Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Zoals Marianne vanavond haar "overwinning" vierde vond ik ronduit walgelijk. De "kuisvrouw"die ze anders ontzettend neerbuigend behandelt 50 euro en een vrije middag, samen op de foto, ik betaal. Haar overdreven uitgelaten vrolijkheid is
niet te geloven. Wat is er eigenlijk te vieren?
jessie V. schreef:Zoals Marianne vanavond haar "overwinning" vierde vond ik ronduit walgelijk. De "kuisvrouw"die ze anders ontzettend neerbuigend behandelt 50 euro en een vrije middag, samen op de foto, ik betaal. Haar overdreven uitgelaten vrolijkheid is
niet te geloven. Wat is er eigenlijk te vieren?
Typisch Marianne. Altijd alles afkopen met geld.
Wat ik mij wel afvraag: waar haalt die al dat geld vandaan? Ze heeft al eeuwen geleden haar krant verkocht.
Ze heeft ondertussen ook al wat afgeshoped ...
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
dat geld van Marianne is blijkbaar goed geïnvesteerd of ze heeft ook nog geld verdiend met niet zo propere praktijken
jaja, wat Marianne gedaan heeft is volgens mij strafbaar, een zware inbreuk op de wet op de privacy of zoiets
ben benieuwd of het ooit zal uitkomen dat Marianne zo vuil gespeeld heeft om de inhoud van de smsjes te kennen
Marianne in topvorm, dat wel
Wallanderjunior schreef:dat geld van Marianne is blijkbaar goed geïnvesteerd of ze heeft ook nog geld verdiend met niet zo propere praktijken
jaja, wat Marianne gedaan heeft is volgens mij strafbaar, een zware inbreuk op de wet op de privacy of zoiets
ben benieuwd of het ooit zal uitkomen dat Marianne zo vuil gespeeld heeft om de inhoud van de smsjes te kennen
Marianne in topvorm, dat wel
Waarschijnlijk Volgens mij moet die echt een kelder vol geld hebben
En wat die privacy betreft, ik denk ook dat dit niet zomaar kan. Volgens mij zal dat nog wel tegen haar gebruikt worden tijdens een zoveelste proces.
0 x
Jealously in technicolor
interrupted schreef:En wat die privacy betreft, ik denk ook dat dit niet zomaar kan. Volgens mij zal dat nog wel tegen haar gebruikt worden tijdens een zoveelste proces.
Dan zou Peggy dat proces aan moeten spannen tegen haar, en die zie ik dat nog niet zo snel doen eigenlijk... Volgens mij vindt zij het al erg genoeg dat haar geheim is uitgekomen en dat ze Tom daardoor kwijt is nu.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ben benieuwd of peggy door heeft dat Marianne niet op een normale manier aan die info kon komen ... dat kan nog storm opleveren
hoe dan ook, Marianne is weer geslaagd in haar opzet, verdeeldheid zaaien, nu kan ze tommeke weer ongestoord manipuleren
Wallanderjunior schreef:ben benieuwd of peggy door heeft dat Marianne niet op een normale manier aan die info kon komen ... dat kan nog storm opleveren
hoe dan ook, Marianne is weer geslaagd in haar opzet, verdeeldheid zaaien, nu kan ze tommeke weer ongestoord manipuleren
Peggy kennende denk ik dat ze zich niet zomaar gaat laten doen. Al vind ik dat Marianne er echt wel over gegaan is met die SMS.
0 x
Jealously in technicolor
Even geleden riep Marianne 'moet niet gekker worden, vader en moeder die babysitten op hun eigen kind' (o.i.d.).
Dat vond ik zo vreemd! Toen ze eenmaal wist dat Sandrine van Tom was heeft ze er alles aan gedaan om hem rechten te geven, met Peggy op de koop toe. Sandrine werd zelfs met smoesjes in de positie gelaveerd om bij hen te zijn, zodanig dat An er vervelend van werd. Nu hebben de moeder en de biologische vader een 'goede' band en wordt alles relaxt geregeld en heeft ze weer te zeuren.
Missch droomt ze van een huis met 2 volwassen inwonende kinderen (zonder partners!) en de 2 kleinkinderen, maar dan zou ze toch echt zwaar gestoord moeten zijn om dat als droom te hebben en, wat dan wel, gestoord is ze nooit geweest, alleen egoistisch. Maar een echte egoist weet ook donders goed dat teveel manipulatie uiteindelijk tegen je werkt, dus dat je niet alles kunt afdwingen, regelen.
Ze is er Robin door 'kwijtgeraakt' (wat nog steeds een farce is want Robin is niet haar bezit) en nu gaat ze de relatie verstoren tussen An en Tom en Sandrine, dus mogelijk Sandrine kwijtraken. Trouwens, wie ziet haar ooit nog met het kind bezig, zoals eerst? Ze praat over de kids alsof het dingen zijn en haar hart er niet eens bij is.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Amiche schreef:Even geleden riep Marianne 'moet niet gekker worden, vader en moeder die babysitten op hun eigen kind' (o.i.d.).
Dat vond ik zo vreemd! Toen ze eenmaal wist dat Sandrine van Tom was heeft ze er alles aan gedaan om hem rechten te geven, met Peggy op de koop toe. Sandrine werd zelfs met smoesjes in de positie gelaveerd om bij hen te zijn, zodanig dat An er vervelend van werd. Nu hebben de moeder en de biologische vader een 'goede' band en wordt alles relaxt geregeld en heeft ze weer te zeuren.
Missch droomt ze van een huis met 2 volwassen inwonende kinderen (zonder partners!) en de 2 kleinkinderen, maar dan zou ze toch echt zwaar gestoord moeten zijn om dat als droom te hebben en, wat dan wel, gestoord is ze nooit geweest, alleen egoistisch. Maar een echte egoist weet ook donders goed dat teveel manipulatie uiteindelijk tegen je werkt, dus dat je niet alles kunt afdwingen, regelen.
Ze is er Robin door 'kwijtgeraakt' (wat nog steeds een farce is want Robin is niet haar bezit) en nu gaat ze de relatie verstoren tussen An en Tom en Sandrine, dus mogelijk Sandrine kwijtraken. Trouwens, wie ziet haar ooit nog met het kind bezig, zoals eerst? Ze praat over de kids alsof het dingen zijn en haar hart er niet eens bij is.
@Amiche: 't Gaat er in "Thuis" al een hele tijd niet meer gezellig en realistisch aan toe. Verre van realistisch zelfs, maar 't wordt er hier niet gezelliger op als we daar blijven over zeuren;
Verstand op nul zetten en genieten van de leuke momenten, net zoals we in 't echte leven moeten doen, is meer en meer de boodschap, mijn gedacht!
Tja Rieka, maar als we dat zouden doen - dus echt niets aktueels (van de afgelopen week) meer uitlichten - blijft er weinig te schrijven over? Alle topics zouden het raam uit moeten?
Je zult toch toe moeten geven dat er over de 'genoten leuke momenten' meestal niets te melden valt? En toen ik probeerde om de gein te zien in sommige scenes kreeg ik meteen ernstige reakties terug over de biografieen van de karakters.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
@Amiche:Niet helemaal akkoord, we MOETEN over de leuke momenten evengoed babbelen als over onze ergernissen.
En als je geintjes niet als geintjes overkomen, tsja, dan moet je ook niet schrikken dat er ernstige reacties komen. Zoals Ganja al eens (en meer dan eens) opmerkte, 't is vaak een nadeel dat we mekaars lichaamstaals niet kunnen zien, hé,!
En om terug on-topic te gaan: Marianne denkt dat ze gewonnen heeft, maar ik ben ervan overtuigd dat ze nog raar zal opkijken van haar Tommeke die ze denkt terug voor haar alleen te hebben... Let maar op!