Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Captain Cuckoo »

Christel schreef:Omdat ze misschien ook een Senseo apparaat hebben, maar niet iedereen die koffie lust? Er zijn vrij veel mensen die beide apparaten gebruiken... :)
Dat kan best wèl kloppen. Ik gebruik beide toestellen soms zelfs gecombineerd. Opgelucht te vernemen dat ik niet de enige ben! :dance:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Captain Cuckoo schreef:
Christel schreef:Omdat ze misschien ook een Senseo apparaat hebben, maar niet iedereen die koffie lust? Er zijn vrij veel mensen die beide apparaten gebruiken... :)
Dat kan best wèl kloppen. Ik gebruik beide toestellen soms zelfs gecombineerd. Opgelucht te vernemen dat ik niet de enige ben! :dance:
+1 + nespresso miam miam
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Angèle zei tegen Rosa doe jij de deur open, ik zal de koffie halen. In de volgende scene zitten ze alledrie met een glas cava aan tafel en is er van de kopjes koffie geen spoor.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

fan_van_marianne schreef:Angèle zei tegen Rosa doe jij de deur open, ik zal de koffie halen. In de volgende scene zitten ze alledrie met een glas cava aan tafel en is er van de kopjes koffie geen spoor.
Dat was omdat Leo iets "straffers" vroeg.
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

En nu kom er nog eens op terug omdat het duidelijk is dat de praktijk van Ruben geen wachtzaal heeft, sterker nog, je komt direct de praktijk binnen. De mensen moeten dus hun beurt afwachten in hun auto....
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Renée schreef:En nu kom er nog eens op terug omdat het duidelijk is dat de praktijk van Ruben geen wachtzaal heeft, sterker nog, je komt direct de praktijk binnen. De mensen moeten dus hun beurt afwachten in hun auto....
Langs de andere kant: het is nu ook niet direct een beroep waar je een volle wachtkamer verwacht. :-)
Als iedereen op afspraak komt is er ook niet echt een wachtkamer nodig.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja maar als een gesprek wat uitloopt is er wel kans dat de volgende binnenkomt.
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ja bij een psycholoog heb je hoe dan ook een kleine wachtkamer nodig. Maar er is toch nog een deur? Misschien is daar de wachtkamer?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

2 deuren dacht ik. Eentje van de keuken naar de praktijk en de andere van de praktijk naar buiten. ( of omgekeerd :D )
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Maar we zagen een deur rechts, die naar buiten leidt want we zagen bomen of struiken staan. En we zagen een deur links. De deur links kan niet die van de keuken zijn, want dan zou de keuken 'buiten' zijn. Er moeten dus minstens drie deuren zijn.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Renée schreef:En nu kom er nog eens op terug omdat het duidelijk is dat de praktijk van Ruben geen wachtzaal heeft, sterker nog, je komt direct de praktijk binnen. De mensen moeten dus hun beurt afwachten in hun auto....
Erg energievriendelijk lijkt mij dat toch niet te zijn, zo met de winter voor de deur. Nu ja, als de meesten zo snel vertrekken als Arne :whistle:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Captain Cuckoo schreef:
Erg energievriendelijk lijkt mij dat toch niet te zijn, zo met de winter voor de deur. Nu ja, als de meesten zo snel vertrekken als Arne :whistle:
De vraag is natuurlijk voor welke deur de winter staat :mrgreen:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Hoe heeft Adam de conversatie tussen Joseph en Charité kunnen volgen als hij enkel Malinees en Frans praat (en begrijpt)?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hij volgt Nederlanse les en begrijpt al 'een bietje Niederlands' denk ik.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Crackers schreef:Maar we zagen een deur rechts, die naar buiten leidt want we zagen bomen of struiken staan. En we zagen een deur links. De deur links kan niet die van de keuken zijn, want dan zou de keuken 'buiten' zijn. Er moeten dus minstens drie deuren zijn.
Aan de linkerkant zijn twee deuren, helemaal links de deur naar de keuken (naast dat raam tussen keuken en Ruben-ruimte) en dan nog een deur ernaast.
Ze vormen samen een hoek, zeg maar.
Op 2 november is er op de FB-pagina van Thuis een 360° foto gepost van de praktijk van Ruben.
Daar kan je het goed zien.
Jammer genoeg lukt het me niet om de link hier te delen.
0 x
Plaats reactie