Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ik vond het ook vreemd dat Olivia de naam van 'haar vriend' niet zei. Bij mijn weten heeft Olivia, Charité nog niet in t echt gezien
0 x
-
- Nog geen rang
Gisteren toen Charité met Joseph belde... Voor zover ik weet is dat nog een "jong" kind quoi leeftijd. Ze zou hem van school halen zei ze, heeft die dan al een gsm EN kan die zomaar bellen op school?
0 x
-
- x 435
Komaan zeg, kinderen krijgen tegenwoordig bij wijze van spreken een Gsm bij de geboorte. En al dan niet mogen bellen, dat heeft niets te maken met fouten in "Thuis".karen87 schreef:Gisteren toen Charité met Joseph belde... Voor zover ik weet is dat nog een "jong" kind qua leeftijd. Ze zou hem van school halen zei ze, heeft die dan al een gsm EN kan die zomaar bellen op school?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Weten we dat ze met Joseph belde ?karen87 schreef:Gisteren toen Charité met Joseph belde... Voor zover ik weet is dat nog een "jong" kind quoi leeftijd. Ze zou hem van school halen zei ze, heeft die dan al een gsm EN kan die zomaar bellen op school?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
En dat niet alleen; heeft ze eens niet gezegd dat ze zo lang onderweg is om op haar werk te komen, dan moet ze ook zo ver weer terug gaan, dan moet ze nogal vroeg vertrekken om op tijd te zijn aan de school
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Het taxibedrijf. Het is nooit echt realistisch geweest maar tegenwoordig is het wel heel erg. Sinds het ontslag van Renzo is er nog maar één chauffeur en twee mensen die administratief werk doen, waaronder een boekhoudster(?) die blijkbaar af en toe eens inspringt bij het rijden. Wordt het eens geen tijd voor nieuw personeel? Je hoeft daarom geen nieuwe personages te introduceren, een aantal figuranten zijn ook al goed. Het zou het direct een heel stuk realistischer maken.
0 x
-
- x 435
Simonne werkt ook als chauffeur, hé.slipstreamdrive schreef:Het taxibedrijf. Het is nooit echt realistisch geweest maar tegenwoordig is het wel heel erg. Sinds het ontslag van Renzo is er nog maar één chauffeur en twee mensen die administratief werk doen, waaronder een boekhoudster(?) die blijkbaar af en toe eens inspringt bij het rijden. Wordt het eens geen tijd voor nieuw personeel? Je hoeft daarom geen nieuwe personages te introduceren, een aantal figuranten zijn ook al goed. Het zou het direct een heel stuk realistischer maken.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Enkel in "Thuis" geen Krokus-vakantie ! Iets waar ze anders vrij goed raad mee weten 

0 x
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Charité wil geen aangifte doen bij de politie omdat ze dan het land wordt uitgezet. Met andere woorden: ze is illegaal in België. Toch kan ze werken met het systeem van dienstencheques? Daarvoor heb je een verblijfsvergunning en een arbeidskaart voor nodig...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Is dat ooit al expliciet vermeld geweest, dat Charité met dienstencheques betaald wordt?µ
Iedereen gaat daar van uit blijkbaar, maar het kan evengoed zwartwerk zijn.
Iedereen gaat daar van uit blijkbaar, maar het kan evengoed zwartwerk zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij is dat door Ann in het begin wel eens gezegd, dat ze iets voor die dienstencheques in orde moest maken. Dat was geloof ik toen Charité daar net was komen werken, maar helemaal zeker ben ik niet meer... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Nog geen rang
- x 1
Klopt dus zeker niet ! Is inderdaad gezegd én ook Nancy werd daarmee betaald
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Indien 6 maanden na asielaanvraag nog geen beslissing ontvangen mag een asielzoeker een werkvergunning aanvragen (cavaria.be)Renée schreef:Charité wil geen aangifte doen bij de politie omdat ze dan het land wordt uitgezet. Met andere woorden: ze is illegaal in België. Toch kan ze werken met het systeem van dienstencheques? Daarvoor heb je een verblijfsvergunning en een arbeidskaart voor nodig...
Of het nu voor die job als secretaresse was of voor iets anders weet ik niet meer maar Charité zei wel degelijk dat zoiets (wat het ook was) niet kon met dienstencheques.
Ze was bang om uitgewezen te worden na aangifte omdat haar huisbaas haar had gezegd dat hij "connecties" heeft.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Peter gaat binnen in de gebouwen van de taxi's/Z&Z terwijl hij contactverbod heeft voor Peggy. Dat je elkaar op straat niet kunt ontlopen ondanks dergelijk verbod, ja. Maar wat hij nu deed is toch zelf de leute zoeken.
0 x