Personage waar ik mij het meest aan erger

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

lord F. schreef:
Christel schreef:
jessie V. schreef:Is Kris eigenlijk wel verliefd op Waldek? Lijkt me niet, of wel?

Kris heeft alleen behoefte aan wat warmte, een babbel en een goede vriend. Maar om daar dan zo misbruik van te maken ! Laag gevallen Waldekske ! :mrgreen:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Maar anderzijds wel heel menselijk. :) Het is totaal niet netjes tov Rosa, Mo, Cois en eigenlijk ook Kris omdat hij misbruik maakt van haar kwetsbare periode, maar hij is veel te verliefd op Kris om daar allemaal rekening mee te houden. :) Denk dat iedereen wel al eens zo'n periode gehad heeft in z'n leven waarin hij niet meer helder kon nadenken (al is het bij Waldek wel nogal extreem momenteel ;) ).
Fouten maakt iedereen wel eens inderdaad. :) Maar toch vind ik Waldek's acties inmiddels zo ver gaan, dat ik het begrijpelijke ervan niet meer zie. Dat hij in het begin verliefd werd op Kris kan ik me nog voorstellen. Netjes was het niet, maar wel menselijk, en hij deed er ook alles aan om een oplossing te zoeken op de een of andere manier. Maar inmiddels lijkt er van een oplossing zoeken geen sprake meer. Hij lijkt totaal geen moeite meer te doen om zijn huwelijk met Rosa te redden, of op een fatsoenlijke manier te beëindigen. In feite is hij gewoon aan het daten in Rosa's tijd, en daar vind ik niks menselijks meer aan. Eerder ontzettend zwak van hem! :?

En Kris moet inderdaad wel door hebben dat Waldek er niet alleen wil zijn om haar te troosten, maar volgens mij is zij zo in de war door alle gebeurtenissen, dat ze er gewoon in meegegaan is. Toch geloof ik niet dat ze, zodra ze alles voor zichzelf op een rijtje heeft, voor Waldek gaat kiezen... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

jessie V. schreef:Is Kris eigenlijk wel verliefd op Waldek? Lijkt me niet, of wel?
Heeft Kris eigenlijk al ooit wel geweten wat ze wil ???
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Rieka schreef:
daffy duck schreef:
lord F. schreef:
Christel schreef:

Kris heeft alleen behoefte aan wat warmte, een babbel en een goede vriend. Maar om daar dan zo misbruik van te maken ! Laag gevallen Waldekske ! :mrgreen:
Leg mij dan eens uit waarom ze zich laat/liet kussen door Waldek?
't Moet voor haar toch ook meer dan duidelijk zijn dat het geen vriendschappelijke zoentjes waren.
Een moment van zwakte ? Ik denk dat ze nu al serieus begint te twijfelen. En ja, bij de Mo viel er ook niet veel warmte te halen !
:balloon:
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Eric, wat een wispelturig ventje toch!!!!

Hij neemt onbetaald verlof om Sofie te zoeken (kan ik nog inkomen), dan verkoopt hij zijn auto en schraapt alle spaargeld samen om een louche helderziende te betalen, dan draait hij door (kan ik inkomen), hij vermoordt de Mike (komt ermee weg, dankzij een ongeloofwaardige Geens), wil zijn leven een nieuwe wending geven, gaat terug werken, geeft het na één dag alweer op (quote: ik heb ontslag genomen), wil al het geld van Sofie wegschenken en besluit dan om op wereldreis te vertrekken (met wat geld, vraag ik me af, Martien heeft ook vijf maand op ziekenkas gezeten en hij heeft vijf maand geen inkomen gehad, nu krijgt hij zelfs geen stempelgeld), een lening van tante Marianne? Nee toch, hoe sneller die slecht acterende ongeloofwaardige flurk weg is, hoe beter.

