Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Ja,whatever, maar die GSM wegsmijten dat is toch wel verontrustend vind ik. Heeft ze zelf wel gesmst?
En zit ze nog in de auto? Ik meende een arm gezien te hebben en een soort vest die niet van Geert is denk ik.
De auto is een Peugeot.
En zit ze nog in de auto? Ik meende een arm gezien te hebben en een soort vest die niet van Geert is denk ik.
De auto is een Peugeot.
0 x
Potentia Principatum
- Bomanza
- Nog geen rang
Franse grenscriminelen?Caligula schreef:De auto is een Peugeot.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nee, het moet iemand zijn die Emma kent. Hare "vriend" waar we alleen maar naar kunnen gissen.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
- Caligula
- Poster rang 5
Wel,we gaan het morgen weten zeker. Ik hoop alleen dat ze ons geen Sofieke gaan doen. Dat meiske verdween ook in de seizoensfinale en werd volgend seizoen dood teruggevonden.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik zou het zo jammer vinden moesten ze Geert gaan killen als personage.
En thuis wordt gesponsord door Peugeot of Toyota, dus dat van die automerken maakt niet zoveel uit.
Ik hoop in ieder geval inderdaad dat Emma geen Sofie II wordt. Dat duurde eigenlijk ook wel lang genoeg.
En thuis wordt gesponsord door Peugeot of Toyota, dus dat van die automerken maakt niet zoveel uit.
Ik hoop in ieder geval inderdaad dat Emma geen Sofie II wordt. Dat duurde eigenlijk ook wel lang genoeg.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,zo'n 3-4 maand als ik me goed herinner.Evaaa schreef:Ik hoop in ieder geval inderdaad dat Emma geen Sofie II wordt. Dat duurde eigenlijk ook wel lang genoeg.
Maar ik kan me Geert toch moeilijk voorstellen als killer,tenzij hij ook aan het flippen is door de hele situatie met die 3 madonnas.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Nog een keer slapen en het zal uitkomen en ik hoop ook goedkomen met Emma.
Vorige keer was het uitkijken naar het volgend seizoen. Nu opluchting om niet langer Ann en Mayra te moeten zien.
De hinten betreffende Peggy en Lucas lwaren duidelijk maar men zou beter de geschiedenis van Mayra volledig aan het licht brengen want die onopgeloste geheimen stinken.
Vorige keer was het uitkijken naar het volgend seizoen. Nu opluchting om niet langer Ann en Mayra te moeten zien.
De hinten betreffende Peggy en Lucas lwaren duidelijk maar men zou beter de geschiedenis van Mayra volledig aan het licht brengen want die onopgeloste geheimen stinken.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Denk je dat het allemaal zal uitkomen? Volgens mij zullen we 't maar weten ergens in September ofzo 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 4
Optimist zeker ? Die GSM van Emma stond nog aan dus is hij zo te traceren.
0 x
- Skere
- Nog geen rang
Inderdaad, hij stond nog aan. Maar hij ligt ergens in een bos, en zij zelf is weg, dus zullen ze niet veel hebben aan die GSMranske schreef: Die GSM van Emma stond nog aan dus is hij zo te traceren.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Maar ik kan me Geert toch moeilijk voorstellen als killer,tenzij hij ook aan het flippen is door de hele situatie met die 3 madonnas.[/quote]
Ik vond die foto met Emma en Geert nogal veelbetekenend gezien in deze situatie maar toch , moest ze bij hem zijn zou Geert toch iets aan Judith laten weten ....
Ik vond die foto met Emma en Geert nogal veelbetekenend gezien in deze situatie maar toch , moest ze bij hem zijn zou Geert toch iets aan Judith laten weten ....
0 x
-
- Nog geen rang
Moest het Geert zijn dan zou ik dat echt wel jammer vinden want ik vind dat zo'n tof personage. En het zou tegelijkertijd ook gewoon walgelijk zijn om hem ineens een compleet andere rol te geven dan wat we van hem gewoon zijn. En ja die gsm traceren kan iets helpen, maar of ze daar aan gaan denken... Jana dacht er ook gisteren maar aan om facebook eens te checken hé.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
volgens mij smst ze zelf niet, 't was een bizar bericht. volgens mij is ze nu niet langer in vrijheid en stuurde guitarstar het bericht om nadien de gsm weg te gooien. bizarre daad van een gestoord iemand, en dat iemand is wellicht Danny StevensCaligula schreef:Ja,whatever, maar die GSM wegsmijten dat is toch wel verontrustend vind ik. Heeft ze zelf wel gesmst?
De auto is een Peugeot.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
't is natuurlijk niet honderd procent zeker dat we de identiteit van Guitarstar zullen te weten komen vanavond... kan zijn dat we moeten wachten tot in september... ik hoop iig dat Emma in de serie blijft, zie ze graag bezig...Caligula schreef:Wel,we gaan het morgen weten zeker. Ik hoop alleen dat ze ons geen Sofieke gaan doen. Dat meiske verdween ook in de seizoensfinale en werd volgend seizoen dood teruggevonden.
0 x