Tiboko schreef: zo 31 okt 2021, 21:09
Bovendien - zo lijkt het toch - heeft ze nul romantische gevoelens voor Kobe, die wat dát betreft blind is. Het zal de situatie alleen maar complexer maken en Peter - die al achterdochtig is - nog meer op stang jagen.
Vooral dat vind ik Femke's gedrag compleet onbegrijpelijk maken.
Als ze echt interesse zou hebben in Kobe, moet ze dat wat mij betreft lekker zelf weten. Ze heeft er alle recht op, als je ziet hoe Peter zich de laatste maanden opgesteld heeft richting haar. Hij heeft zelf ook nergens rekening mee gehouden, en zijn "eisen" nu, vind ik ronduit ergerlijk.
Maar vermits Femke al verschillende keren duidelijk gemaakt heeft dat Kobe "slechts" een vriend is, is haar (toch wel overdreven enthousiaste) gedartel richting hem inderdaad alleen maar provocerend en snap ik echt niet waar ze mee bezig is, want zo wordt een scheiding inderdaad met de dag lastiger.
Maar het kromme van haar ge-provoceer geldt in mijn ogen niet alleen voor Femke richting Peter, maar ook richting Kobe, want ze blijft ze allebei bewust gewoon de verkeerde signalen geven.
Alsof ze Kobe's verliefdheid gebruikt om een punt te maken naar Peter. Maar ze zitten niet meer op de kleuterschool en ze heeft toch ook Vic en hun hele gezamenlijke toekomst om rekening mee te houden. Ik vind het echt heel dom en kortzichtig allemaal, eigenlijk van alle partijen...