Mieke schreef:Ja idd, ik denk dat Luc vooral het goeie contact met de familie Fierens gaat missen. Vooral omdat hij niemand anders heeft.
Best wel zielig eigenlijk
Niks hoor, da's "eigen schuld, dikke bult!" vind ik.
Dat hij Leo maar snel netjes zijn geld terug geeft, dan valt er misschien nog het een en ander te redden (maar dat zie ik hem nu ook weer niet zo snel doen)..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke schreef:Ja idd, ik denk dat Luc vooral het goeie contact met de familie Fierens gaat missen. Vooral omdat hij niemand anders heeft.
Best wel zielig eigenlijk
Niks hoor, da's "eigen schuld, dikke bult!" vind ik.
Dat hij Leo maar snel netjes zijn geld terug geeft, dan valt er misschien nog het een en ander te redden (maar dat zie ik hem nu ook weer niet zo snel doen)..
Zelfs dan moet ie niet meer op vriendschap van Femke rekenen, zo vrgevingsgzind is die niet.
daffy duck schreef:En gelijk heeft ze...hij heeft haar vertrouwen geschonden. Ze nam haar als een echte vriend, en een vriend doet dit niet !
't is meer dan dat; hij heeft met haar leven gespeeld!
Dat heeft hij zeker, al zal hij dat op dat moment misschien niet echt beseft hebben. Ik geloof ook nooit dat Femke hem dit snel zal vergeven, en daar heeft ze dan ook groot gelijk in... Nancy had gelijk vandaag, dat Luc echt wel alles doet voor geld. In principe redelijk onbegrijpelijk, want waar heeft hij dat geld nu eigenlijk allemaal voor nodig vraag ik me dan af? Hij heeft niet eens iemand om het mee te delen ofzo..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck schreef:En gelijk heeft ze...hij heeft haar vertrouwen geschonden. Ze nam haar als een echte vriend, en een vriend doet dit niet !
Dat heeft hij zeker, al zal hij dat op dat moment misschien niet echt beseft hebben. Ik geloof ook nooit dat Femke hem dit snel zal vergeven, en daar heeft ze dan ook groot gelijk in... Nancy had gelijk vandaag, dat Luc echt wel alles doet voor geld. In principe redelijk onbegrijpelijk, want waar heeft hij dat geld nu eigenlijk allemaal voor nodig vraag ik me dan af? Hij heeft niet eens iemand om het mee te delen ofzo..
Luc is een zakenman hé. geld = macht. Vroeger is hij toch nog bedrijfsleider geweest ? Van Sanitair Vercammen of op lager niveau van Ter Smissen Baget. Nu is hij enkel maar werknemer bij Sanitechniek, maar je voelt eigenlijk al maanden dat hij zich liefst zo snel mogelijk wil opwerken of terug een eigen bedrijf starten. En ja, vanuit zijn oogpunt is het natuurlijk een uitgelezen kans als dat geld daarvoor plots voor het grijpen ligt.
Vraag me wel af of hij beter niet eerst voor een eigen huis zou kijken, want hij kan toch niet eeuwig in Ter Smissen blijven logeren (al is dat handiger voor het verhaal natuurlijk).
Hij hoopt misschien nog altijd op z'n Louike ! Goed van Nancy, op een bepaald moment dacht ik dat ze weer compassie ging hebben , maar ze heeft hem toch van antwoord gediend !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Wel benieuwd of Luc nu Nancy zal gaan aanwerven.
Denk dat hij het ook wel van kilometers ver voelt aankomen dat ze daar enkel maar komt solliciteren om die €100.000,- van Leo te komen zoeken.
Willy Crevits schreef:Wat heeft Luc met die 100.000 euro gedaan intussen ?
da's onduidelijk momenteel. Hij heeft fors geïnvesteerd in EcoTechniek, maar dat geld heeft hij mogelijks geleend van de bank. Geld dat plots uit het niks komt terwijl hij bij velen beschuldigd wordt van diefstal zou ook maar riskant zijn.
Vraag me nu wel af of dat geld nog altijd in die poot van z'n bureau van Ikea zit.
da's onduidelijk momenteel. Hij heeft fors geïnvesteerd in EcoTechniek, maar dat geld heeft hij mogelijks geleend van de bank. Geld dat plots uit het niks komt terwijl hij bij velen beschuldigd wordt van diefstal zou ook maar riskant zijn.
Vraag me nu wel af of dat geld nog altijd in die poot van z'n bureau van Ikea zit.
Hij zal misschien die lening afbetalen met Mike's geld, een soort witwasoperatie.
Zal dan wel spoedig uitkomen want de poten van de ikea meubels begeven het toch na zo'n jaar of 2
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes