Misschien had hij een pedagogische studiedag?Renée schreef:Dylan is een hele dag bij Renzo terwijl het er nog school is. En ze gaan naar "een pretpark". Die gaan pas zaterdag open. Behalve dan De Efteling of Disneyland Parijs, maar als ze daar naartoe zouden gaan zou dat wel vermeld worden denk ik.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- x 435
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Een pedagogische studiedag in de week voor de paasvakantie? Dat denk ik niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
En waarom niet?
Lang niet elke school heeft examens voor de paasvakantie.
Lang niet elke school heeft examens voor de paasvakantie.

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
het was een facultatieve verlofdag, en dat is een dag die door elke school zelf mag gekozen worden.. het blijft natuurlijk raar omdat in de week voor de Paasvakantie te doen, maar in principe mag de school dat!Renée schreef:Een pedagogische studiedag in de week voor de paasvakantie? Dat denk ik niet.
0 x
-
- x 435
Lowie die beweerde geen nicht te hebben. Dat hij dat van Kaat nog niet wist oké, maar Peggy en Bianca zijn er toch ook nog?
0 x
-
- Poster rang 2
Als tante Simonne een dochter heeft Sam, woont Lowie met zijn aangetrouwde nicht in hetzelfde huis.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Sandrine heeft school (Ann en Peggy spreken af)
Olivia heeft geen school ('Gelukkig is t Paasvakantie, dan moet ik Tamara even niet zien')
Olivia heeft geen school ('Gelukkig is t Paasvakantie, dan moet ik Tamara even niet zien')
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik had begrepen dat Sandrine NIET op school was maar bij een vriendinnetje.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Ik ook.nounake schreef:Ik had begrepen dat Sandrine NIET op school was maar bij een vriendinnetje.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Ann zegt tegen Peggy : "zullen we haar anders vrijdag samen van school halen en daarna samen iets mee gaan doen ?"nounake schreef:Ik had begrepen dat Sandrine NIET op school was maar bij een vriendinnetje.
Dat is toch vrij fout ,denk ik dan ?
Dat ze gisteren bij 'een vriendinnetje' was, hebben de makers goed gezien,gezien het woensdagmiddag zou zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
En wat klopt daar niet aan? Is dat onmogelijk ofzo om met je nicht samen te wonen?Linne schreef:Als tante Simonne een dochter heeft Sam, woont Lowie met zijn aangetrouwde nicht in hetzelfde huis.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
't zal misschien ook woensdagnamiddag geweest zijn (de tijdsindeling in thuisdorp is nogal verwarrend bij momenten). Maar Ann zei wel duidelijk om vrijdag NA school af te spreken in de speeltuin.Captain Cuckoo schreef:Ik ook.nounake schreef:Ik had begrepen dat Sandrine NIET op school was maar bij een vriendinnetje.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Wel alles lezen voor je reageert. Samenwonen is niet wat niet klopt, maar dat Lowieke zegt geen nicht te hebben ....!karen87 schreef:En wat klopt daar niet aan? Is dat onmogelijk ofzo om met je nicht samen te wonen?Linne schreef:Als tante Simonne een dochter heeft Sam, woont Lowie met zijn aangetrouwde nicht in hetzelfde huis.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Dat is een vergissing van Lowie, geen fout in "Thuis"Amiche schreef:Wel alles lezen voor je reageert. Samenwonen is niet wat niet klopt, maar dat Lowieke zegt geen nicht te hebben ....!karen87 schreef:En wat klopt daar niet aan? Is dat onmogelijk ofzo om met je nicht samen te wonen?Linne schreef:Als tante Simonne een dochter heeft Sam, woont Lowie met zijn aangetrouwde nicht in hetzelfde huis.

0 x