Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

IK heb zo'n idee dat het iemand opgevallen is dat het toch wel een hele tijd geleden is dat Rosa een eigen verhaal had en dacht : daar moeten we iets aan doen.
Met alle gevolgen van dien. Dom!
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het gedrag van Marianne, ze lijkt wel terug kinds geworden. Ook dat gepush tegenover Judith - niet okay. Dat die laatste dat weglacht, zorgt ervoor dat het maar blijft duren...

Frank. Enerzijds bezorgd om Simonne, maar tegelijk blijft hij Rosa bepamperen. Eerste stap naar verzoening lijkt toch om Rosa "uit te besteden" aan Waldek of Peggy...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik erger mij eigenlijk aan het feit dat het normaal blijkt en dat het zo voorgesteld wordt dat de ziekte de oorzaak is voor een duchtige karakterverandering. Marianne is onuitstaanbaar geworden na haar instorting, hartproblemen. Zoveel onbeschofter geworden dan normaal. Bob: van familieman naar onuitstaanbare egoïst, Rosa : alle remmen los en levensgenieter eerste klas. Dat is toch soms wat contradictorisch. Alles wordt toegewezen aan de ziekte. Om dan nog te zwijgen over de gezonde mensen die je met moeite nog herkent: denk maar aan Viv, aan Silke,...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Zoet gevooisde Bob. Wat een eikel is die man toch! En dan is er nog wreed irritante Rosa die van mij gerust naar haar dochter in Portugal mag verhuizen om nooit meer terug te komen.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Waar ik me gisteravond aan heb zitten ergeren zijn Judith en Viv. Judith zei zelf al terecht dat zij en Bob geen arts/patiënt band hebben, en dus eigenlijk dat ze zelf niet heeft gedaan waar ze Abel voor waarschuwde, en dat is afstand houden. Ik vind het heel krom dat ze met haar loopbaan en levenservaring zo kortzichtig is wat Christine en Tamara betreft. Bob is haar vriend en dat is kennelijk de enige die op een beetje steun en medemenselijkheid kan rekenen. :thumbdown:

En bij Viv leek de kift weer goed aanwezig, zelfs op een moment dat Tamara het zo moeilijk had. Ik weet niet wat er in haar gevaren is en hoe ze heeft kunnen veranderen van een van de meest plezierige, positieve en lieve personages in Thuis, naar dit... :nope:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Bob, met stip! Het niet meer dan normaal vinden dat Maureen boos was omdat ook zij haar zin niet kreeg van Tamara.
En zijn 'Nu niet!' want hij wou gisteren al zijn zorgen vergeten. En dat hij hoopt dat 'deze keer zij zijn wensen 'wel kon respecteren'.
Bij ons heet dat een dikke nek, Bobje, want je vergeet dat Tamara degene is die je terug een dak boven je hoofd heeft gegeven en je zoveel mogelijk ontziet en in de watten legt.
Ze is NIET de hond van de buren die je irriteert. En je hebt niet het recht om te doen alsof zij je 'geluk' verschuldigd is.
Voor zover ik weet mag hij varen en reizen zoveel hij wil, alleen niet met Leo - in deze omstandigheden. Dat hij dat zelf niet inziet is gewoon ergerlijk.
Zielige baasspeler.

Tamara, om in het zielige gedoe van Bob zo mee te gaan. Dat heeft ze altijd al wel wat gedaan, maar nu vind ik het toch wel vrij extreem.

Silke, hier hoeft geen uitleg meer bij, denk ik.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bob, zoals hij er gisteren z'n dag wilde van maken, met alleen blijde gezichten en gelukkige momenten. Meneer is vergeten dat hij de boel verziekt heeft een tijdje geleden. Nu moet iedereen happy en blij zijn omdat hij het wil. En ook iedereen die zomaar rond hem draait en het 'gevoelige' moment aangrijpt om hem nog eens in het zonnetje te zetten! Laat die vent toch stikken en stop dat ongepaste medelijden want hij verdient dat echt niet na hetgeen hij iedereen aangedaan heeft. :naughty:
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Vince die het vertrouwen van Sunny serieus beschaamd heeft en daar terecht een uitbrander voor kreeg...

Waarom blijft hij trouwens in die kleerkast wonen? Nu hij werkt én officieel Febe mag zien zou hij toch stilaan een eigen stek kunnen zoeken ipv op haar kosten te leven...

Maar wat te denken van Femke. Loopt al dagen als een loops hondje achter diezelfde Sunny aan, maar als Vince dan out of the blue bekent dat hij nog gevoelens voor haar heeft, is Sunny prompt vergeten en Vince ineens wéér de grote liefde.

Zooo zielig.
4 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Tiboko schreef: ma 08 apr 2024, 23:36 Waarom blijft hij trouwens in die kleerkast wonen?
Denk dat het een beetje een familieziekte is daar! Vicky en zoon waren er ook niet vies van om op een anders dak te gaan wonen, en Vince had toch ook een stek gevonden bij Eddy. Die trouwens al volledig vergeten is. Je moet het maar kunnen.
en ja, Femke, er moet daar iets in die PMD zakken zitten dat het voor haar aantrekkelijk maakt om dringend met iemand met die job in bed te duiken. Wreed kritisch is ze niet en ze heeft blijkbaar hoge nood aan een partner.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook Vince en Femke hier, om bovenstaande redenen.
Echt een fantastisch overtuigend en solide koppel hoor! :nope: :crazy:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Rosa. Ik word er gewoon moe van.
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Rosa inderdaad. Ik wil haar niet meer zien of horen
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Mag ik nog eens Silke vermelden zonder vervolgd te worden wegens hervallen in herhaling??? Het is blijkbaar in de soap, maar ook in haar rol dat ze niet te geliefd is. Zoals Niels zegt: dat niemand je nog moet hebben op werk en daarbuiten heb je enkel aan jezelf te danken. zo waar!
4 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Silke zal een permanente ergernis blijven, zoals ik haar bezig zie en hoor. Geen enkel zelfreflectie, geen enkel teken van respect of vriendelijkheid naar anderen toe, altijd weer dezelfde domme fouten maken waar ze ook totaal niks uit leert of wilt uit leren. Niels heeft, zoals ik al zei, het geweldig verwoord. Niet alleen gisteren , maar ook de andere keren dat hij haar op haar plaats zette.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Thom schreef: di 23 apr 2024, 09:40 Niet alleen gisteren , maar ook de andere keren dat hij haar op haar plaats zette.
Maar blijkbaar trekt Silke daar niks van aan integendeel zij volhardt in haar boosheid of in haar koppigheid.
0 x
Plaats reactie