Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Ja maar dat zal Eddy gemakkelijkshalve vergeten
Ik denk dat het nog ferm ruzie zal worden tussen de drie brouwers.
0 x
-
Rieka
- x 435
Dat zegt mijne kleine teen ook.martha schreef:Ja maar dat zal Eddy gemakkelijkshalve vergetenIk denk dat het nog ferm ruzie zal worden tussen de drie brouwers.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Oei, niet zo slim dat ie het recept maar op 1 velletje papier had staan en niet voor een paar back ups heeft gezorgd...
ik zou bijna zeggen, boontje komt om zijn loontje... 
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

- Tomboy
- Poster rang 1

Nope...toen kwam er een olifant en die blies met zijn slurfke het hele verhaaltje uit.....
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

- Kwast
- Poster rang 5

Wat is het toch een stel truttebollen. Ik heb altijd geleerd dat een goede huisvrouw altijd de zakken controleert. Anders heb je alles onder de witte pluizen zitten en dat is niet bepaald jottem. Nu is het recept naar de galemiezen. Anderzijds, als het zo geheim is, wie stopt het dan als een vot in zijn werkkledij? In mijn werkkledij vind je enkel schroefjes, boutjes en papiertjes en soms parkeerschijven of ijskrabbers. Als ik dan ga wassen grut ik dat alles uit de zakken en kieper dat op de wasmachien. Had Nancy beter ook gedaan. Naja Nancy had ook al stiekem een flinke scheut suiker in het bier gedaan en dat weet ook niemand.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Briseis
- Poster rang 1

Ik controleer normaal ook de broekzakken, maar soms vergeet je dat nu eenmaal. Bovendien waren het niet bepaald rustige omstandigheden, dus ik kan er wel inkomen dat ze dat vergeten is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Kan me ook wel voorstellen dat Nancy daar niet aan gedacht heeft en ik vind het bovendien ook oerstom van Eddy dat hij dat recept maar op 1 zielig papiertje had staan. Na zijn meest recente acties heb ik bovendien geen medelijden met hem.
Maar iets zegt me dat hij het er niet bij zal laten zitten. Hij heeft geld geroken, dus misschien dat hij gaat proberen zich het recept te herinneren? Met alle gevolgen vandien dan, want ik vrees dat het geheugen van Eddy hem toch een beetje in de steek zal laten op dat vlak.
Maar iets zegt me dat hij het er niet bij zal laten zitten. Hij heeft geld geroken, dus misschien dat hij gaat proberen zich het recept te herinneren? Met alle gevolgen vandien dan, want ik vrees dat het geheugen van Eddy hem toch een beetje in de steek zal laten op dat vlak.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wallanderjunior
- x 435
t was inderdaad weer eens oerstom van Eddy
maar ik heb ook geen medelijden met hem
we gaan nog goed lachen als Eddy het recept zal proberen te "reconstrueren" ; ik denk dat hij zijn eigen recept beter niet als bier verkoop maar als rattenvergif (het schuim zal de beestjes al op de lippen staan nog vóór ze ervan gedronken hebben)

we gaan nog goed lachen als Eddy het recept zal proberen te "reconstrueren" ; ik denk dat hij zijn eigen recept beter niet als bier verkoop maar als rattenvergif (het schuim zal de beestjes al op de lippen staan nog vóór ze ervan gedronken hebben)
0 x
-
Ann+
- x 435
Ik ben benieuwd of dat recept nog ooit terug gevonden wordt.. misschien duikt er volgend jaar nog wel opnieuw een broer of zus van Eddy op, die ook dat recept heeft?
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
en dan nu tijd voor een Smurfke ?smurfin schreef:triestig toch...
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ik vrees dat dit weer een van de 'Suske en Wiske' verhaallijnen is die openbloeien en verdwijnen, waarna Thuis verdergaat alsof er niets gebeurd is... Eddy, vrees ik, zal een arme sukkelaar blijven...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Kwast
- Poster rang 5

Ik ben pas vergeten om een HUB uit mijn jasje te halen. Gewassen en als IKEA pakket de wasmachine weer uit. Gelukkig stond daar geen traditioneel recept voor slagroomsoesjes op of iets anders.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
lord F.
- Poster rang 5

Misschien tijd voor Eddy om nog eens wat Van Notegems te gaan opzoeken? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!