Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door ranske »

In al haar zorgzaamheid voor ons Maake, Beebie, Frankietje is Simonneke ook 'n koket kippetje dat niet nadenkt. Dat ergert me niet. Wel spijtig dat ze 't in haar bol krijgt want nadenken hoeft dan niet meer, dan heb je genoeg aan jezelf.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het was gisteren trouwens ook officieël: Simonneke is verkocht aan Toontje! :crazy: :thumbdown:

(Natuurlijk zal ze hem nooitt verdenken... :roll: )
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ze zit zeker in de overgang? Het viel me mee dat ze niet gelijk in getraan stortte.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Het was gisteren trouwens ook officieël: Simonneke is verkocht aan Toontje! :crazy: :thumbdown:

Goh ! Hoe kon ze die nu zo knap vinden ???????Die is niet veel gewoon in alle geval !
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

nounake schreef:
Lazylady schreef:Het was gisteren trouwens ook officieël: Simonneke is verkocht aan Toontje! :crazy: :thumbdown:

Goh ! Hoe kon ze die nu zo knap vinden ???????Die is niet veel gewoon in alle geval !
Dat gezicht van Peggy toen ze aan het uitleggen was hoe Toon eruit ziet :sick:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Simonne is echt compleet doorgeslagen... Zelfs dit is weer Frank z'n eigen schuld, maar ik had dan ook niets anders verwacht. :problem:

En Toontje is weer "de grote held" natuurlijk!!!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik kan ze wel een beetje begrijpen. Ze is geschrokken en ze vraagt zich natuurlijk af: Frank baby toch, waarom heb je aan die elektriciteit zitten prutsen? Dat is toch niets voor jou? Dat Toon er voor iets tussen zit, dat weet zij natuurlijk niet. Frank zelf ook niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Nee dit weten ze nog niet en Sam mag dat met die verf niet weten ok maar dat ze zo ontspannen alsof er niets gebeurd
was over elkaar zaten op dat kerstfeestje ? Dan als goeie maten elkaar de hand reiken, zand erover ???
Toon zijn grijns sprak boekdelen. Tijd dat alles uitkomt en Simonneke wakker schiet.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Goh ! Hoe kon ze die nu zo knap vinden ???????Die is niet veel gewoon in alle geval ![/quote]

Dat gezicht van Peggy toen ze aan het uitleggen was hoe Toon eruit ziet :sick:[/quote]

Wat zal die verschieten na haar operatie !!!!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ok, ik ga wrs een deel van het forum over me heen krijgen, maar er zijn toch véél lelijkere mannen dan Toon op deze bol. Smaken verschillen, maar ik vind hem in ieder geval zeker niet onknap. Het zijn zijn streken en zijn karakter die hem voor mij lelijk maken op dit moment, maar qua uiterlijk mag die er voor mij zeker wezen.
0 x
Afbeelding
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Poolaapje schreef:Ok, ik ga wrs een deel van het forum over me heen krijgen, maar er zijn toch véél lelijkere mannen dan Toon op deze bol. Smaken verschillen, maar ik vind hem in ieder geval zeker niet onknap. Het zijn zijn streken en zijn karakter die hem voor mij lelijk maken op dit moment, maar qua uiterlijk mag die er voor mij zeker wezen.
Mij ga je niet over je heen krijgen, ik vind Toon ook helemaal niet lelijk, toch niet qua uiterlijK
MAAR, mijn beste Poolaapje, we zitten hier wel in het verkeerde topic te zagen, wjd?
Simonneke is een kieken dat niet voelt dat haar baby in "nood" is.
En ik verheug mij op de dag/avond dat we in "Thuis" te zien krijgen hoe ze reageert als ze ontdekt wat voor een smeerlappeke die Toon is... 't Kot van de Kabouterkes zal veel te klein zijn. Jiehaaaaaaaaaaa
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Om braaf on topic te zijn. Toon heeft haar wel fameus wat zand in de ogen gestrooid en zijn slecht karakter in haar buurt nog niet getoond. Daar komt hopelijk snel verandering in want haar oogkleppen zijn dik precies.
0 x
Afbeelding
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Poolaapje schreef:Om braaf on topic te zijn. Toon heeft haar wel fameus wat zand in de ogen gestrooid en zijn slecht karakter in haar buurt nog niet getoond. Daar komt hopelijk snel verandering in want haar oogkleppen zijn dik precies.
Dat is om de "ontploffing" des te spectaculairder te maken. :whistle:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik zie in Toon zijn toekomst dat hij een paar lappen van Simonne haar sjakosh kan verwachten. ;)
0 x
Afbeelding
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Poolaapje schreef:Ik zie in Toon zijn toekomst dat hij een paar lappen van Simonne haar sjakosh kan verwachten. ;)
:lol: En daar zullen meerdere gietijzeren strijkijzers in zitten! :dance:
0 x
Plaats reactie