Kan ik wel mee inkomen. Al haar ervaringen geven Femke iets doorleefds, karakter. Katrien is toch nog een beetje een bakvis...exsencon schreef:Eerlijk gezegd, ik zou toch voor de "probleemvrouw" Femke gaan, er zit gewoon meer pit in. En ok, meer gevaar ook, maar dat is juist wat het spannend maakt, terwijl Katrien (sorry) toch een beetje "slapkes" is.
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tomboy
- Poster rang 1

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
0 x
-
Lazylady
- x 435
Misschien houdt Tim gewoon van haar hoe ze is.johan1969 schreef:Katrien heeft een goeie job, blanco strafblad, normale familie, terwijl Femke enkel problemen schijnt aan te trekken en nu wel een beetje aan lager wal is sinds haar ongeval.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Hoe schoon.Lazylady schreef:Misschien houdt Tim gewoon van haar hoe ze is.johan1969 schreef:Katrien heeft een goeie job, blanco strafblad, normale familie, terwijl Femke enkel problemen schijnt aan te trekken en nu wel een beetje aan lager wal is sinds haar ongeval.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
hahaha ik hoop voor Femke (en Tim ook) dat de miserie van haar eindelijk stopt. Over haar familie t'ja die kan je helaas niet kiezen 
0 x
-
exsencon
- x 435
Voor mij verdient Femke het dubbel en dik. Wat Tim betreft, dat weet ik nog zo niet.Kimmeke schreef:hahaha ik hoop voor Femke (en Tim ook) dat de miserie van haar eindelijk stopt. Over haar familie t'ja die kan je helaas niet kiezen
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Nu dat de eerste stap gezet is laat Timmeke er ook geen gras over groeien eh. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hij heeft al lang genoeg gewacht, zodus.Sasha schreef:Nu dat de eerste stap gezet is laat Timmeke er ook geen gras over groeien eh.
Femke reageerde wel nogal overvallen precies. Wat had ze nu gedacht?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Benieuwd wanneer het "sexy time" is.
In Thuis mag het toch ook een beetje vonken geven hé?
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja, vind ik ook. Femke mag nu wel een "efforke" doen want Tim heeft nu toch al heeeeeel lang gewacht.Lazylady schreef:Benieuwd wanneer het "sexy time" is.![]()
![]()
0 x
-
sushirolletje
- Nog geen rang
ja ma kzout wel begrijpen...tis nogal snel hé
khoop wel da ze ja zegt
khoop wel da ze ja zegt
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
een beetje romantiek mag nu welexsencon schreef:Ja, vind ik ook. Femke mag nu wel een "efforke" doen want Tim heeft nu toch al heeeeeel lang gewacht.Lazylady schreef:Benieuwd wanneer het "sexy time" is.![]()
![]()
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja, dat is juist wat ik bedoelde, niks brutaals juist twee mensen die mekaar vinden. En voor Femke eindelijk de juiste? Alhoewel met haar voorgeschiedenis. Ik zou aan de scenaristen willen vragen: give her a break!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Gedoemd om te mislukken die relatie 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435