William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door jessie V. »

Zou William een klein beetje spijt beginnen te krijgen? Het is toch niet strikt noodzakelijk dat hij met die briefjes aan blijft komen, om te bewijzen dat hij met dat hele gedoe niks te maken heeft? Of wel?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

We weten eigenlijk nog steeds niet zeker osfhij wel de compagnon van Helene is.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:We weten eigenlijk nog steeds niet zeker osfhij wel de compagnon van Helene is.
Maar als hij Henri niet zou zijn dan heeft Marianne Geert vermoord en we kregen toch al genoeg hints dat dat niet zo is. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

We gaan het maandag wel weten denk ik als Henri in al zijn pracht en praal voor Helène verschijnt. Aangezien Marianne zijn briefkes toch niet wil lezen zou ik, Peter zijnde, daar toch eens een oogje op gooien.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:We gaan het maandag wel weten denk ik als Henri in al zijn pracht en praal voor Helène verschijnt. Aangezien Marianne zijn briefkes toch niet wil lezen zou ik, Peter zijnde, daar toch eens een oogje op gooien.
Ik denk dat we ten vroegste vrijdag gaan weten dat William Henri is. :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dus gaat hij wel degelijk zo lang voor Helène's deur moeten staan? Ze heeft trouwens de deur toch al open gedaan, ze gaat hem daar toch niet laten staan tot Tom daar toevallig voorbij komt?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Dus gaat hij wel degelijk zo lang voor Helène's deur moeten staan? Ze heeft trouwens de deur toch al open gedaan, ze gaat hem daar toch niet laten staan tot Tom daar toevallig voorbij komt?
Toen Angèle de eerste keer half in beeld kwam moesten we toch ook nog een week wachten tegen dat we het zeker wisten?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar nu wachten we wel al 2 maand hé :lol:
0 x
Potentia Principatum
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Misschien komt hij eerst half in beeld of de achterkant
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

of zijn schoenen...... dat hebben ze destijds met Danny ook zo gedaan!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ja, da's waar...
Maar het wordt nou al zo lang gerekt allemaal, dat ik het eigenlijk ook best treurig zou vinden als ze dat tipje van de sluier nu niet op zouden lichten. Die verhaallijn hoeft ook niet eeuwig te blijven duren natuurlijk... :razz: ;)
jessie V. schreef:Zou William een klein beetje spijt beginnen te krijgen? Het is toch niet strikt noodzakelijk dat hij met die briefjes aan blijft komen, om te bewijzen dat hij met dat hele gedoe niks te maken heeft? Of wel?
Het is niet strikt noodzakelijk inderdaad, maar het versterkt de verdenkingen tegen Marianne natuurlijk wel extra. Hoe meer toegewijd William lijkt, des te zwaarder weegt het feit dat hij ondanks dat toch getuigd heeft dat Marianne gestoken heeft. Hij zal alleen wel op moeten passen dat hij het niet teveel aandikt of dat hij fouten gaat maken (de waarheid kun je niet verkeerd vertellen, maar een leugen moet je goed onthouden anders is een foutje zo gemaakt), aangezien zijn gedrag dan wel eens op zou kunnen gaan vallen of vragen oproepen. Tom leek hem gisteren toch ook weer niet helemaal te vertrouwen...
Ik vind het een ontzettend vreemde kerel, en ik heb tot op heden ook nog niet het idee dat zijn gedrag iets met spijt te maken heeft in elk geval. Marianne was zo verbaasd dat hij verklaarde dat zij gestoken had, dat ik echt geloof dat hij samenspant met Hélène.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb zo'n idee dat hij zich een beetje te veel laat zien op dat advocatenkantoor. Dat hij zegt dat hij Marianne heeft zien steken wil nog niet zeggen dat hij met Helene samenspant. An is er ook zeker van dat haar moeder schuldig is.
Als ik mij af vraag of de spijt bij hem misschien begint te knagen, bedoel ik niet omdat hij met Helene samen heeft gewerkt, maar omdat hij heeft toegegeven dat hij Marianne heeft zien steken.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik hoop eigenlijk dat de scenaristen is verrassend uit de hoek gaan komen en dat William niet Henri blijkt te zijn. Als dat zo is zou dat ook willen zeggen dat de tijd van Luc de Koninck in Thuis beperkt is en dat zou ik persoonlijk spijtig vinden. Maar zoals het er nu naar uitziet is het exact gegaan zoals Marianne eerder deze week verklaarde.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik heb zo'n idee dat hij zich een beetje te veel laat zien op dat advocatenkantoor. Dat hij zegt dat hij Marianne heeft zien steken wil nog niet zeggen dat hij met Helene samenspant. An is er ook zeker van dat haar moeder schuldig is. Als ik mij af vraag of de spijt bij hem misschien begint te knagen, bedoel ik niet omdat hij met Helene samen heeft gewerkt, maar omdat hij heeft toegegeven dat hij Marianne heeft zien steken.
Ann gaat alleen uit van de verklaringen van Hélène en William, en van het feit dat ze Marianne met die briefopener en onder het bloed heeft zien zitten. Door dat laatste trok ze zelfs meteen overhaaste conclusies, omdat Marianne die briefopener ook simpelweg uit de buik van Geert getrokken kon hebben, zoals Marianne dat zelf ook verklaard heeft. Ann heeft zelf niks zien gebeuren, en dat is toch nog weer wat anders dan William, die blijkbaar ook effectief bij de steekpartij aanwezig was. Marianne zei zelf als eerste dat hij alles had zien gebeuren, maar schrok zich vervolgens wel een hoedje toen William zei dat hij gezien heeft dat zij stak. Die verbazing van Marianne leek mij niet gespeeld, maar ik kan het ook heel goed mis hebben natuurlijk. :)

Ik moet er dus wel bij zeggen dat ik me met geen mogelijkheid kan voorstellen dat Marianne in deze liegt en dat Hélène de waarheid spreekt over wie Geert uiteindelijk gedood heeft. Mocht dat laatste wel het geval zijn, en William heeft gewoon de waarheid gesproken, dan ligt het uiteraard helemaal anders en zou hij zich nu inderdaad schuldig kunnen voelen dat hij heeft toegegeven dat hij Marianne heeft zien steken.
Maar anders kan ik me niet voorstellen dat hij in het nadeel van Marianne zou liegen, als hij niet samenspant met Hélène. En dan komt toch weer de verdenking om de hoek kijken dat hij toch Henri blijkt te zijn, ook al is dat inderdaad weinig verrassend. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nog wel een geluk dat onze William net op tijd terug uit Brugge was om Marianne te zien steken. :lol:
Het moet ook af en toe meezitten hé. :lol: :lol: :lol:
Ik denk eerder dat hij om de hoek zat,maar goed...
0 x
Potentia Principatum
Gesloten