Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Gui Tarstar

Bericht door k de vis »

martha schreef: En het antwoord dat Gui gisteren via de chat gaf : klonk precies zoals Toon het zou zeggen.
het enige wat hij antwoordde was "ja, sorry" ... om dat te gaan linken aan Toon....

nee, het is duidelijk Danny Stevens. in de aflevering dat Paulien hem afwijst gaat ze voor het eerst uit de kleren, en vanaf dan is het allemaal wat harder beginnen gaan. seks is er nog niet geweest, maar zal ook wel niet lang meer duren voor Danny dit gaat opdringen, en wellicht dat we dan z'n ware gelaat te zien krijgen...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Wie anders kan Emma gevraagd hebben 'het is dus waar wat Stan zegt' en die dan antwoord 'ja .... sorry'' ?? Ik denk toch Waldek. Alleen als het Waldek is vind ik dat antwoord erg slap - sorry is niet echt een goed woord voor zoiets heftigs. Stan is er in ieder geval kapot van.

Waldek's behoefte om Emma te steunen, zonder bijbedoelingen, kan ik me wel voorstellen, maar ik zie nog steeds niet hoe Emma verliefd op hem kan zijn. Ik denk dat we op het verkeerde been worden gezet door haar te zien chatten met Gui Tarstar en als ze chat zonder dat we het 'scherm' zien menen dat hij het steeds is. En gaan de chat die we zien en de verliefdheid dus over 2 verschillende personen. Dat hebben we nog helemaal niet overwogen, ha ha ha.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Waldek is niet mogelijk ; vrijdag zat ze te chatten en Waldek zat toen in de cel. Waldek trouwens nog nooit met een tablet, smartphone of laptop gezien, enkel de laatste 2 dagen wel (om hem verdacht te maken veronderstel ik). Waldek is bezorgd om die kids en daarom houdt hij hen wat in de gaten, en dat doet hij oa de laatste dagen via facebook. hij bekijkt het profiel van Emma en bij vrienden zie je oa Gui staan, maar hij is het dus zelf niet

flik Danny is op de hoogte van het dossier, de vraag van Emma is dan ook logisch, ze weet dat ze van hem antwoord kan krijgen op die vraag....

de chatter zal ook thuis moeten verlaten, vandaar dat je ook beter denkt aan een tweederangsfiguur als Danny Stevens, zijn vertrek uit de serie zal bijna ongemerkt gaan.... Waldek na zoveel jaren zien vertrekken met de stempel 'pedo' zouden de fans niet slikken
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Amiche schreef:n gaan de chat die we zien en de verliefdheid dus over 2 verschillende personen. Dat hebben we nog helemaal niet overwogen, ha ha ha.
Dit dus! En dan hoeft Gui Tarstar dus helemaal geen pedo te zijn, wie het ook moge zijn.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Amiche schreef: Dit dus! En dan hoeft Gui Tarstar dus helemaal geen pedo te zijn, wie het ook moge zijn.
we wéten dat het een ouder iemand is (chatbericht : "ben wel iets ouder dan gij denkt"), die een ketting koop voor een 14 jarige en die ze vervolgens vraagt om zich uit te kleden (ben je alleen? en dan het bericht dat we horen maar niet zien, maar vervolgens gaat haar topje uit... 't zal ook wel al niet de eerste keer geweest zijn.........). bij emma is het dan wel verliefdheid, maar wel voor een oudere man, een man die eerst haar vertrouwen gewonnen heeft op een subtiele manier en altijd stapje verder gaat, typisch pedo-gedrag
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

