Het GROTE speculatie topic

Gesloten
sarah1990
Nog geen rang

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door sarah1990 »

Ik denk dat Jens en Jana ooit een koppel worden :angel: :angel: :angel:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat "ooit" zal dan niet voor morgen zijn. Ze kennen elkaar helemaal niet. :razz:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ik speculeer dat de nieuwe dokter oftwel een knappe vrouw zal zijn oftewel een bink van een gast. In het 1° geval kan Ann er smoorverliefd op worden tot ergernis van Mayra die gans de tijd zit te vitten op Marianne omdat David terug naar Kaapverdië is; in het 2° geval ontdekt Mayra terug haar heterokant en valt ze als een blok voor die bink in zijn witte jas :lol: Het kan ook andersom natuurlijk :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Ik speculeer dat de nieuwe dokter oftwel een knappe vrouw zal zijn oftewel een bink van een gast. In het 1° geval kan Ann er smoorverliefd op worden tot ergernis van Mayra die gans de tijd zit te vitten op Marianne omdat David terug naar Kaapverdië is; in het 2° geval ontdekt Mayra terug haar heterokant en valt ze als een blok voor die bink in zijn witte jas :lol: Het kan ook andersom natuurlijk :mrgreen:
Is Ann biseksueel?
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Lazylady schreef:
martha schreef:Ik speculeer dat de nieuwe dokter oftwel een knappe vrouw zal zijn oftewel een bink van een gast. In het 1° geval kan Ann er smoorverliefd op worden tot ergernis van Mayra die gans de tijd zit te vitten op Marianne omdat David terug naar Kaapverdië is; in het 2° geval ontdekt Mayra terug haar heterokant en valt ze als een blok voor die bink in zijn witte jas :lol: Het kan ook andersom natuurlijk :mrgreen:
Is Ann biseksueel?
Ik weet niet of dat ooit officieel bevestigd is , maar in het verleden is ze wel altijd verliefd geweest op mannen. Dus ik denk wel dat ze bisexueel is. Hoewel ze volgens mij wel ooit gezegd heeft dat ze lesbisch is. Geen idee dus eigelijk. :lol:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Ik begin zo te denken dat die Judith wel eens de nieuwe dokter kan zijn.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Yep, ann was toen thuis begon hetero : eerst had ze een relatie met iemand die gehuwd was en waar ze een zelfmoordpoging heeft voorgedaan. In Italië leerde ze Lou kennen en keerde terug om "Ter smissen" te openen. Na Lou was er Jean Pierre die ze afgesnoept heeft van Marianne. Ze is zelfs zwanger van hem geweest maar kreeg een miskraam. Het is pas met Manon dat Ann lesbisch werd en dat ging eigenlijk ook niet zonder slag of stoot want eerst wilde Ann daar niets van weten.
0 x
Nele_
Nog geen rang

Bericht door Nele_ »

Wie is Judith?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nele_ schreef:Wie is Judith?
Een toekomstig personage; naar het schijnt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Yep, ann was toen thuis begon hetero : eerst had ze een relatie met iemand die gehuwd was en waar ze een zelfmoordpoging heeft voorgedaan. In Italië leerde ze Lou kennen en keerde terug om "Ter smissen" te openen. Na Lou was er Jean Pierre die ze afgesnoept heeft van Marianne. Ze is zelfs zwanger van hem geweest maar kreeg een miskraam. Het is pas met Manon dat Ann lesbisch werd en dat ging eigenlijk ook niet zonder slag of stoot want eerst wilde Ann daar niets van weten.
Dat klopt helemaal, op het zwanger zijn na... :razz:
Jean-Pierre was juist onvruchtbaar terwijl Ann heel graag kinderen wilde. Dat heeft ervoor gezorgd dat ze uit elkaar gingen, waardoor Jean-Pierre weer ging drinken, enz... ;)
Maar Ann kwam er inderdaad pas laat achter dat ze lesbisch is, en tegen Sandrine heeft ze ooit eens gezegd dat ze echt alleen op vrouwen valt... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Kleine voorspelling voor vanavond: Ann vertelt haar fout tegen Marianne waarop Marianne Ann overtuigt om te zwijgen en de schuld op Katrien te steken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

^^ ik dacht ook in die richting - maar Femke heeft wel gezien dat Ann daar bij Madeleine stond, dus vroeg of laat zal alles wel uit komen denk ik.
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

satine schreef:^^ ik dacht ook in die richting - maar Femke heeft wel gezien dat Ann daar bij Madeleine stond, dus vroeg of laat zal alles wel uit komen denk ik.
Thuis kennende gaat dat weer een heel tijd duren :crazy: ik ben eerder benieuwd naar wat er met Lowie gaat gebeuren. Waarom is hij uit Mexico teruggekeerd vraag ik me af? Al bij al vind ik het wel geweldig dat hij terug is :p
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

In het voorfilmpje voor vanavond op EEN liegt Marianne tegen een sollicitant-dokteres en zegt haar dat de vacature al is ingevuld. Ze hoopt zo Geert toch nog bij haar te houden, maar Geert komt er natuurlijk achter. Goed bezig Marianne :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ach, dat verklaart waarom in de "aftiteling" van gisterenavond Smeekens in de woonkamer van Marianne zo woedend was.
0 x
Gesloten