Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
Soapseut
x 435

Re: Gui Tarstar

Bericht door Soapseut »

Ik heb moeite om te geloven dat Emma op een kale knikker zou vallen...
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Lazylady schreef:
lord F. schreef:Emma is toch 14, dacht ik?
Misschien ben ik nu ouderwets, maar ik vind 14 gewoon nog een erg jonge leeftijd en daarmee ook een jonge puber. Dan ben je goed met iemand van je eigen leeftijd of misschien tot twee jaar ouder, maar nog ouder dan dat... (Allez, ik moest er van mijn ma toch nog niet mee afkomen.)
Dat is niet ouderwets, dat is gewoon de wet volgen :D.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Volymart schreef:Jongens toch, het is al wéken duidelijk dat het Danny is en nu vallen jullie allemaal uit de lucht... Tis wel duidelijk he nu.
Voor mij is het ook al heel lang duidelijk dat het Danny is, en na vandaag is het zo duidelijk dat ik er geld op zou durven inzetten. Als het dan toch een personage moet zijn dat we al kennen komt hij het meest in aanmerking. En ik weet niet of het de bedoeling is of niet, maar zijn manier van spreken, zijn lichaamstaal en zijn gedrag in het algemeen geven mij een heel onbehaaglijk gevoel. Alsof er achter dat vriendelijke gezicht een beerput van vuiligheid schuilt. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke gevoel.

En natuurlijk is het op het eerste zicht raar dat Emma op zo iemand zou vallen, maar hij heeft haar eerst maanden ingepakt met zijn lieve woorden, zijn steun en begrip en dan pas heeft hij zichzelf kenbaar gemaakt, wat het voor mij al wat minder raar maakt.

Enfin, die hele verhaallijn slaat eigenlijk op niets maar deze uitleg is volgens mij de meest logische, voor zover we hier nog van logica spreken.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nickos schreef:
Volymart schreef:Jongens toch, het is al wéken duidelijk dat het Danny is en nu vallen jullie allemaal uit de lucht... Tis wel duidelijk he nu.
Voor mij is het ook al heel lang duidelijk dat het Danny is, en na vandaag is het zo duidelijk dat ik er geld op zou durven inzetten. Als het dan toch een personage moet zijn dat we al kennen komt hij het meest in aanmerking. En ik weet niet of het de bedoeling is of niet, maar zijn manier van spreken, zijn lichaamstaal en zijn gedrag in het algemeen geven mij een heel onbehaaglijk gevoel. Alsof er achter dat vriendelijke gezicht een beerput van vuiligheid schuilt. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke gevoel.

En natuurlijk is het op het eerste zicht raar dat Emma op zo iemand zou vallen, maar hij heeft haar eerst maanden ingepakt met zijn lieve woorden, zijn steun en begrip en dan pas heeft hij zichzelf kenbaar gemaakt, wat het voor mij al wat minder raar maakt.

Enfin, die hele verhaallijn slaat eigenlijk op niets maar deze uitleg is volgens mij de meest logische, voor zover we hier nog van logica spreken.
Zo logisch lijkt dat volgens mij toch niet. Zoals je zelf beschrijft is Danny iemand die er op het eerste zicht onbetrouwbaar uitziet. Maar afgaande op Emma haar positieve reactie bij de eerste ontmoeting moeten we iemand zoeken die er in de verste verte niet verdacht uitziet.
Heel het Thuisdorp weet ondertussen wel al dat Waldek Kurt die avond geduwd heeft. Wat dat betreft zou het zelfs Leo kunnen zijn. Waarom dat éné vragende chatbericht zou betekenen dat het enkel nog Danny zou kunnen zijn zie ik toch echt niet hoor.
0 x
Volymart
Nog geen rang

Bericht door Volymart »

Wie weet er van Waldek?

Marianne, Ann, Tom, Peter, Judith, Danny, Tim, Rosa, Waldek, Mayra, Peggy, Simonne.

Pick your guy.
Laatst gewijzigd door Volymart op vr 23 mei 2014, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Simon? Die ken ik niet, maar Garfunkel zal het wel weten.

Het zal wel geen vrouw zijn. Dat zou nog eens DE verrassing zijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Volymart schreef:Wie weet er van Waldek?

Marianne, Ann, Tom, Peter, Judith, Danny, Tim, Rosa, Waldek, Mayra, Peggy, Simon.

