Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Mona'ke
- Poster rang 2

- Peter Jansens
- Poster rang 2

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Zo te zien zal hij deze nacht wat meer opbrengen...
't is van koekenbak...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
En dan zal de Jens hen wel vinden zeker...Peter Jansens schreef:Zo te zien zal hij deze nacht wat meer opbrengen...'t is van koekenbak...
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Ja, die zal eens niet in de weg lopen met die vervelende grijns van 'm.... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ach, bij bedoelt het toch goed.Tomboy schreef:Ja, die zal eens niet in de weg lopen met die vervelende grijns van 'm....
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

-
Lazylady
- x 435
Natuurlijk. Liever hebben we een machofiguur!dirk schreef:Tim is toch wel een soft hoor
0 x
-
exsencon
- x 435
-
dirk
- Poster rang 1

Dat wel, het is een mooi koppel, maar in het echte leven op gaat ge op zo'n manier niet ver raken bij de vrouwkes.exsencon schreef:allé, bon Tim verdient het toch wel, niet?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat denk jij, ja.dirk schreef:Dat wel, het is een mooi koppel, maar in het echte leven op gaat ge op zo'n manier niet ver raken bij de vrouwkes.
0 x
-
exsencon
- x 435
Daar zou ik nog altijd de vrouwkes zelf over laten oordelen.dirk schreef:Dat wel, het is een mooi koppel, maar in het echte leven op gaat ge op zo'n manier niet ver raken bij de vrouwkes.exsencon schreef:allé, bon Tim verdient het toch wel, niet?
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Ah, ze zullen misschien zeggen van niet maar mij moet je ze niet leren kennen. Ik heb dat al lang doorgrond allemaal. Natuurlijk heb je verschillende types vrouwen maar over het algemeen gaat Tim zijn aanpak "boehoehoe ik wil op jou wachten" grandioos de mist inexsencon schreef:Daar zou ik nog altijd de vrouwkes zelf over laten oordelen.dirk schreef:Dat wel, het is een mooi koppel, maar in het echte leven op gaat ge op zo'n manier niet ver raken bij de vrouwkes.exsencon schreef:allé, bon Tim verdient het toch wel, niet?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
-
Lazylady
- x 435