Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Wallanderjunior schreef:ik begin mij wel te ergeren ... aan de manier waarop de inspecteurs de verdwijning van Fien aanpakken, ik heb de indruk dat ze zichzelf heel interessant vinden
Helemaal mee eens. Erger me ook blauw aan die hun gedrag
maar ja ben dan grotendeels ook wel anti smurf
'k zou Boons en Gitta met alle plezier met hun hoofden tegen elkaar willen kloppen of ze samen achter het behang plakken.
En het ergste van al is dat dit in real life ook de hele tijd zo gaat - ik zou een boek kunnen schrijven over alle falende real life onderzoeken met betrekking tot moorden e.a
Wallanderjunior schreef:ik begin mij wel te ergeren ... aan de manier waarop de inspecteurs de verdwijning van Fien aanpakken, ik heb de indruk dat ze zichzelf heel interessant vinden
Helemaal mee eens. Erger me ook blauw aan die hun gedrag
maar ja ben dan grotendeels ook wel anti smurf
'k zou Boons en Gitta met alle plezier met hun hoofden tegen elkaar willen kloppen of ze samen achter het behang plakken.
En het ergste van al is dat dit in real life ook de hele tijd zo gaat - ik zou een boek kunnen schrijven over alle falende real life onderzoeken met betrekking tot moorden e.a
Guy! Echt ne *** die niet thuis hoort in Thuis. Overgelopen van Familie, heeft ne rotte kop, kan ni acteren. Ik word gewoon kwaad als hij in de scene voor komt. Zo rap mogelijk uit Thuis smijten! .
.
AdriaanDB1988 schreef:Guy! Echt ne *** die niet thuis hoort in Thuis. ... kan ni acteren. Ik word gewoon kwaad als hij in de scene voor komt. Zo rap mogelijk uit Thuis smijten!
En ik word kwaad als mensen hun manier vergeten!
Ik heb je berichtje dus wat bijgeschaafd.
AdriaanDB1988 schreef:Guy! Echt ne *** die niet thuis hoort in Thuis. ... kan ni acteren. Ik word gewoon kwaad als hij in de scene voor komt. Zo rap mogelijk uit Thuis smijten!
terecht! Dit forum dient niet om te schelden of te beledigen!
johan1969 schreef:Ah, ik dacht al dat ik de enige was die gecensureerd werd.
soms is het goed dat we aan de regels herinnerd worden (ik ben soms ook wat te entousiast met mijn reacties en vind het niet erg als ik daarop gewezen wordt)
een goed georganiseerd forum heeft wat controle nodig
nu kan ik me weer concentreren op het thema "ergerlijk personage"
Tom ... die blijkbaar alle mogelijke klanten in de wacht wil slepen, hoe hij de zaak van Guy op een onafhankelijke en objectieve manier gaat aanpakken is mij een raadsel
en dan de kinderachtige argumentatie voor het feit dat hij "geen klanten kan weigeren" ...
zielig!
Wallanderjunior schreef:Tom ... die blijkbaar alle mogelijke klanten in de wacht wil slepen, hoe hij de zaak van Guy op een onafhankelijke en objectieve manier gaat aanpakken is mij een raadsel
en dan de kinderachtige argumentatie voor het feit dat hij "geen klanten kan weigeren" ...
zielig!
Helemaal mee eens! Ik zie uit naar de dag dat die kerel eens één keer normaal nadenkt en géén problemen veroorzaakt waar het niet nodig is. Van die ene klant zal het daar toch ook niet afhangen lijkt me...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik vind Guy ook een vervelend figuur. Of hij wel of niet kan acteren ligt er maar aan hoe je dat bekijkt. Ik weet niet precies hoeveel Nederlanders er op dit forum rondzwerven maar zij die dat doen zijn misschien bekend met de soapserie GTST. Naar mijn mening is het gros aan acteurs dat in die serie meespeelt veel minder bekwaam in het acteren dan de mensen in Thuis. Nog sterker, de meisjes uit de tandpastareclame beschikken over betere acteerkwaliteiten dan sommige acteurs uit GTST naar mijn mening maar dat terzijde.
Ik vind Guy een enorm vervelend figuur. Je kan het ook zo zien, iemand die zo op je zenuwen werkt moet haast wel een goed acteur zijn haha. Zonder gekheid, ik vind Guy een beetje een vaag figuur. Niet te peilen en volgens mij wil hij er alles aan doen om zijn aanstaande ex zo veel mogelijk te dissen. Hij heeft Tom heus niet gekozen om zijn kwaliteiten als raadsman, althans, daar ga ik van uit.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Wel, ik vind het wel origineel dat ze van hem de slechterik gemaakt hebben en niet van Rafael.
Ik heb er in ieder geval geen last van. Voor mijn part mogen de inspecteurs nog een tijdje krasselen met hun onderzoek.
Noh die inspecteurs doen het vooralsnog kalm aan. Ik voorzie nog niet binnen nu en 14 scheurkalenderblaadjes de oplossing. Ik vind het qua verhaallijn ook geslaagd dat ze van Guy de slechterik hebben gemaakt. Rafael lag veel te veel voor de hand immers. Ik ben wel heel benieuwd hoe Rafael zich hier uit gaat redden en hoe lang Guy de waarheid voor zich weet te houden. Er zal allicht een moment komen dat hij zich verspreekt of dat men er achter komt dat hij niet zo een held is zoals het lijkt. Enfin, laat het Sherlock Holmes duo zich maar uitleven op deze zaak. Whoehoew anders hebben we nog wel iemand te huur genaamd De Cock
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
ik vraag mij af wat op de plaats van die 3 sterretjes stond... ik zou het echt niet weten...
nu ik vind dat Guy wel gespeeld wordt door een goed acteur, diegene die ik op dit moment zo min mogelijk wil zien is Gitta!