Pick your guy.
Leo, Jenny, Geert, Femke, Nancy, Eddy,...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Danny blijft uiteraard nog een mogelijkheid die ik niet uitsluit, maar ik vind zijn uiterlijk nu niet bepaald "realistisch" voor Emma om zo stapelverliefd op te worden. Daarvoor waren Adil, Lowie of zelfs Tim beter geschikt.
Maar wie weet...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik hoop dan toch dat hij z'n uniform niet aanheeft op z'n afspraakjes, want dat zou het toch wel erg ongeloofwaardig maken dat Emma zich direct op haar gemak voelt als er een flik op haar afstapt. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Danny is misschien de meest logische persoon, maar ik zie Emma er niet op die manier op reageren. Het gebeurt natuurlijk wel vaker dat jongere meisjes verliefd worden op jongens/mannen die wat ouder zijn, maar Danny lijkt me nu toch net iets te oud voor Emma om verliefd op te zijn. Er was wel Jens maar die zag er toch jonger uit. Daarom heb ik toch wel mijn twijfels bij Danny, maar het mag nu wel stilaan beginnen uit te komen
0 x
"You can call me Root"
Volymart
Nog geen rang

Bericht door Volymart »

tvx1 schreef:

Marianne, Ann, Tom, Peter, Judith, Danny, Tim, Rosa, Waldek, Mayra, Peggy, Simon.

Pick your guy.
Femke, Nancy, Eddy, hoezo? En zelfs Geert betwijfel ik of hij het weet.
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Efkes een bedenking: Emma logt nooit uit op FB na een chatgesprek.
Ik weet niet of het haar iPad is, maar Emma laat hem geregeld slingeren. Mocht ik zo'n geheim hebben zou ik 1: altijd uitloggen na een gesprek, 2: mijn ipad nooit ergens laten slingeren en 3: een wachtwoord instellen zodat niemand anders mijn berichten laat lezen.
Het is een soap maar dan nog als Judith zich zo'n zorgen maakte over Emma kon ze al lang weten wie Gui Tarstar was.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Volymart schreef:
tvx1 schreef:

Pick your guy.
Femke, Nancy, Eddy, hoezo? En zelfs Geert betwijfel ik of hij het weet.
Nancy weet het omdat Marianne dat zowat is komen uitschrewen in het advocatenkantoor denkende dat ze daarmee har proces al had gewonnen. En als zij het weet, dan weet haren Eddy het dezelfde dag nog. Femke weet het ook want ze heeft hare Peter nog gefeliciteerd dat hij Waldek heeft vrij gekregen. Geert weet het vanuit de praktijk.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Nickos schreef:
Volymart schreef:
Idd! Eerst vertrouwen winnen door lief te zijn en begrip te tonen, en wanneer dat lukt en hij haar in zijn macht blijkt te hebben, gaat hij haar stilletjes aan beginnen manipuleren.

IK vraag me trouwens af waarom het eigenlijk totaal ongeloofwaardig zou zijn? In de realiteit zijn er zoveel pubers die verliefd worden op een leraar, lerares, hun psycholoog, iemand uit het clb.... of een politie
Iemand die naar hen luistert, hen aandacht geeft en die hun probleem erkent en begrijpt. In normale omstandigheden zal die professioneel blijven en die signalen negeren, tenzij het iemand is die niet te vertrouwen is natuurlijk.

In elk geval ben ik nu nog meer overtuigd dan voordien. Hij was schijnbaar al op de hoogte en dan leunt Danny daar wel héél dicht tegen aan. Hij kent het dossier hé
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 577

Bericht door martha »

Na gisteren begin ik ook meer en meer in Toon te geloven. Die fietsroute die hij moest uitproberen, het feit dat hij gans de dag toegang heeft tot het internet, het feit dat hij plots niet meer geïnteresseerd is in de avances van Peggy (die toch ouder is dan hem :shhh: ). Ik weet het niet. Inderdaad voor een 14 jarige is iemand die meer dan 25 jaar is al stokoud (heb overigens een 14 jarig nichtje van mij dat horen zeggen over een leraar van haar : die ouwe pee en toen wij vroegen hoe oud is die dan : o, een jaar of 30 :lol: ). Maar Gui Tarstar is nu al maanden voor Emma een soort van "surrogaat" ouder geworden, iemand die haar via chat troostte toen zij zowel als met haar vader als moeder miserie had. Dus heeft zij daar gevoelens ervoor gekregen, geen sexuele eerder mentaal. Dus toen zij de echte Gui Tarstar ontmoette (en mijn gok Toon dus) was zij aangenaam verrast dat hij inderdaad iemand is die een schouder heeft waarop zij kan leunen, iemand waarvan zij denkt dat zij "geborgen" kan zijn. En het antwoord dat Gui gisteren via de chat gaf : klonk precies zoals Toon het zou zeggen.
0 x
Gesloten