k de vis schreef:
Amiche schreef: Dit dus! En dan hoeft Gui Tarstar dus helemaal geen pedo te zijn, wie het ook moge zijn.
we wéten dat het een ouder iemand is (chatbericht : "ben wel iets ouder dan gij denkt"), die een ketting koop voor een 14 jarige en die ze vervolgens vraagt om zich uit te kleden (ben je alleen? en dan het bericht dat we horen maar niet zien, maar vervolgens gaat haar topje uit... 't zal ook wel al niet de eerste keer geweest zijn.........). bij emma is het dan wel verliefdheid, maar wel voor een oudere man, een man die eerst haar vertrouwen gewonnen heeft op een subtiele manier en altijd stapje verder gaat, typisch pedo-gedrag
We weten het niet zeker hé van dat topje. Emma kon dat ook spontaan gedaan hebben. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Iedereen zegt steeds dat we zo vaak op het verkeerde been worden gezet, dus dat we niet teveel moeten ophangen aan tijdstippen; dus als Emma iets doet en we meteen daarna iemand anders zien die mogelijk de chatter is, dat beide scenes niet perse gelijktijdig in real time zijn enzo.
Het is net zo waarschijnlijk dat als we een chat bericht zien van Gui en dan aansluitend (waar vaak ook een andere scene tussendoor is gekomen) een handeling van Emma (naar een afspraak gaan of zoiets als aan dat schouderbandje zitten - wat we overigens niet omlaag zien gaan, dus het ging misschien niet verder) dat Emma inmiddels een ander kontakt aanspreekt en we dus ook gemanipuleerd worden om te menen dat het steeds dezelfde is.

W.b. dat schouderbandje, zelfs als het Waldek of een andere goedbedoelende volwassene is en Emma het doet omdat ze iets wil bewijzen aan die persoon zou die het hebben kunnen stoppen via de chat. Dat hebben we niet gezien, dus we weten niet hoever het is gegaan en ook niet van wie het uitgegaan is.

Ik denk nog steeds dat er 2 verschillende types achter dit plot steken. Haar teksten met Gui komen me eigenlijk helemaal niet verliefd over - toch niet zoals ze vertelde aan Jana. Een meidje van 14 zou veel meer zwijmelen tijdens het chatten en ze ziet er mij toch teveel als een koele kikker uit achter die notebook. En zoals ze met Jens was en ook aan Jana vertelde was het veel emotioneler.

Zucht, maar dat kan dus ook weer manipulatie zijn! ;)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

't Is misschien Frank wel, aangezien dat haar nonkel is :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Als ze aan die video-chat begint, zie je duidelijk het het Gui Tarstar is.

https://www.youtube.com/watch?v=CvtzH_M1qzQ

vanaf 23:48...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:'t Is misschien Frank wel, aangezien dat haar nonkel is :lol:
Beut, Frank is de nonkel van haar vader, niet van haar. ;)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Frank, de oom van Kurt? :lolno:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

lord F. schreef:We weten het niet zeker hé van dat topje. Emma kon dat ook spontaan gedaan hebben. ;)
ik had gewoon het gevoel dat het niet de eerste keer was dat dit gebeurde... de vraagstelling "ben je alleen?" ... we horen dan nog een chatbericht binnen komen maar zien de tekst niet, maar Emma kijkt wel wat ongemakkelijk en vervolgens gaat het schouderbandje los en er speelt onheilspellende muziek. ik interpreer dat ze dit op commando doet
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Tijdens de eerste afspraak die Emma had met hem kwam Waldek vlak ervoor langs haar gereden in een taxi. 2 seconden later staat haar mysterieuze chatter naast haar. Tenzij Waldek een teleportatie machine heeft uitgevonden kan hij het dus onmogelijk zijn, het zou sowieso raar zijn want het past totaal niet bij zijn karakter om zoiets te doen.

Ik hoop zo hard dat het Danny is zodat ik dan eindelijk 'Ik had het altijd al gezegd!' kan zeggen :D.
0 x
sien
Nog geen rang

Bericht door sien »

Ik vond het gisteren overduidelijk Geert.
Volgens mij kan het Waldek niet zijn, want hij zat vast. Emma zou dit toch moeten geweten hebben dat hij een week niet online was. Ze is toch niet ongerust geweest die week.

IK vind dat Geert het meest kans maakt. Hij doet zo afwijzend naar Marianne. Hij heeft wel redenen, maar niet zo extreem wanneer zij hem zo nodig heeft.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ze proberen Geert verdacht te maken door die sms'en, maar Tim kwam zonder z'n partner Danny bij de kabouters...
0 x
Gesloten