Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Christine met haar gepush en gemanipuleer om samen te gaan wonen.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Tim, omdat hij het nieuws aan Thérèse deelt zonder dat Sunny of haar moeder er bij zijn. Ze is volgens mij nog minderjarig, moet er dan geen ouder of voogd aanwezig zijn?
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nancy
Wat Britt nu nodig heeft is begrip, niet een hysterische schreeuwlelijk die haar dochter staat toe te roepen dat ze degene waar ze zo verliefd op was, zonder meer moet vergeten.
Alsof dat zomaar kan.
Eender wat een rotzak Abel was, gevoelens hebben geen aan- en uitknop.

Wat Britt nu nodig heeft is begrip, niet een hysterische schreeuwlelijk die haar dochter staat toe te roepen dat ze degene waar ze zo verliefd op was, zonder meer moet vergeten.
Alsof dat zomaar kan.
Eender wat een rotzak Abel was, gevoelens hebben geen aan- en uitknop.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
wOh, met dikke stip: Nancy!!! Wat een tactvolle interventie was dat van haar! Dat neemt empathische begeleiding naar een heel wat hoger level! Natuurlijk sis ze kwaad en natuurlijk wil ze Brit beschermen, maar zo zal ze haar zeker niet helpen. Zij is nog zo zwak en gekwetst dat ze al die troep nu zeker niet nodig heeft. Ze voelt zich gekwetst, beschaamd, zwak en zeker niet in staat om die behandeling nu te krijgen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Femke. Eerst zeggen tegen Eddy dat gezien de situatie met Britt hij wel mag langskomen op de Withoeve, omdat ze haar vader nu nodig heeft, maar als ze hem daar dan tegen het lijf loopt, kan er geen "dag" af en doet ze alsof hij lucht is...
Denk dat ze dan beter die afspraak annuleren, want Femke woont én werkt daar nu eenmaal.
Denk dat ze dan beter die afspraak annuleren, want Femke woont én werkt daar nu eenmaal.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mja, ze heeft wel duidelijk aangegeven dat ze het alleen voor Britt doet.
Ik vond het ook weinig diplomatisch, maar bij Eddy moet je soms heel duidelijk zijn, ook al heeft hij het hart op de juiste plaats.
Blijkbaar was Britt aan het rusten (?), dan hoeft hij daar geen uren te blijven hangen.
Ik vond het ook weinig diplomatisch, maar bij Eddy moet je soms heel duidelijk zijn, ook al heeft hij het hart op de juiste plaats.
Blijkbaar was Britt aan het rusten (?), dan hoeft hij daar geen uren te blijven hangen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Een hele grote voor hysterische Nancy. Ze gaat haar dochter nog verder van zich wegduwen als ze zich niet wat leert te beheersen.
Femke krijgt wat mij betreft geen lap. Ze is heel duidelijk geweest tegen hem , wat meer kan hij nu van haar verwachten? Ik vind het al behoorlijk wat dat ze voor Britt haar rancune (tijdelijk) opzij heeft kunnen zetten. Dan neig ik eerder om Eddy een lap te geven door daar langer dan nodig te blijven rondhangen.
Femke krijgt wat mij betreft geen lap. Ze is heel duidelijk geweest tegen hem , wat meer kan hij nu van haar verwachten? Ik vind het al behoorlijk wat dat ze voor Britt haar rancune (tijdelijk) opzij heeft kunnen zetten. Dan neig ik eerder om Eddy een lap te geven door daar langer dan nodig te blijven rondhangen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
O ja, met stip Nancy!
Als zelfs een puber zich voor het hoofd slaat en naar de tv roept " mo how, da zegt ge toch nie" en "ja, ik weet da ge maar kunt gebruiken wa ge hebt en da Nancy nie veel heeft mo toch..."
Veelzeggend!
Vervolgens ook nog een lap voor Tim en zijn collega om botweg aan een kwetsbaar jong meisje te gaan vertellen over de Whatsapp foto's zonder iemand die haar kon steunen.
Femke en Eddy? Neen, die verdienen geen lappen. Het is voor beiden een onwennige en vooral wrede situatie waar ze onbeholpen moeten mee omgaan.
Als zelfs een puber zich voor het hoofd slaat en naar de tv roept " mo how, da zegt ge toch nie" en "ja, ik weet da ge maar kunt gebruiken wa ge hebt en da Nancy nie veel heeft mo toch..."
Veelzeggend!
Vervolgens ook nog een lap voor Tim en zijn collega om botweg aan een kwetsbaar jong meisje te gaan vertellen over de Whatsapp foto's zonder iemand die haar kon steunen.
Femke en Eddy? Neen, die verdienen geen lappen. Het is voor beiden een onwennige en vooral wrede situatie waar ze onbeholpen moeten mee omgaan.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vond dit ook nogal fragrant en ongeloofwaardig. Iedereen met een gram verstand in z'n hoofd laat zo'n zwaar incident of gebeurtenis toch niet zomaar uit z'n mond vallen zonder de nodige begeleiding of ondersteuning. Ploertig vond ik het!heidiw schreef: vr 13 sep 2024, 12:24 Vervolgens ook nog een lap voor Tim en zijn collega om botweg aan een kwetsbaar jong meisje te gaan vertellen over de Whatsapp foto's zonder iemand die haar kon steunen.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Oei, ik moet toegeven dat ik waarschijnlijk ook zo als Nancy zou gereageerd hebben tegen mijn eigen dochter (gelukkig is die al lang uit de gevarenzone)

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Een flinke dreun voor dat onuitstaanbare ventje dat Therese de hele tijd zit te treiteren
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Als Sunny daar zal achter komen dan zal dat zijn beste dag niet zijn en dan zou het kunnen gebeuren dat hij Ryan een flinke dreun zal verkopen.jessie V. schreef: di 17 sep 2024, 22:20 Een flinke dreun voor dat onuitstaanbare ventje dat Therese de hele tijd zit te treiteren
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ryan, die eens een goed lesje verdient van z'n eigen pesterijen. Heeft dat ventje eigenlijk niks anders te doen dan iemand het leven zuur te maken!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij is inderdaad een etter, maar Sam maakt er ook niet meteen korte metten mee.
Bazig thuis en op school laat ze zich omver blazen door een paar pubers.
Blijkbaar schrikt het idee van naar de directeur te moeten de pestkop af, waarom dan al niet na de eerste zin die niet ok is?
Bazig thuis en op school laat ze zich omver blazen door een paar pubers.
Blijkbaar schrikt het idee van naar de directeur te moeten de pestkop af, waarom dan al niet na de eerste zin die niet ok is?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Als Sam zelfs een klasje van drie (nu 4) leerlingen niet de baas kan, wat gisteren weer duidelijk werd, dan wordt het dringend tijd voor wéér een carrièreswitch.
0 x