Ik had dat ook gehoordLazylady schreef:Zei hij gisteren ook niet dat hij een pintje wou, en Toon een fruitsap?! Of ligt dat aan mij? Nochtans ben ik er zo goed als van overtuigd.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dat zal dan wel een staaltje van Thuis-humor geweest zijn.nounake schreef:Ik had dat ook gehoordLazylady schreef:Zei hij gisteren ook niet dat hij een pintje wou, en Toon een fruitsap?! Of ligt dat aan mij? Nochtans ben ik er zo goed als van overtuigd.

0 x
-
- Nog geen rang
Af en toe een knipoogje naar de kijker moet kunnen.
Zoals Peter die, in verband met de organisatie van zijn huwelijk, zegt : de lokatie, de chef, de pastoor, allemaal toevallig vrij in de week van 20 juni. Dat is toch echt geweldig toevallig.
Ik dacht een moment dat hij er nog aan ging toevoegen : dat gaat een geweldige eindeseizoensweek zijn.
Zoals Peter die, in verband met de organisatie van zijn huwelijk, zegt : de lokatie, de chef, de pastoor, allemaal toevallig vrij in de week van 20 juni. Dat is toch echt geweldig toevallig.
Ik dacht een moment dat hij er nog aan ging toevoegen : dat gaat een geweldige eindeseizoensweek zijn.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
- Nog geen rang
Was Peter al niet met Peggy voor de kerk getrouwd? (en met zijn eerste vrouw?, weten we eigenlijk niet) - Dan kan hij, als gescheiden man, niet meer voor de kerk trouwen met Femke.
0 x
-
- Poster rang 5
Mja, vroeger was dat mss zo maar sowieso trouw je tegenwoordig in de meeste gevallen maar voor de show voor de kerk. Zelfs niet-katholieken trouwen soms voor de kerk.
Zou het dus niet echt als een fout zien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Zo gemakkelijk gaat dat echt niet hoor. Ze zijn daar nog altijd redelijk streng over binnen de kerk. Ik weet uit ervaring dat ze zelfs een kind geen eerste communie laten doen als het niet gedoopt is.lord F. schreef:Mja, vroeger was dat mss zo maar sowieso trouw je tegenwoordig in de meeste gevallen maar voor de show voor de kerk. Zelfs niet-katholieken trouwen soms voor de kerk.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Klopt, twee keer voor de kerk trouwen gaat echt niet denk ik.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Enkel als je weduwe/weduwnaar bent.Crackers schreef:Klopt, twee keer voor de kerk trouwen gaat echt niet denk ik.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Een katholiek kan wel huwen voor de kerk met een niet-katholiek.tvx1 schreef:Zo gemakkelijk gaat dat echt niet hoor. Ze zijn daar nog altijd redelijk streng over binnen de kerk. Ik weet uit ervaring dat ze zelfs een kind geen eerste communie laten doen als het niet gedoopt is.lord F. schreef:Mja, vroeger was dat mss zo maar sowieso trouw je tegenwoordig in de meeste gevallen maar voor de show voor de kerk. Zelfs niet-katholieken trouwen soms voor de kerk.
Je moet dan wel een verklaring geven dat je eventuele kinderen in de christelijke zin zal opvoeden.
Dat herinner ik me nog van onze gesprekken met de pastoor

0 x
-
- Poster rang 5
Het kan ook een pastoor uit Las Vegas zijn hé die het huwelijk gaat inzegenen? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Wordt dat dan geen dure bedoening?lord F. schreef:Het kan ook een pastoor uit Las Vegas zijn hé die het huwelijk gaat inzegenen?
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Iemand reanimeren op een bed? Een zuster die braaf atropine gaat halen maar geen arts? Normaliter gaan ze toch over op defibrilleren?? Tom die weer rondspringt alsof er niets is gebeurd.... Marianne die vervolgens niet aan de hartbewaking hoeft? Thuis is met ster en stip DE serie met de medische wonderen.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Nog geen rang
ze zullen Judith daar wel kennen zeker, en weten dat die dokter is. En hoe moeten ze dan reanimeren? Op zo een moment telt wel elke seconde denk ik hè... Moete ze die dan eerst wegvoeren naar de juiste ruimte? Wat ik wel niet snap is dat ze nadien ineens in een andere kamer lag. Marianne was idd wel snel terug redelijk fit!Kwast schreef:Iemand reanimeren op een bed? Een zuster die braaf atropine gaat halen maar geen arts? Normaliter gaan ze toch over op defibrilleren?? Tom die weer rondspringt alsof er niets is gebeurd.... Marianne die vervolgens niet aan de hartbewaking hoeft? Thuis is met ster en stip DE serie met de medische wonderen.![]()
![]()
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zo geleerd tijdens verpleegopleiding: bed plat, kussens weg, plank van hoofdeinde onder patient en rea starten.Kwast schreef:Iemand reanimeren op een bed? Een zuster die braaf atropine gaat halen maar geen arts? Normaliter gaan ze toch over op defibrilleren?? Tom die weer rondspringt alsof er niets is gebeurd.... Marianne die vervolgens niet aan de hartbewaking hoeft? Thuis is met ster en stip DE serie met de medische wonderen.![]()
![]()
Judith is arts (weet niet van in NL Kwast maar in de kleinere ziekenhuizen hier zijn de meeste huisartsen gekend) en mag dus orders geven aan verpleegkundigen en er wordt altijd eerst geprobeerd om via gewone rea alles weer op gang te krijgen tot interne mug er is. MAAR en daar heb je wel een punt, ze hadden de interne mug ook moeten oproepen

Enfin, dit is toch hoe wij het moesten doen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567