Renzo Fierens (Frank Van Erum)
-
- Poster rang 4
Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)
Misschien is het personage Wendy nodig opdat, na het zwijgen van de clan, Peggy
haar ongestraft verleden bovenkomt en de clan niets meer kan doen.
Wishful thinking want geen idee of dat zo gaat zijn.
haar ongestraft verleden bovenkomt en de clan niets meer kan doen.
Wishful thinking want geen idee of dat zo gaat zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het gaat , denk ik ook, meer over het verleden van de vrouw waaraan dat kind wordt toevertrouwd.
0 x
-
- Nog geen rang
Naar een advocaat is allemaal heel simpel gezegd, wie is de wettelijke vader van dat manneke ?
Waar is Dylan geboren ? Is Renzo toen wel aangegeven geweest als vader ?
Als hij juridisch gezien geen vader heeft, kan Renzo eventueel een dna-onderzoek aanvragen, maar dan zal hij tegenover een rechtbank nog altijd mogen verklaren waar hij al die jaren gezeten heeft. Bezoekrecht zal er mss wel inzitten, één keer om de 14 dagen ofzo. Maar stel dat hij dus wettelijk niet de vader is en Wendy de primaire verzorger is geweest al die jaren, dan heeft Renzo weinig te willen vrees ik.
Ze zijn bovendien nooit gehuwd geweest, dus ze hoeven ook niets op papier te hebben.
Waar is Dylan geboren ? Is Renzo toen wel aangegeven geweest als vader ?
Als hij juridisch gezien geen vader heeft, kan Renzo eventueel een dna-onderzoek aanvragen, maar dan zal hij tegenover een rechtbank nog altijd mogen verklaren waar hij al die jaren gezeten heeft. Bezoekrecht zal er mss wel inzitten, één keer om de 14 dagen ofzo. Maar stel dat hij dus wettelijk niet de vader is en Wendy de primaire verzorger is geweest al die jaren, dan heeft Renzo weinig te willen vrees ik.
Ze zijn bovendien nooit gehuwd geweest, dus ze hoeven ook niets op papier te hebben.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
-
- x 435
Inderdaad. Dat heeft hij in de eerste aflevering na zijn terugkeer in geuren en kleuren verteld. En een kind dat geboren wordt uit een huwelijk wordt voor de wet automatisch als het kind van de echtgenoot van de moeder beschouwd vanaf het moment dat de geboorte is aangegeven, om het even of die vader dat ook biologisch is of niet.satine schreef:Ik dacht dat ze getrouwd waren (geweest).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Zo is dat idd. Hij is de wettelijke vader want ze waren gehuwd. Hij zal ook wel de biologische vader zijn denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
- Caligula
- Poster rang 5
Weet niet, hij is verdorie de enige vrolijke gast die daar in dat dorp rondloopt, zelfs Wendy leek het goed te vinden dat Peggy bij Sandrine en Dylan was, toch dankzij Renzo.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Jippie, toch eentje in "Thuis" die vrolijk is en mij af en toe doet lachen.Lazylady schreef:Onnozel ventje met z'n "PEEP"
0 x
-
- x 435
Ik bedoel "onnozel" niet negatief trouwens, moesten jullie dat eventueel denken. 

0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
-
- x 435
Ach, het kwam inderdaad negatief over. Bij deze, mijn excuses.Lazylady schreef:Ik bedoel "onnozel" niet negatief trouwens, moesten jullie dat eventueel denken.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1
Het stomme is dat personages zoals Renzo na een tijd ook een verhaallijn krijgen waarvan je de negatieve kanten gaat merken.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik weet niet ....iemand die altijd en overal blijft lachen en zot doen en die ALLES gedaan krijgt ( ik denk aan het bezoek van Sandrine plots) dat is er toch over . Volgens mij heeft iedereen die wat in de put zit soms ook nood aan een gewoon meeleven ipv steeds de goede kantjes te willen onderstrepen , nee ?
0 x