Het weekend = 0 in Thuis.rudidj schreef: en het weekend?
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Bestaat niet. De maandag is een dag later dan de vrijdag. Soms wordt er wel eens verwezen naar een weekendactiviteit, maar eigenlijk bestaat die niet als je dan gaat vergelijken met de continuiteit van de andere verhalen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist,dat is zoals de zomermaanden. Het wordt in september terug opgepikt waar de seizoensfinale het gelaten heeft.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Schiet me nu niet af, maar ik dacht altijd dat Lucas Vlerick heette?
0 x
-
- x 435
Nee, hij heeft altijd De Grote geheten. Zijn ouders waren geen koppen bij zijn geboorte.Djenner schreef:Schiet me nu niet af, maar ik dacht altijd dat Lucas Vlerick heette?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
het kleed van Charité kan nooit dat van Mayra gewest zijn : zelfde maten? no way hé
0 x
-
- x 435
Komaan zeg: 't is een kleed in strecth-stof....rudidj schreef:het kleed van Charité kan nooit dat van Mayra gewest zijn : zelfde maten? no way hé
Als dat ook al niet klopt!

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Hebben jullie er ook op gelet dat het bij de "rijles" blijkbaar geregend/of aan het regenen was maar dat de ruitenwissers niet werden aangestoken ?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Nancy en Eddy gaan scheiden : Peter is ingeschakeld , maar hallo , Luc+Julia en Rosa+Waldek dan ???
0 x
-
- Poster rang 5
We volgen je niet > Luc en Julia zijn toch al gescheiden?rudidj schreef:Nancy en Eddy gaan scheiden : Peter is ingeschakeld , maar hallo , Luc+Julia en Rosa+Waldek dan ???
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Ik herinner mij dat Luc tijdens een dramatische scène met Louis uiteindelijk papieren ondertekende. Maar heeft een rechtbank daar al een definitief vonnis over gegeven?lord F. schreef:We volgen je niet > Luc en Julia zijn toch al gescheiden?rudidj schreef:Nancy en Eddy gaan scheiden : Peter is ingeschakeld , maar hallo , Luc+Julia en Rosa+Waldek dan ???

0 x
-
- Poster rang 5
Maar wat klopt er nu niet hier?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
- x 1
dat Rosa dat allemaal maar laat lopen, zonder dat zij en Waldek ' nog geen 6 maanden apart wonen' , een uitspraak over de scheiding. En Luc, wat heeft hij ondertekend ? was daar sprake van onherstelbare ontwrichting ?lord F. schreef:Maar wat klopt er nu niet hier?
http://www.houvast.be/tekst124.shtml
Bij Nancy gaat men dat nu wel "in gang" zetten.
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3
- x 193
- x 236
Het is niet omdat bepaalde dingen niet op tv getoond zijn, dat ze niet gebeurd zijn.
Maar elk personage heeft zijn of haar eigen topic.
Gelieve dus ook hier ontopic te blijven.
Maar elk personage heeft zijn of haar eigen topic.
Gelieve dus ook hier ontopic te blijven.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Dylan is een hele dag bij Renzo terwijl het er nog school is. En ze gaan naar "een pretpark". Die gaan pas zaterdag open. Behalve dan De Efteling of Disneyland Parijs, maar als ze daar naartoe zouden gaan zou dat wel vermeld worden denk ik.
0 x