Kunnen meteen ook Dorien, Sam en Jonas) opstappen, wat een onnozele plotwendingen de laatste tijd rond dat onbenullig trio. Quote: ik wil mijn pillen, want mijn schouder doet pijn!!!!!!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

^hihi idd :mrgreen:

En dan Dorien die zegt dat het slecht gaat tussen Sam en haar sinds de verdwijning van Sofie.
Euhm, was die verdwijning niet op dezelfde dag als hun trouw?? :lol: :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

de_moo schreef:Eric, wat een wispelturig ventje toch!!!!

Hij neemt onbetaald verlof om Sofie te zoeken (kan ik nog inkomen), dan verkoopt hij zijn auto en schraapt alle spaargeld samen om een louche helderziende te betalen, dan draait hij door (kan ik inkomen), hij vermoordt de Mike (komt ermee weg, dankzij een ongeloofwaardige Geens), wil zijn leven een nieuwe wending geven, gaat terug werken, geeft het na één dag alweer op (quote: ik heb ontslag genomen), wil al het geld van Sofie wegschenken en besluit dan om op wereldreis te vertrekken (met wat geld, vraag ik me af, Martien heeft ook vijf maand op ziekenkas gezeten en hij heeft vijf maand geen inkomen gehad, nu krijgt hij zelfs geen stempelgeld), een lening van tante Marianne? Nee toch, hoe sneller die slecht acterende ongeloofwaardige flurk weg is, hoe beter.

Kunnen meteen ook Dorien, Sam en Jonas) opstappen, wat een onnozele plotwendingen de laatste tijd rond dat onbenullig trio. Quote: ik wil mijn pillen, want mijn schouder doet pijn!!!!!!
Rustig, rustig. Begin mei zijn ze weg! Joepie !!!!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Willy Crevits schreef: Rustig, rustig. Begin mei zijn ze weg! Joepie !!!!
Hoe? Begin mei al? :o
Enfin ja, hoe rapper hoe beter idd :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

de_moo schreef:(met wat geld, vraag ik me af, Martien heeft ook vijf maand op ziekenkas gezeten en hij heeft vijf maand geen inkomen gehad, nu krijgt hij zelfs geen stempelgeld), een lening van tante Marianne?
De loft verkopen kan wel voor genoeg centjes zorgen. :)
Of verhuren
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dorien, omdat ze haar affaire met Jonas zelfs niet meer verbergt...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

^lol
Die relatie was van in het begin gedoemd om te mislukken. Sam met z'n schuldgevoelens, echt een reden om een relatie te beginnen met iemand :roll:

Ik erger mij momenteel aan de 2 dochters van Julia + hunne aanhang! Het is echt niet interessant wat die allemaal meemaken en ik vraag me af waar ze naartoe willen met deze verhaallijnen... :?: *geeuw*
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik erger mij momenteel aan de 2 dochters van Julia + hunne aanhang! Het is echt niet interessant wat die allemaal meemaken en ik vraag me af waar ze naartoe willen met deze verhaallijnen... :?: *geeuw*
*Geeuwt mee* Inderdaad! Totaal niet boeiend allemaal. En voor een keertje tussendoor is dat nog wel grappig ooit, maar niet als dat geneuzel zowat de hele aflevering voorbij komt :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Christel schreef:
Mieke schreef:Ik erger mij momenteel aan de 2 dochters van Julia + hunne aanhang! Het is echt niet interessant wat die allemaal meemaken en ik vraag me af waar ze naartoe willen met deze verhaallijnen... :?: *geeuw*
*Geeuwt mee* Inderdaad! Totaal niet boeiend allemaal. En voor een keertje tussendoor is dat nog wel grappig ooit, maar niet als dat geneuzel zowat de hele aflevering voorbij komt :roll:
Ketnetstuff!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:
Christel schreef:
Ketnetstuff!
ja, er zit voor elk wat wils tussen hé. ;) Nu Sam en co wat ouder beginnen te worden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
G2U
Nog geen rang

Bericht door G2U »

Rosa Rosa en nog eens Rosa !
Ik heb haar nooit sympathiek gevonden, altijd onder het mom van begaan zijn met anderen alleen maar aan zichzelf denken. Maar nu gaat het echt helemaal te ver. Wat een kreng, wat een slecht mens !
0 x
Gesloten