Yvette Backx (Chris Boni)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Yvette Backx (Chris Boni)
Ja, dat Yvette dat wist is nogal wiedes hé. Simonne is tenslotte haar dochter. Blijkbaar was het toen een afspraak Yvette-Angèle-Simonne. 35 jaar geleden gebeurde dat heus wel.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Maar het gegbeurde ook dat 't kind in het gezin opgenomen werd. Het hoorde dan later
hoe het in elkaar zat. Veel liefdevoller dan de oplossing van deze twee.
Een voorbeeld was de filmacteur Jack Nicholson die op latere leeftijd hoorde dat zijn mama
eigenlijk oma was, zijn zus mama en hij bleef hen er ontroerd dankbaar voor.
Yvette en Angèle dachten opgeruimd staat netjes, dit hadden ze nooit gedacht natuurlijk.
Awel ik ook niet zie. Ze mogen voorgoed naar de Ardennen, dat is ook opruimen.
hoe het in elkaar zat. Veel liefdevoller dan de oplossing van deze twee.
Een voorbeeld was de filmacteur Jack Nicholson die op latere leeftijd hoorde dat zijn mama
eigenlijk oma was, zijn zus mama en hij bleef hen er ontroerd dankbaar voor.
Yvette en Angèle dachten opgeruimd staat netjes, dit hadden ze nooit gedacht natuurlijk.
Awel ik ook niet zie. Ze mogen voorgoed naar de Ardennen, dat is ook opruimen.
0 x
-
- Poster rang 1
- Caligula
- Poster rang 5
Dat weet ik niet echt hoor. Wat was de status toen van de 15-16 jarige Simonne? Weten we niet hé. Het kan zijn dat ze toen gewoon heeft gedaan wat moeder en zus wilden. En dat ze idd voor "bestwil" gehandeld hebben. Ze konden toch moeilijk voorzien dat 35 jaar of zo na datum...Lolplayer schreef:Yvette stelt mij toch wel teleur hoor
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Of ze maakten Simonne wijs dat 't kind doodgeboren was of ze manipuleerden 'om haar bestwil '
om het af te staan. Simonne, te jong voor wat verweer ook, kon niet anders.
om het af te staan. Simonne, te jong voor wat verweer ook, kon niet anders.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Yvette is vanuit haar cafehouder-zijn en diverse relaties anders een zeer onafhankelijke en onconventionele vrouw. Ik kan me werkelijk geen scenario voorstellen waarbij ze deze aktie samen met Angele heeft uitgevoerd. Het enige wat ik me kan bedenken is dat haar zorg om Simonne het noodzakelijk maakte - dan kun je je eigenlijk alleen maar een zeer traumatisch gebeuren als verkrachting voorstellen en niet een te jeugdige zwangerschap met een vriendje. Ik zou haar bij dat laatste eerder zien als oma die mama wordt, zodat Simonne toch haar jeugd/opleidingen/ontwikkeling kan behouden.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik heb eigenlijk vraagjes aan een kijker van het eerste uur ( of aan iemand die toch al heel lang kijkt) over Yvette.
Wat is er eigenlijk gebeurd met het eerste huwelijk van Yvette? is haar man gestorven of zijn ze gescheiden? Is de relatie met Stanny Love ( of Constant De Schrijver) zowel ontstaan als beëindigd tijdens haar huwelijk met die meneer Backx?
Waarom wordt Yvette volgens de ene bron Mevr. De Schrijver genoemd, en volgens een andere( oa hier) Backx? Ik neem dus aan dat geen van beide namen haar meisjesnaam is?
Ik probeer namelijk de info die ik reeds heb uit de afleveringen die ik gezien heb, met hetgeen ik lees op Wikipedia en hier, en wat er in het boek staat aan mekaar te koppelen, en eigenlijk kan ik er niet goed aan uit...
Antwoord mag hier ,als dat kan zonder spoilers, en anders per pb...
Alvast bedankt voor degene die op mijn vraag wil antwoorden.
Wat is er eigenlijk gebeurd met het eerste huwelijk van Yvette? is haar man gestorven of zijn ze gescheiden? Is de relatie met Stanny Love ( of Constant De Schrijver) zowel ontstaan als beëindigd tijdens haar huwelijk met die meneer Backx?
Waarom wordt Yvette volgens de ene bron Mevr. De Schrijver genoemd, en volgens een andere( oa hier) Backx? Ik neem dus aan dat geen van beide namen haar meisjesnaam is?
Ik probeer namelijk de info die ik reeds heb uit de afleveringen die ik gezien heb, met hetgeen ik lees op Wikipedia en hier, en wat er in het boek staat aan mekaar te koppelen, en eigenlijk kan ik er niet goed aan uit...
Antwoord mag hier ,als dat kan zonder spoilers, en anders per pb...
Alvast bedankt voor degene die op mijn vraag wil antwoorden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat er met het eerste huwelijk van Yvette gebeurd is, weet niet ik niet meer precies. Als hij gewoon gestorven is, dan moet dat wel vrij jong gebeurd zijn volgens mij...
Wat ik wel nog weet, is dat Yvette (tijdens haar huwelijk?) een verhouding heeft gehad met Stanny Love/Constant De Schrijver, en dat daar Simonne uit geboren is. Stanny is destijds met de noorderzon vertrokken (om als zanger op cruiseschepen te gaan werken) en heeft Yvette laten zitten (jaren later heeft hij die verdwijntruc nog eens herhaald, wat we wel op beeld hebben gezien
).
Simonne heeft lange tijd niet anders geweten dan dat zij ook, net als Angèle, de dochter van meneer Backx was. Tot Stanny Love/Constant de Schrijver opdook en Yvette haar uiteindelijk heeft opgebiecht dat Angèle van meneer Backx is, en zij dus van Constant de Schrijver.
Tenminste, dat is hoe ik het me herinner.
Wat ik wel nog weet, is dat Yvette (tijdens haar huwelijk?) een verhouding heeft gehad met Stanny Love/Constant De Schrijver, en dat daar Simonne uit geboren is. Stanny is destijds met de noorderzon vertrokken (om als zanger op cruiseschepen te gaan werken) en heeft Yvette laten zitten (jaren later heeft hij die verdwijntruc nog eens herhaald, wat we wel op beeld hebben gezien

Simonne heeft lange tijd niet anders geweten dan dat zij ook, net als Angèle, de dochter van meneer Backx was. Tot Stanny Love/Constant de Schrijver opdook en Yvette haar uiteindelijk heeft opgebiecht dat Angèle van meneer Backx is, en zij dus van Constant de Schrijver.
Tenminste, dat is hoe ik het me herinner.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Als dat zo blijft voortduren gaat Yvette opnieuw een "attakske" krijgen vrees ik. Ze zag er echt niet goed uit.
Zeg het toch gewoon tegen Simonneke, mens dan is het opgelost.
0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
NEE! Het zeggen, zo simpel??? Daar komen ze in Thuis nooit uit zichzelf opCaligula schreef:Als dat zo blijft voortduren gaat Yvette opnieuw een "attakske" krijgen vrees ik. Ze zag er echt niet goed uit.

0 x
-
- Poster rang 4
Chapeau voor Chris Boni die een Yvette speelt waarbij de angst echt overkomt.
Juist daardoor zal het kindje doodgeboren zijn volgens Simonne. Als die hoort dat Ons
Maake de baby weggaf en gelogen heeft, hoe moet het dan verder in huize Bomans ?
Simonne zal rapper een hartinfarct krijgen als die hoort dat Sam haar kind is

Juist daardoor zal het kindje doodgeboren zijn volgens Simonne. Als die hoort dat Ons
Maake de baby weggaf en gelogen heeft, hoe moet het dan verder in huize Bomans ?
Simonne zal rapper een hartinfarct krijgen als die hoort dat Sam haar kind is

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik vraag me af of Yvette eigenlijk wel van tevoren wist dat het net die Sam is die de dochter is van Simonne. Ze wist toch ook dat Frank voor haar ging werken, dat Simonne & Sam regelmatig gingen fietsen,....
Waarom was ze daarvoor nooit in paniek?
Ofwel is ze nu pas te weten gekomen dat die toffe bazin van de kabouters wel degelijk die Sam is.
Waarom was ze daarvoor nooit in paniek?
Ofwel is ze nu pas te weten gekomen dat die toffe bazin van de kabouters wel degelijk die Sam is.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik had de indruk dat ze nog van totaal niks weet.
Ze was gisteren behoorlijk ondersteboven door het gesprek met Angèle en de ruzie van Simonne en Frank.
Maar ik denk niet dat ze de link met Sam heeft gelegd.
Of heb ik iets gemist?
Ze was gisteren behoorlijk ondersteboven door het gesprek met Angèle en de ruzie van Simonne en Frank.
Of heb ik iets gemist?

0 x
-
- Poster rang 5
Zou ook raar zijn > Angele kent Sam niet, dus hoe zou zij nu weten dat Simonne Sam kent.satine schreef:Ik had de indruk dat ze nog van totaal niks weet.
Of heb ik iets gemist?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dat Angèle geen flauw idee heeft wat er aan het gebeuren is, dat lijkt mij logisch.
Maar het gaat hier over Yvette.
Maar het gaat hier over Yvette.

0 x