Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door Lolplayer »

Captain Cuckoo schreef: Nu zijn we al in het stadium dat we naar de billen van Lowie moeten kijken. Beter niet aan denken wat Thuis nog allemaal in petto heeft om aandacht te krijgen. :thumbdown:
Ik vond dat anders nog niet zo slecht om daar naar te kijken :mrgreen:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vond er niks aan en het zou allemaal wat mogen vooruit gaan . Het enige lichtpuntje : we zijn gespaard gebleven van Eddy
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Valt me op dat de supermarkt wel heel vaak als setting opduikt de laatste tijd! Ze hadden waarschijnlijk een supermarkt nodig voor de scenes met Wendy en hebben dan ineens maar heel wat scenes daar laten afspelen ;-)
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Heb een serieus deja-vu gevoel in verband met de verhaallijn die nu draait rond de dood van Lucas.
Elk personage denkt dat ze zeker weten wie het heeft gedaan - 1 persoon geeft voordeel van twijfel.
Eerder was er
Iedereen dacht dat Marianne Geert had vermoord - 1 persoon gaf voordeel van de twijfel.
En
dit is dus al meermaals voorgevallen - zo van alle personages tegen 1 persoon die dan niet schuldig is, en waarbij maar 1 of soms 2 personages het voordeel van de twijfel blijven geven aan dat personage.
Vandaar dus mijn deja-vu gevoel, waarbij ik zo iets heb van ze vallen opnieuw in herhaling
:boo:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ik vond het vandaag maar een zwakke en zeer voorspelbare aflevering.. "Laten we heel hard zingen,dan hoort Rosa haar gsm niet" en "zet de muziek nog maar wat luider", dan hoort ze m zeker niet.. :roll:
Net t zelfde met Eddy en met Jana ...
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Ik vond het niet zo erg voorspelbaar, ik had heel andere dingen verwacht.

Dat Eddy in een alcoholcoma zou gaan was wel een van de opties die ik in gedachten had.
Dat Peggy zomaar terug zou komen en gearresteerd worden had ik niet verwacht. Ik dacht eerder in de lijn van een confrontatie tussen haar en Eddy of een vlucht naar wie weet waar.

Lucs verjaardag is tot nu toe zonder brokken verlopen, dat had ik ook niet verwacht. Ik was een beetje bezorgd dat iemand in zijn toestand de overweldiging van een verrassingsfeestje niet goed zou aankunnen en in tranen zou uitbarsten.

Dat Rosa haar gsm niet hoorde, vond ik juist niet voorspelbaar. Ik had eerder gedacht dat het nieuws zou inslaan als een bom (of dat Peggy zelf, op zoek naar haar moeder voor een laatste afscheid, het feestje zou verstoren) en dat dit zou weerspiegelen hoe Luc vroeger zelf iemands feest had verstoord.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vond het een toaal burlesque opvoering met dat zooo overdreven verjaardagsfeestje :twisted: : veel was niet genoeg ...Rosa die daar stond te dansen en lachen wanneer ze weet dat haar snuitekind door haar is aangegeven bij de politie .
Kom zeg hoe erger kan het nog worden ?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:Ik vond het een toaal burlesque opvoering met dat zooo overdreven verjaardagsfeestje :twisted: : veel was niet genoeg ...Rosa die daar stond te dansen en lachen wanneer ze weet dat haar snuitekind door haar is aangegeven bij de politie .
Kom zeg hoe erger kan het nog worden ?
Als naar gewoonte werd het weer een festival van cliché's. En ze waren er nog trots op ook.
En jaaaa, het kon nog erger! Ik had mij psychisch al voorbereid op een polonaise met nieuwe Luc op kop. :occasion-balloons: :puke-right:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik vond het zo'n: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: aflevering!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:En jaaaa, het kon nog erger! Ik had mij psychisch al voorbereid op een polonaise met nieuwe Luc op kop.
Een polonaise zonder Waldek? Komaan! :lol:
En idd het was niet goed maar zoals je zegt: het kon nog erger.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb dus zo te horen weer niets gemist.
0 x
Cyper
Nog geen rang

Bericht door Cyper »

De aflevering van vandaag... Een beeldschoon meisje dat in de plaats gekomen is van een jongeman met een hoofd dat -laten we beleefd blijven- voor een jongen niet erg is maar voor een meisje eer ramp zou zijn. Ik heb één van die scenaristen bij "Van Gils en gasten" horen zeggen dat ze tegenwoordig "realistischer" wilden schrijven. Nou, als dàt realistisch is... alsof er geen echte transgenders genoeg zijn in Vlaanderen, en alsof daar niet een goede actrice tussen te vinden zou zijn!
Ze hoeft dan niet eens op Franky te lijken: hij heeft tenslotte al drie verschillende gezichten gehad, dus...
Maar het hàd een echt transgender-meisje moeten zijn. Je hebt er daar ook tussen, die heel mooi zijn.
Akkoord?
O, en ik wil graag weten welk Chinees karakter op de pet van Adil stond. Ik heb het niet duidelijk genoeg kunnen zien om het over te tekenen. Ik heb namelijk een woordenboek! :yup: Heeft er iemand het opgenomen en kan een foto maken?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Weer een aflevering van pure tijdsverspilling. Geen enkele vooruitgang in de verhaallijnen. De politie heeft nog steeds de bestelwagen niet onderzocht op sporen en Eddy's toestand bleef onveranderd. Ondertussen kregen we nog maar eens de zelfde personages nog maar eens hun zelfde verontwaardiging over Peggy's (zogezegde) aanslag verkondigen. :thumbdown:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die halfnaakt scene met Julia en Waldek bracht ook niets bij en ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n mooie beelden ....
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Cyper schreef:De aflevering van vandaag... Een beeldschoon meisje dat in de plaats gekomen is van een jongeman met een hoofd dat -laten we beleefd blijven- voor een jongen niet erg is maar voor een meisje eer ramp zou zijn. Ik heb één van die scenaristen bij "Van Gils en gasten" horen zeggen dat ze tegenwoordig "realistischer" wilden schrijven. Nou, als dàt realistisch is... alsof er geen echte transgenders genoeg zijn in Vlaanderen, en alsof daar niet een goede actrice tussen te vinden zou zijn!
Ze hoeft dan niet eens op Franky te lijken: hij heeft tenslotte al drie verschillende gezichten gehad, dus...
Maar het hàd een echt transgender-meisje moeten zijn. Je hebt er daar ook tussen, die heel mooi zijn.
Akkoord?
O, en ik wil graag weten welk Chinees karakter op de pet van Adil stond. Ik heb het niet duidelijk genoeg kunnen zien om het over te tekenen. Ik heb namelijk een woordenboek! :yup: Heeft er iemand het opgenomen en kan een foto maken?
Het karakter is Jing, het betekent kalm, rustig.
http://dictionary.hantrainerpro.com/chi ... _quiet.htm
0 x
Plaats reactie