Dat weten we ondertussen maar al te goed.tvx1 schreef: En het is nu niet dat er enige controle is aan onze landsgrenzen.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Wat ik nog altijd niet goed snap is de situatie van Sam als pseudo bedrijfsleider,ik begreep bij de bijna faling van de kabouters in een nog niet zo lang verleden, dat elke werknemer aandeelhouder werd om dit bedrijf te redden,hoe komt het dat Sam dan het recht neemt om Frank weg te sturen of zelf te ontslagen.Soms komt die Sam over of ze het recht heeft Frank of wie dan ook te ontslaan in praktijk is dit de raad van bestuur ,dus in dit geval alle medewerkers. 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat denk ik kan alleen maar komen omdat een slimme scenarist dat helemaal vergeten is!

En omdat een andere slimmerik (of dezelfde) denkt dat wij dat ook vergeten zijn.

En omdat een andere slimmerik (of dezelfde) denkt dat wij dat ook vergeten zijn.

0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5
Dat de Friends nog open was na de opnames van Van Gils en gasten en Olivia, Tamara en Ruben er zelfs nog raakten nadat ze van de opnames terug kwamen, op een weekdag.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ik denk dat Tamara op een bepaald moment zei dat de opnames begonnen om half acht, dus het is niet onmogelijk dat de Frens nog open was na de opnames (ervan uitgaand dat ze niet te ver moesten rijden). 

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ho dat wist ik niet sorry. Mijn excuses aan satine en Nicolaske 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Sam heeft nog altijd veel meer in aandelen in handen dan die drie andere te samen. Zij kan perfect zelf die beslissingen nemen. En Frank als werknemer en Frank als aandeelhouder zijn twee compleet losstaande feiten. Zelfs als ze Frank ontslaat blijft hij gewoon aandeelhouder.GIL schreef:Wat ik nog altijd niet goed snap is de situatie van Sam als pseudo bedrijfsleider,ik begreep bij de bijna faling van de kabouters in een nog niet zo lang verleden, dat elke werknemer aandeelhouder werd om dit bedrijf te redden,hoe komt het dat Sam dan het recht neemt om Frank weg te sturen of zelf te ontslagen.Soms komt die Sam over of ze het recht heeft Frank of wie dan ook te ontslaan in praktijk is dit de raad van bestuur ,dus in dit geval alle medewerkers.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Wat ik gisteren heel raar vond : in de withoeve (Peter, Julia, Femke en gazet Nancy) wisten ze blijkbaar al dat Yvette een hartaanval gekregen had en in het ziekenhuis lag terwijl Sam, Tim, de kabouters, Ann en co (de praktijk ligt toch recht voor die van het huis van simonne), Kaat nog helemaal van niets wisten. Foutje in de volgorde van deze aflevering ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik weet niet goed wie er eigelijk aandelen heeft in de kabouters. Adil,Frank,Waldek en Toon?Heeft Sam dan echt zoveel meer dan die anderen? Ik weet het echt niet. Ik heb altijd gedacht dat het de raad van bestuur was die mensen aanneemt en ontslaat,maar goed.
@martha Ik dacht dat het advocatenkantoor recht voor de dokterspraktijk lag (zie de gijzeling van Guy).
Nu dacht ik wel dat Femke het wist van Simonne, vandaar ook Peter,Nancy en Julia. Ann weet het omdat Simonne haar hulp heeft ingeroepen en Sam weet het van Toon/Frank en vandaar ook Tim.
@martha Ik dacht dat het advocatenkantoor recht voor de dokterspraktijk lag (zie de gijzeling van Guy).
Nu dacht ik wel dat Femke het wist van Simonne, vandaar ook Peter,Nancy en Julia. Ann weet het omdat Simonne haar hulp heeft ingeroepen en Sam weet het van Toon/Frank en vandaar ook Tim.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Van intensieve zorgen waar Yvette absoluut geen bezoek mocht hebben wegens haar onstabiele toestand naar een gewone kamer zonder enige monitor of infuus... Du jamais vu...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
- annekeHU
- Poster rang 4
tja... lees mijn antwoord bij de personages: (Angèle): volgens mij werd Yvette op een andere kamer gelegd, zonder al die toestellen en infusen , om de familie toe te laten rustig afscheid te nemen...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
In dat geval mogen ze dat wel effe zeggen.annekeHU schreef:tja... lees mijn antwoord bij de personages: (Angèle): volgens mij werd Yvette op een andere kamer gelegd, zonder al die toestellen en infusen , om de familie toe te laten rustig afscheid te nemen...
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Oh ja natuurlijk ! daar had ik nog niet aan gedacht maar zoiets zeggen ze dan toch en daarbij, 's avonds laat of 's nachts verhuizen ze toch niemand van de intensieve naar een kamer .En Angèle die daar zomaar door die gangen loopt 's nachtsannekeHU schreef:tja... lees mijn antwoord bij de personages: (Angèle): volgens mij werd Yvette op een andere kamer gelegd, zonder al die toestellen en infusen , om de familie toe te laten rustig afscheid te nemen...

0 x