Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Linne schreef:Als tante Simonne een dochter heeft Sam, woont Lowie met zijn aangetrouwde nicht in hetzelfde huis.
En wat klopt daar niet aan? Is dat onmogelijk ofzo om met je nicht samen te wonen?
Wel alles lezen voor je reageert. Samenwonen is niet wat niet klopt, maar dat Lowieke zegt geen nicht te hebben ....!
Dat is een vergissing van Lowie, geen fout in "Thuis"
Jawel. Dat betekent namelijk dat één van de schrijvers een fout heeft gemaakt in de dialogen. En vanavond was er weer één die beweerde dat Lowie enkel een kozijn had. Adil weet toch wel dat Frank de vader is van Peggy.
Als An en Mayra op hun zoveelste citytrip vertrekken (amaai die hebben veel vakantie) wie gaat dan met de taxi rijden? Simonne terwijl een troosteloze Femke de dispatch doet?
Renée schreef:Als An en Mayra op hun zoveelste citytrip vertrekken (amaai die hebben veel vakantie) wie gaat dan met de taxi rijden? Simonne terwijl een troosteloze Femke de dispatch doet?
Ze kunnen Taxi Guido dan toch terug inschakelen? (of was het Taxi Locale ?)
Renée schreef:Als An en Mayra op hun zoveelste citytrip vertrekken (amaai die hebben veel vakantie) wie gaat dan met de taxi rijden? Simonne terwijl een troosteloze Femke de dispatch doet?
Mij ook al veel vragen rond gesteld : Renzo nam ontslag, Waldek springt niet meer in....is de economische crisis (naar de luchthaven) sinds december ook daar toegeslagen ?
Renée schreef:Staan heeft paasvakantie en Britney moet naar school?
volgens mij doet Britney een soort van dagsportkamp: dat is overdag ergens gaan sporten met andere kinderen, maar 's avonds gewoon in je eigen bedje slapen.
Misschien de verkeerde plaats om te posten maar ik vind niets anders. Ik vond dat Marianne ongelooflijk en verschrikkelijk lelijk geschminkt was. En dan heb ik het vooral over haar wenkbrauwen. De rechtse was veel te vol en heel slordig bijgetekend en de linkse stopte halverwege. Om nog niet te spreken van de veel te donkere kleur. Dàt klopt niet bij een fiere ijdele dame die altijd tot in de puntjes verzorgd is.
heidiw schreef:Misschien de verkeerde plaats om te posten maar ik vind niets anders. Ik vond dat Marianne ongelooflijk en verschrikkelijk lelijk geschminkt was. En dan heb ik het vooral over haar wenkbrauwen. De rechtse was veel te vol en heel slordig bijgetekend en de linkse stopte halverwege. Om nog niet te spreken van de veel te donkere kleur. Dàt klopt niet bij een fiere ijdele dame die altijd tot in de puntjes verzorgd is.
Die fiere ijdele dame ligt momenteel wel in het ziekenhuis. Dan is zoiets niet bepaald je belangrijkste zorg.
heidiw schreef:Misschien de verkeerde plaats om te posten maar ik vind niets anders. Ik vond dat Marianne ongelooflijk en verschrikkelijk lelijk geschminkt was. En dan heb ik het vooral over haar wenkbrauwen. De rechtse was veel te vol en heel slordig bijgetekend en de linkse stopte halverwege. Om nog niet te spreken van de veel te donkere kleur. Dàt klopt niet bij een fiere ijdele dame die altijd tot in de puntjes verzorgd is.
haha, en een fier iemand, die ernstig ziek is, maar eruit ziet als een filmster, zou dat wel kloppen?
haha, en een fier iemand, die ernstig ziek is, maar eruit ziet als een filmster, zou dat wel kloppen?
Neen dat zou niet kloppen maar ze moeten er nu precies ook geen geschilderde clown van maken. DAT is wat ik bedoel