Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Het onnozele gedrag van vooral Tom is tenenkrullend! Zo puberaal, amai!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hier ook Tom en Judith.
En de 'amuseerders' Rosa en Frank.
En de 'amuseerders' Rosa en Frank.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Het melige roman tussen Tom en Judith, hysterische Christine, eeuwig moeiende Nancy, manzieke Karin, en natuurlijk ook ons donderwolkje in huis, Silke.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik kon het niet beter verwoordenThom schreef: di 12 mar 2024, 21:41 Het melige roman tussen Tom en Judith, hysterische Christine, eeuwig moeiende Nancy, manzieke Karin, en natuurlijk ook ons donderwolkje in huis, Silke.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
En vergeet Marianne niet: gaat die een beetje op Tom zijn vingers staan kijken zelfs in zijn kantoor. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
- Tom, die doet alsof hij zo druk,druk,druk is maar ineens zeeën van tijd heeft als Judith in beeld is
- Melige (en zielige - sorry ) Judith die achter haar waardeloze ex-ex aanhobbelt alsof hij het grootste lot uit de loterij is
- Karin, die met de dag een beetje meer pijnlijk wanhopig wordt
- Silke, die over de hele lijn onuitstaanbaar en onbeschoft is
- Marianne, die van een mondige en zelfstandige dame is veranderd in een opdringerige zeur zonder hobby's en woonst
- Christine, die kennelijk ieder beetje normaal denkvermogen kwijt is
- Adil, die zich er zomaar bij neerlegt dat zijn zoon eerder zonder een woord overleg uit logeren naar zijn schoonouders gestuurd wordt dan dat hij er zelf voor "mag" zorgen
- Viv, die al oververhit raakt van 1 klant in de winkel, die ze dan ook nog eens heel servicegericht zelf haar duur betaalde cadeau in oud krantenpapier laat verpakken
Echt...waar zijn al die mensen in vredesnaam mee bezig??

- Melige (en zielige - sorry ) Judith die achter haar waardeloze ex-ex aanhobbelt alsof hij het grootste lot uit de loterij is

- Karin, die met de dag een beetje meer pijnlijk wanhopig wordt

- Silke, die over de hele lijn onuitstaanbaar en onbeschoft is

- Marianne, die van een mondige en zelfstandige dame is veranderd in een opdringerige zeur zonder hobby's en woonst

- Christine, die kennelijk ieder beetje normaal denkvermogen kwijt is

- Adil, die zich er zomaar bij neerlegt dat zijn zoon eerder zonder een woord overleg uit logeren naar zijn schoonouders gestuurd wordt dan dat hij er zelf voor "mag" zorgen

- Viv, die al oververhit raakt van 1 klant in de winkel, die ze dan ook nog eens heel servicegericht zelf haar duur betaalde cadeau in oud krantenpapier laat verpakken

Echt...waar zijn al die mensen in vredesnaam mee bezig??

3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Je vergeet er nog een paar...
-Femke die achter Vince aansloft alsof niet Rosa maar hij net een beroerte heeft gehad...
-Rosa die het doodnormaal vindt dat ze na haar beroerte elke dag uitgaat en bier drinkt. Moet ze niet revalideren?
-Waldek die tegenover Adil weer pater-adviseur speelt, maar intussen nog geen enkele keer bij Rosa op bezoek is geweest...
-Nancy die zegt dat ze haar dochter meer los laat, maar intussen om de haverklap belt of berichten stuurt...
-Femke die achter Vince aansloft alsof niet Rosa maar hij net een beroerte heeft gehad...
-Rosa die het doodnormaal vindt dat ze na haar beroerte elke dag uitgaat en bier drinkt. Moet ze niet revalideren?
-Waldek die tegenover Adil weer pater-adviseur speelt, maar intussen nog geen enkele keer bij Rosa op bezoek is geweest...
-Nancy die zegt dat ze haar dochter meer los laat, maar intussen om de haverklap belt of berichten stuurt...
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Volgens mij maken we beter een topic ‘personage waar ik mij NIET aan erger’. Veel zullen het er niet zijn
4 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
dat denk ik al lang !!Kiki_Dee schreef: wo 13 mar 2024, 15:09 Volgens mij maken we beter een topic ‘personage waar ik mij NIET aan erger’. Veel zullen het er niet zijn
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Karin...
Lieve hemel zeg, wat een triest geval is dat op deze manier. Het zal vast allemaal grappig bedoeld zijn, en ik vond het mooi dat Sunny haar op haar plaats zette, maar de manier waarop - en vooral hoe het Karin eruit laat zien als een oliedom en oversekst wanhopig type - vind ik echt vreselijk...
Lieve hemel zeg, wat een triest geval is dat op deze manier. Het zal vast allemaal grappig bedoeld zijn, en ik vond het mooi dat Sunny haar op haar plaats zette, maar de manier waarop - en vooral hoe het Karin eruit laat zien als een oliedom en oversekst wanhopig type - vind ik echt vreselijk...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Het valse; lief zijn van Silke tegenover Viv omdat ze dacht daar een job te krijgen en zo wat geld te rapen voor feestjes en drugs?? Haar egoïsme kent geen grenzen. Geen oog voor iemand anders dan haarzelf!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Rosa. Een personage dat me in het verleden warm noch koud liet - dat ik begon te appreciëren toen haar 'Snuiteke' eindelijk weg was en dat nu enorm op mijn zenuwen werkt.
Trombose, TIA, of wat dan ook - ik vind haar gewoon storend de laatste tijd.
Trombose, TIA, of wat dan ook - ik vind haar gewoon storend de laatste tijd.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Silke, ronduit onuitstaanbaar, geen greintje vriendelijkheid, denkt dat de evenaar door haar gat loopt.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Rosa, laat haar aub vlug herstellen. Als ik haar zie op het scherm komen begin ik zelf al te stotteren van pure miserie!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes