Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Luc

Bericht door Christel »

Willy Crevits schreef:Vraag me wel af of Nancy binnenpoten van tafels kuist. Maar normaal gezien zou dat geld daar toch al moeten verdwenen zijn.
Ik vraag me ook af of hij dat nog wel daar heeft zitten... Van de andere kant is inmiddels wel gebleken dat het een goede plaats is om geld te verstoppen natuurlijk. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik dacht dat Luc en Nancy/Femke/Eddy ruzie hadden?
Het verbaasde mij dat Luc niet aan Nancy vroeg wat ze daar kwam zoeken want ze konden hem toch niet meer uitstaan.. :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Volgens mij was hij al lang blij dat ze weer normaal tegen hem sprak. (dat is ook wel typisch Nancy hè? Net doen alsof haar neus bloedt). Dat kan nog best wel eens een reden zijn voor hem om haar dadelijk alsnog aan te nemen. Hij is nu wel helemaal alleen en dat leek hij zich toch wel wat aan te trekken heb ik het idee...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Volgens mij was hij al lang blij dat ze weer normaal tegen hem sprak. (dat is ook wel typisch Nancy hè? Net doen alsof haar neus bloedt). Dat kan nog best wel eens een reden zijn voor hem om haar dadelijk alsnog aan te nemen. Hij is nu wel helemaal alleen en dat leek hij zich toch wel wat aan te trekken heb ik het idee...
mja, de emotionele chantage van Femke heeft ook z'n werk gedaan natuurlijk. ;)
en helemaal alleen is hij ook niet hé >> de Mo is misschien wel z'n enige "vriend" momenteel.

Vraag me nu toch af of Nancy tijdens haar kuiswerk de poten van Luc z'n bureau uiteen zal halen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Christel schreef:
Willy Crevits schreef:Vraag me wel af of Nancy binnenpoten van tafels kuist. Maar normaal gezien zou dat geld daar toch al moeten verdwenen zijn.
Ik vraag me ook af of hij dat nog wel daar heeft zitten... Van de andere kant is inmiddels wel gebleken dat het een goede plaats is om geld te verstoppen natuurlijk. :)
Het brengt wel weinig op natuurlijk.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef: en helemaal alleen is hij ook niet hé >> de Mo is misschien wel z'n enige "vriend" momenteel.
Ik zie Mo toch niet als een vriend van Luc eigenlijk... Mo ziet in Luc volgens mij gewoon een goede zakenman, en uiteindelijk zou Sanitechniek zonder Luc ook lang niet zo goed draaien. Mo heeft Luc nodig, maar ik geloof niet dat hij hem 100% vertrouwt, laat staan dat ze bevriend zijn. :)
Willy Crevits schreef:Het brengt wel weinig op natuurlijk.
Da's waar, maar het brengt natuurlijk helemaal niks meer op als hij het geld kwijt raakt. En dat is toch wel het risico als hij dat geld nu uit zou gaan geven of investeren ofzo, toch? Dat zou volgens mij nog veel te veel opvallen (of daar heeft Luc in elk geval schrik voor)...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef: en helemaal alleen is hij ook niet hé >> de Mo is misschien wel z'n enige "vriend" momenteel.
Ik zie Mo toch niet als een vriend van Luc eigenlijk... Mo ziet in Luc volgens mij gewoon een goede zakenman, en uiteindelijk zou Sanitechniek zonder Luc ook lang niet zo goed draaien. Mo heeft Luc nodig, maar ik geloof niet dat hij hem 100% vertrouwt, laat staan dat ze bevriend zijn. :)
In het begin was dat misschien zo, maar in de loop der maanden heeft Luc wel het vertrouwen gewonnen van Mo en Waldek. Moest Mo Luc niet vertrouwen zou hij er niet mee in zee gaan hé. Toegegeven, Luc maakt handig gebruik van de privé-problemen van Mo en Waldek en destijds heeft hij Mike mooi gebruikt om Mo z'n vertrouwen te winnen. :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vind het geweldig hoe Luc Waldek subtiel probeert te ontmaskeren :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik vind het geweldig hoe Luc Waldek subtiel probeert te ontmaskeren :lol:
Ik ook! :lol: Waldek verdient niet beter :twisted: (en Rosa verdient het niet dat Waldek haar zo voor de gek houdt...)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mieke schreef:Ik vind het geweldig hoe Luc Waldek subtiel probeert te ontmaskeren :lol:
lol, had daar zelfs nog niet bij stilgestaan. :D
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Dat vind ik ook altijd zo geweldig aan Luc, dat subtiele. Alsof er niets aan de hand is, maar ondertussen zijn slag slaan.

Hij viel me deze week wel tegen toen hij Nancy wilde aannemen. Ik dacht dat hij haar doorhad, maar aan de andere kant, misschien heeft hij haar ook door, zit het geld ergens anders en heeft hij ondertussen een goedkopere kuisvrouw...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Willy Crevits schreef:Dat vind ik ook altijd zo geweldig aan Luc, dat subtiele. Alsof er niets aan de hand is, maar ondertussen zijn slag slaan.

Hij viel me deze week wel tegen toen hij Nancy wilde aannemen. Ik dacht dat hij haar doorhad, maar aan de andere kant, misschien heeft hij haar ook door, zit het geld ergens anders en heeft hij ondertussen een goedkopere kuisvrouw...
Hij heeft dan een goedkopere kuisvrouw? 't Is te hopen voor hem dat ie niet vergeet er eerst met Mo over te praten!
Hij heeft dat al aan Mo gevraagd, en die ging uiteindelijk akkoord... ;)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

hihi wel grappig hoe hij zijne frank viel met dat 1st geld/dan geen geld :mrgreen:

Maar het is wel een beetje zielig hè :( :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:hihi wel grappig hoe hij zijne frank viel met dat 1st geld/dan geen geld :mrgreen:

Een héél klein beetje dan! :razz:
Inderdaad wel grappig hoe hij besefte wat er aan de hand was. Eerst dat Femke dat geld gevonden had, maar ook dat Femke het geld netjes aan Leo heeft teruggegeven. Hij zal nogal balen! :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:
Mieke schreef:hihi wel grappig hoe hij zijne frank viel met dat 1st geld/dan geen geld :mrgreen:

Een héél klein beetje dan! :razz:
Inderdaad wel grappig hoe hij besefte wat er aan de hand was. Eerst dat Femke dat geld gevonden had, maar ook dat Femke het geld netjes aan Leo heeft teruggegeven. Hij zal nogal balen! :lol:
En zo geestig dat hij er met niemand kan over praten ! :lol: De bedrieger bedrogen !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten