Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef: En het is nu niet dat er enige controle is aan onze landsgrenzen.
Dat weten we ondertussen maar al te goed.
0 x
Potentia Principatum
GIL
Nog geen rang

Bericht door GIL »

Wat ik nog altijd niet goed snap is de situatie van Sam als pseudo bedrijfsleider,ik begreep bij de bijna faling van de kabouters in een nog niet zo lang verleden, dat elke werknemer aandeelhouder werd om dit bedrijf te redden,hoe komt het dat Sam dan het recht neemt om Frank weg te sturen of zelf te ontslagen.Soms komt die Sam over of ze het recht heeft Frank of wie dan ook te ontslaan in praktijk is dit de raad van bestuur ,dus in dit geval alle medewerkers. :crazy:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat denk ik kan alleen maar komen omdat een slimme scenarist dat helemaal vergeten is! :mrgreen: :lol: :mrgreen:
En omdat een andere slimmerik (of dezelfde) denkt dat wij dat ook vergeten zijn. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dat de Friends nog open was na de opnames van Van Gils en gasten en Olivia, Tamara en Ruben er zelfs nog raakten nadat ze van de opnames terug kwamen, op een weekdag.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

De Friends?

Van Gils en gasten wordt niet live uitgezonden.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik denk dat Tamara op een bepaald moment zei dat de opnames begonnen om half acht, dus het is niet onmogelijk dat de Frens nog open was na de opnames (ervan uitgaand dat ze niet te ver moesten rijden). :yup:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ho dat wist ik niet sorry. Mijn excuses aan satine en Nicolaske ;)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

GIL schreef:Wat ik nog altijd niet goed snap is de situatie van Sam als pseudo bedrijfsleider,ik begreep bij de bijna faling van de kabouters in een nog niet zo lang verleden, dat elke werknemer aandeelhouder werd om dit bedrijf te redden,hoe komt het dat Sam dan het recht neemt om Frank weg te sturen of zelf te ontslagen.Soms komt die Sam over of ze het recht heeft Frank of wie dan ook te ontslaan in praktijk is dit de raad van bestuur ,dus in dit geval alle medewerkers. :crazy:
Sam heeft nog altijd veel meer in aandelen in handen dan die drie andere te samen. Zij kan perfect zelf die beslissingen nemen. En Frank als werknemer en Frank als aandeelhouder zijn twee compleet losstaande feiten. Zelfs als ze Frank ontslaat blijft hij gewoon aandeelhouder.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Wat ik gisteren heel raar vond : in de withoeve (Peter, Julia, Femke en gazet Nancy) wisten ze blijkbaar al dat Yvette een hartaanval gekregen had en in het ziekenhuis lag terwijl Sam, Tim, de kabouters, Ann en co (de praktijk ligt toch recht voor die van het huis van simonne), Kaat nog helemaal van niets wisten. Foutje in de volgorde van deze aflevering ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet niet goed wie er eigelijk aandelen heeft in de kabouters. Adil,Frank,Waldek en Toon?Heeft Sam dan echt zoveel meer dan die anderen? Ik weet het echt niet. Ik heb altijd gedacht dat het de raad van bestuur was die mensen aanneemt en ontslaat,maar goed.
@martha Ik dacht dat het advocatenkantoor recht voor de dokterspraktijk lag (zie de gijzeling van Guy).
Nu dacht ik wel dat Femke het wist van Simonne, vandaar ook Peter,Nancy en Julia. Ann weet het omdat Simonne haar hulp heeft ingeroepen en Sam weet het van Toon/Frank en vandaar ook Tim.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Van intensieve zorgen waar Yvette absoluut geen bezoek mocht hebben wegens haar onstabiele toestand naar een gewone kamer zonder enige monitor of infuus... Du jamais vu...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Volledig akkoord! Dit kan echt niet.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

tja... lees mijn antwoord bij de personages: (Angèle): volgens mij werd Yvette op een andere kamer gelegd, zonder al die toestellen en infusen , om de familie toe te laten rustig afscheid te nemen...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

annekeHU schreef:tja... lees mijn antwoord bij de personages: (Angèle): volgens mij werd Yvette op een andere kamer gelegd, zonder al die toestellen en infusen , om de familie toe te laten rustig afscheid te nemen...
In dat geval mogen ze dat wel effe zeggen.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

annekeHU schreef:tja... lees mijn antwoord bij de personages: (Angèle): volgens mij werd Yvette op een andere kamer gelegd, zonder al die toestellen en infusen , om de familie toe te laten rustig afscheid te nemen...
Oh ja natuurlijk ! daar had ik nog niet aan gedacht maar zoiets zeggen ze dan toch en daarbij, 's avonds laat of 's nachts verhuizen ze toch niemand van de intensieve naar een kamer .En Angèle die daar zomaar door die gangen loopt 's nachts :crazy: :crazy:
0 x
Plaats reactie