Nee, Hélène wilde Marianne neersteken, maar Geert kwam er tussen staan.Captain Cuckoo schreef:Marianne weet dat zij dus gelijk had: Hélène heeft Geert neer gestoken. Waarom deed Hélène dat? Om te beletten dat William de inhoud van de gsm zou zien. Waarom mocht Geert die gsm niet zien? Juist. Nu alleen wachten tot zij de puzzelstukjes samen legt.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ja maar zal Marianne het land mogen verlaten ? Want het gerechtelijk onderzoek blijft m.i. nog lopen, vooral omdat Hélène voor de moment onvindbaar is.Caligula schreef:Ik zie het onze William al tegen Marianne zeggen: wij gaan voor een paar weken naar Toscane om wat te bekomen...
Maat hij zijn plannen met de zus&zo wel even op hold zetten.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat ze het land niet mag verlaten, zou wel voorlopig haar redding kunnen zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Voor zover ik weet is er niet over voorwaarden gesproken.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Ik vind Marianne haar reactie toch redelijk straf. Pakweg een jaar geleden was zijzelf er volledig van overtuigd dat een heel dierbare van haar een zware misdaad had gepleegd, en nu kan zij geen enkel begrip opbrengen voor het feit dat iemand anders net hetzelfde reageert in een gelijkaardige situatie.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo is ons Marianne nu eenmaal hé. Als zij het doet gaat het maar als iemand anders het doet gaat het niet. Zo eenvoudig is dat.
Ik hoop alleen maar dat het logeren bij onze vriend goed afloopt.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Nee, laat het maar slecht aflopen. We hebben het ondertussen wel gehad met dat personage.Caligula schreef:Zo is ons Marianne nu eenmaal hé. Als zij het doet gaat het maar als iemand anders het doet gaat het niet. Zo eenvoudig is dat.
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Precies of het moet allemaal al vergeten en vergeven zijn? De woorden van An waren echt wel grof. Dit was meer dan het niet geloven in de onschuld. Zo heeft Marianne nooit gereageerd op Geerts aanhouding, maw je vergelijkt appelen met peren.tvx1 schreef:Ik vind Marianne haar reactie toch redelijk straf. Pakweg een jaar geleden was zijzelf er volledig van overtuigd dat een heel dierbare van haar een zware misdaad had gepleegd, en nu kan zij geen enkel begrip opbrengen voor het feit dat iemand anders net hetzelfde reageert in een gelijkaardige situatie.![]()
Bovendien is het nog veel te vroeg om te oordelen. Hierin geef ik Mayra dan toch gelijk: geef het tijd en Marianne zal wel bijdraaien. Geert daarentegen was veel te principieel en te koppig.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me volledig bij aan...Frazer schreef:Precies of het moet allemaal al vergeten en vergeven zijn? De woorden van An waren echt wel grof. Dit was meer dan het niet geloven in de onschuld. Zo heeft Marianne nooit gereageerd op Geerts aanhouding, maw je vergelijkt appelen met peren.
Bovendien is het nog veel te vroeg om te oordelen. Hierin geef ik Mayra dan toch gelijk: geef het tijd en Marianne zal wel bijdraaien. Geert daarentegen was veel te principieel en te koppig.
En ik heb Marianne ook niks over onbegrip horen zeggen, maar alleen dat het haar zo verschrikkelijk zeer heeft gedaan.
Wat betreft het gehad hebben met dat personage: Ik weet niet wie "we" zijn, maar dankzij fantastisch geacteerde scènes zoals vanavond met Ann, weet ik wel dat ik hoop dat we "Marianne" nog heel lang in Thuis rond mogen zien lopen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Wel het is een echte haat-liefde verhouding, bijna een griekse tragedie zou ik zeggen. Nu eens de ene,dan weer de andere.
Maar ik denk wel dat het terug goedkomt tussen die twee (een beetje rekken hé
) als Marianne tenminste William overleeft maar dat zal wel zeker.
Maar ik denk wel dat het terug goedkomt tussen die twee (een beetje rekken hé
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Mij leek het dat vooral de manier waarop Ann tegen haar te keer ging ("ik walg van u") die slecht verteerbaar waren voor Marianne. Natuurlijk weet zij ook wel dat nu rustig reageren op de spijt die Ann vruchteloos probeerde te betuigen, een extra straf is die vanaf nu aan haar geweten zal knagen. Zeker omdat Marianne na dit tafereel het huis achter zich laat.tvx1 schreef:Ik vind Marianne haar reactie toch redelijk straf. Pakweg een jaar geleden was zijzelf er volledig van overtuigd dat een heel dierbare van haar een zware misdaad had gepleegd, en nu kan zij geen enkel begrip opbrengen voor het feit dat iemand anders net hetzelfde reageert in een gelijkaardige situatie.![]()
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
-
Linne
- Poster rang 2

quote="Frazer"] De woorden van An waren echt wel grof. Zo heeft Marianne nooit gereageerd op Geerts aanhouding, maw je vergelijkt appelen met peren.
Juist. Ann beseft nu wat ze kapotmaakte door de beheerste manier van een diep ontgoochelde Marianne
die daar weggaat na alles wat er gebeurde. Trop is trop. Had verwacht dat ze Ann zou buitengooien.
Neen, Marianne pakt waardig aan en het sneedt bij Ann er meer door dan verwijten of verhitte discussies.
Juist. Ann beseft nu wat ze kapotmaakte door de beheerste manier van een diep ontgoochelde Marianne
die daar weggaat na alles wat er gebeurde. Trop is trop. Had verwacht dat ze Ann zou buitengooien.
Neen, Marianne pakt waardig aan en het sneedt bij Ann er meer door dan verwijten of verhitte discussies.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

De woorden die ze zei "vaarwel Anneke" die zullen bij Ann goed aangekomen zijn en hierdoor is alles gezegd en vooral om dat ze zo rustig en kalm was wat we van Marianne niet gewoon zijn. 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tja dat heeft Ann mooi verneukt. Ze wilde haar moeder maar niet geloven, ze wilde Tom niet geloven en ze heeft de meest vreselijk dingen tegen haar moeder geroepen. Ik ben benieuwd hoe dit verhaal zich verder zal ontwikkelen. Ik vraag me af of Tom nog steeds als held wordt gezien wanneer blijkt dat hij zijn moeder heeft mee laten gaan met een creep.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt