irissaxo schreef:Nancy had het over zijn dochter en kleinkind. Wist niet dat hij kinderen had?
Jazeker: dochter Dominique (gespeeld door Andrea Croonenberghs) en kleindochter Nina, a.k.a. "de rosse sprinkhaan" (gespeeld door Clara Cleymans). 2 meester-oplichtsters, die Peter met z'n 2en zowel financieel als professioneel ten gronde gericht hebben.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Goed gesproken Leo. Hadden zij niet allemaal Peggy geholpen met haar vrij te pleiten dan was heel dit gedonder er niet geweest. Dit is ook een beetje hun eigen schuld.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Leo rijdt nog geregeld als er niet genoeg volk is, dus het lijkt mij toch dat hij daar iets te zeggen heeft. Heeft hij ook niet mee betaald aan de B&B en heeft hij om die reden de locatie niet deels in handen? Dat laatste weet ik niet zeker hoor.
Het is gewoon een slap zooitje mafklappers. Hoewel, Leo was het er geloof ik niet helemaal mee eens dat Peggy zo wordt/werd beschermd. Gezien, op Waldek na, niemand daar ooit echt van leer trekt wordt de situatie ook niet anders. Leo is nou één keer niet zo goed in gokken.... of hij laat zich gemakkelijk in zijn kaarten spelen...
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"