Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Bericht door Linne »

Caligula schreef:Blijft wel dat Eddy het ALLEEN gedaan heeft en niet SAMEN met Peter.
Nu Karin heeft wel iets gedaan: een "simpele ziel" willen manipuleren om wraak te nemen. Maar de simpele ziel had het door.
Hopelijk kan de "simpele ziel" die boosaardige feeks met haar verregaande wraak op Peter afstraffen.
Ga door Eddy, vertel hoe ze zich in de gevangenis ongevraagd opdrong en hem zegde dat zijn familie
hem liet vallen. Zij hem vrij kon krijgen en als hij niet zou meewerken 15 jaar kreeg enz.... 8)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Linne schreef:
Caligula schreef:Blijft wel dat Eddy het ALLEEN gedaan heeft en niet SAMEN met Peter.
Nu Karin heeft wel iets gedaan: een "simpele ziel" willen manipuleren om wraak te nemen. Maar de simpele ziel had het door.
Hopelijk kan de "simpele ziel" die boosaardige feeks met haar verregaande wraak op Peter afstraffen.
Ga door Eddy, vertel hoe ze zich in de gevangenis ongevraagd opdrong en hem zegde dat zijn familie
hem liet vallen. Zij hem vrij kon krijgen en als hij niet zou meewerken 15 jaar kreeg enz.... 8)
Allemaal goed en wel, maar Karin is uiteindelijk niet diegene die terecht staat. Dat brengt allemaal niets bij aan de vraag of Eddy moet gestraft worden en hoezeer.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Karin was alleen bezorgd voor zichzelf. Zei ze niet tegen Eddy: al mijn werk voor niets, en mijn reputatie!. Dat is belangrijk hé, haar reputatie! Klotewijf. :boo:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Het is goed dat Karin uiteindelijk het deksel op de neus heeft gekregen. Anders ging hun kantoor op den duur alleen nog gevraagd worden ter verdediging van zware criminelen die ten allen koste hun straf willen ontlopen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Karin was alleen bezorgd voor zichzelf. Zei ze niet tegen Eddy: al mijn werk voor niets, en mijn reputatie!. Dat is belangrijk hé, haar reputatie! Klotewijf. :boo:
:clap: :clap: :clap:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

nounake schreef:
Caligula schreef:Karin was alleen bezorgd voor zichzelf. Zei ze niet tegen Eddy: al mijn werk voor niets, en mijn reputatie!. Dat is belangrijk hé, haar reputatie! Klotewijf. :boo:
:clap: :clap: :clap:
Nooit gedacht aan 'n bravo voor Eddy en nu overwint de " simpele ziel "dat hardgekookt ei van een advokate !
Hier zie Eddy : :clap: :clap: :clap:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En dan nog zeggen dat Karin haar pleidooi ging "aanpassen" Ze heeft verdorie Peter zowat overladen met alle zonden van de wereld. Ik vraag me echt af wat haar pleidooi zou geweest zijn zonder "aanpassing".
Nu heeft ze na wat zoeken toch het graf van haar moeder gevonden,hoera!
Haar broer (als hij dat is) denkt blijkbaar heel wat anders over zijn zuske,de top advocate.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

We gaan nu ook iets van het privé leven van Karin te weten komen. Ben benieuwd.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Achter de harde tante schuilt een kwetsbare vrouw ..
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

karolien85 schreef:Achter de harde tante schuilt een kwetsbare vrouw ..
Karin bezocht _ook al weten we niet waarom_ haar moeder in geen jaren;
Toen die op haar sterfbed naar Karin vroeg gaf deze nog geen krimp.
Kan die broer goed begrijpen en dat zij hem gelijk geeft zal niet helpen.
Met bloemen naar het graf is in haar geval potsierlijk.
0 x
Billie
Nog geen rang

Bericht door Billie »

Echt een boeiend personage, die Karin. Een vrouw die zeer sterk overkomt, maar van wie de harde, venijnige karaktertrekken eigenlijk eerder een harnas vormen dat haar kleine, gekwelde hart moet afschermen... 'k Moet zeggen echt uit te kijken naar de verdere ontwikkelingen in dit verhaal en naar hoe Karin de brokken zal lijmen met al wie ze tegen zich in het harnas heeft gejaagd.

Gisteren was Karin volgens mij oprecht aangedaan toen ze aan het graf van haar moeder werd weggestuurd door de jongeman. Ze is niet 'zomaar' weggebleven bij haar moeder, volgens mij heeft het iets met trots te maken... Zou zeker bij haar passen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Misschien had ze wel een vreselijke moeder, of ze was zelf vreselijk voor haar moeder. We zullen zien. Wanneer weten we niet. :razz:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Of een misverstand dat door koppigheid jaren is blijven aanslepen...
Maar we zullen inderdaad moeten afwachten. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Karin heeft duidelijk een verleden met een familie kwestie. Dat vind ik een leuke ontwikkeling, veel beter dan haar opgeblazen advocaten gedoe. Ik hoop dat we de mens Karin gaan leren kennen.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hebben we Karin nu toch niet zien bleiten? Wel,wel de wonderen zijn de wereld nog niet uit/
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie