Ik vond dat anders nog niet zo slecht om daar naar te kijkenCaptain Cuckoo schreef: Nu zijn we al in het stadium dat we naar de billen van Lowie moeten kijken. Beter niet aan denken wat Thuis nog allemaal in petto heeft om aandacht te krijgen.

Ik vond dat anders nog niet zo slecht om daar naar te kijkenCaptain Cuckoo schreef: Nu zijn we al in het stadium dat we naar de billen van Lowie moeten kijken. Beter niet aan denken wat Thuis nog allemaal in petto heeft om aandacht te krijgen.
Als naar gewoonte werd het weer een festival van cliché's. En ze waren er nog trots op ook.nounake schreef:Ik vond het een toaal burlesque opvoering met dat zooo overdreven verjaardagsfeestje: veel was niet genoeg ...Rosa die daar stond te dansen en lachen wanneer ze weet dat haar snuitekind door haar is aangegeven bij de politie .
Kom zeg hoe erger kan het nog worden ?
Een polonaise zonder Waldek? Komaan!Captain Cuckoo schreef:En jaaaa, het kon nog erger! Ik had mij psychisch al voorbereid op een polonaise met nieuwe Luc op kop.
Het karakter is Jing, het betekent kalm, rustig.Cyper schreef:De aflevering van vandaag... Een beeldschoon meisje dat in de plaats gekomen is van een jongeman met een hoofd dat -laten we beleefd blijven- voor een jongen niet erg is maar voor een meisje eer ramp zou zijn. Ik heb één van die scenaristen bij "Van Gils en gasten" horen zeggen dat ze tegenwoordig "realistischer" wilden schrijven. Nou, als dàt realistisch is... alsof er geen echte transgenders genoeg zijn in Vlaanderen, en alsof daar niet een goede actrice tussen te vinden zou zijn!
Ze hoeft dan niet eens op Franky te lijken: hij heeft tenslotte al drie verschillende gezichten gehad, dus...
Maar het hàd een echt transgender-meisje moeten zijn. Je hebt er daar ook tussen, die heel mooi zijn.
Akkoord?
O, en ik wil graag weten welk Chinees karakter op de pet van Adil stond. Ik heb het niet duidelijk genoeg kunnen zien om het over te tekenen. Ik heb namelijk een woordenboek!Heeft er iemand het opgenomen en kan een foto maken?