem... en ze wil zelfs niet naar hem luisteren!
Als de gemoederen wat bedaren, gaat het misschien wel wat beter. 1 van de 2 zal wat water bij de wijn moeten doen uiteindelijk, maar op dit moment doet geen van tweeën dat...
0 x
-
ikke
- x 435
Conclusie: zowel Waldek als Rosa verdienen een schop onder hun kont!Christel schreef:Maar andersom wil Waldek ook niet echt naar haar luisteren, hè?Lazylady schreef:Akkoord dat Waldek wel heel snel met die beslissing is gekomen en hij het had moeten bespreken, maar hoe Rosa nu weer doet tegen hem... en ze wil zelfs niet naar hem luisteren!
Als de gemoederen wat bedaren, gaat het misschien wel wat beter. 1 van de 2 zal wat water bij de wijn moeten doen uiteindelijk, maar op dit moment doet geen van tweeën dat...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
ikke schreef:Conclusie: zowel Waldek als Rosa verdienen een schop onder hun kont!Christel schreef:Maar andersom wil Waldek ook niet echt naar haar luisteren, hè?Lazylady schreef:Akkoord dat Waldek wel heel snel met die beslissing is gekomen en hij het had moeten bespreken, maar hoe Rosa nu weer doet tegen hem... en ze wil zelfs niet naar hem luisteren!
Blijkbaar is die schop bij Waldek het hardste aan gekomen...
Wel mooi hoe hij vanavond toch meeleefde met Rosa
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Ja, en Rosa is kwaad omdat Waldek zijn geld liever in Polen steekt dan in haar knotsgek plan met de Zus & Zo. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Rosa's plan is inderdaad gruwelijk onrealistisch, maar ik kan me voorstellen dat ze in paniek is. Het is ook niet niks om alles kwijt te raken waar je net zo hard voor gewerkt hebt. En het idee van Waldek om dan maar gewoon naar Polen te verhuizen en daar opnieuw te beginnen, is in mijn ogen net zo goed schokkend. Het zou een prima oplossing voor hun problemen kunnen zijn, maar het is op z'n minst iets waar je goed over nadenkt, en waar je ook fatsoenlijk overleg over pleegt met je partner...
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Wat Rosa en Peggy wilden doen is financiële zelfmoord en Waldek wil met Rosa naar Polen. Ik denk dat ze beide terug met hun 2 voetjes op de grond moeten komen. 
0 x