Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 5
Re: Wat er niet klopt in Thuis
En Serge was ook Frank z'n zoon niet hé. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Toch heeft Ben Anders daar wel een punt, vind ik!lord F. schreef:En Serge was ook Frank z'n zoon niet hé.
't Is niet omdat wij dat niet meer weten dat ze daar geen rekening mee mochten gehouden hebben.
Frank heeft misschien in de tijd dat ie in de cel zat met Serge, veel steun gehad aan zijn celmaat, vandaar de knuffel.
Maar waarom moet ie dan zo afkerig zijn van zijn zoon als die bekent homo te zijn?
Frank heeft toch ook veel goede momenten(en steun) gehad met/van zijn zoon? Dus had het geloofwaardiger geweest, voor de oplettende, met .olifantengeheugen voorziene kijkers, als ze de homo-afkeer van Frank wat hadden getemperd.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zie niet wat daar niet aan klopt.
Dus als je ooit een homo een knuffel geeft, dan MOET je zoveel jaren later (eigenlijk 14, feitelijk meer dan 18, want Simonne was toen nog niet zwanger) staan juichen omdat je enige zoon homo is?
Zoals hier op het forum al meerdere keren is gezegd (al van toen Ann uit de kast kwam): het is (voor veel mensen) een ander paar mouwen als het over je eigen kind gaat.
Dus als je ooit een homo een knuffel geeft, dan MOET je zoveel jaren later (eigenlijk 14, feitelijk meer dan 18, want Simonne was toen nog niet zwanger) staan juichen omdat je enige zoon homo is?
Zoals hier op het forum al meerdere keren is gezegd (al van toen Ann uit de kast kwam): het is (voor veel mensen) een ander paar mouwen als het over je eigen kind gaat.
0 x
-
- x 435
Het zou ook wat minder fel gekund hebben, want Frank's kant uit, dat bedoel ik;satine schreef:Ik zie niet wat daar niet aan klopt.
Ik kan mij best inbeelden dat je niet staat te juichen omdat je enig(of je zoveelste) kind homo is...

0 x
-
- Poster rang 5
Omdat dat net het punt is >> geen probleem hebben met homo's zolang het niet je eigen zoon is.Rieka schreef: Maar waarom moet ie dan zo afkerig zijn van zijn zoon als die bekent homo te zijn?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het zou inderdaad allemaal wat minder fel kunnen
Maar Frank en Franky hebben net een serieuze dip gehad in hun 'verstandhouding', die messteek was nog niet helemaal verteerd, of daar kwam het volgende al aan.
Ik keur de reacties van Frank zeker niet goed, maar ik kan ergens wel begrijpen dat Frank dit gewoon ziet/zag als 'de volgende druppel'.
Ben overigens wel benieuwd of de houding van Frank tov Franky in het volgende seizoen anders zal zijn, nu hij weet dat het niet Franky is die hem neergestoken heeft.
Maar hij zal eerst nog wel een paar eitjes te pellen hebben vrees ik.
En verder wat Lord F. zegt: voor veel mensen is dit allemaal ok, zolang het maar niet onder hun eigen dak gebeurt.

Maar Frank en Franky hebben net een serieuze dip gehad in hun 'verstandhouding', die messteek was nog niet helemaal verteerd, of daar kwam het volgende al aan.
Ik keur de reacties van Frank zeker niet goed, maar ik kan ergens wel begrijpen dat Frank dit gewoon ziet/zag als 'de volgende druppel'.
Ben overigens wel benieuwd of de houding van Frank tov Franky in het volgende seizoen anders zal zijn, nu hij weet dat het niet Franky is die hem neergestoken heeft.
En verder wat Lord F. zegt: voor veel mensen is dit allemaal ok, zolang het maar niet onder hun eigen dak gebeurt.
0 x
-
- x 435
klopt als een bus!satine schreef:Het zou inderdaad allemaal wat minder fel kunnen![]()

En nu terug on-topic?

0 x
-
- Nog geen rang
Ik was net naar seizoen 1 aan het kijken toen Simonne het volgende zei tegen Florke bij één van hun eerste ontmoetingen:
'ik heb mijn eigen moeder nooit gekend en zou daarom graag u leren kennen'
Dus in seizoen 1 zegt ze tegen Florke (en Frank) dat ze haar moeder (Yvette) nooit gekend heeft, maar enkele seizoenen later komt de moeder die ze zogezegd nooit gekend heeft bij haar wonen?
Dus in seizoen 1 zegt ze tegen Florke (en Frank) dat ze haar moeder (Yvette) nooit gekend heeft, maar enkele seizoenen later komt de moeder die ze zogezegd nooit gekend heeft bij haar wonen?
0 x
-
- Nog geen rang
Een aantal mensen begrijpt mijn punt niet. Frank Bomans in jaargang 2 staat eerst huiverig tegenover zijn homosexuele celmaat, later draait Frank bij, en is hij genezen van zijn homofobie. Maar NU is Frank opnieuw homofoob. DAT is volkomen onlogisch.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
't is niet omdat wij er anders over denken, dat we je niet begrijpen.
Er zijn ook al acteurs geweest die in de reeks dood gaan en een paar jaar later gewoon een ander personage spelen.
Thuis is een soap

Er zijn ook al acteurs geweest die in de reeks dood gaan en een paar jaar later gewoon een ander personage spelen.
Thuis is een soap

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
in welke aflevering is dat?thomaaas schreef:Ik was net naar seizoen 1 aan het kijken toen Simonne het volgende zei tegen Florke bij één van hun eerste ontmoetingen:
misschien zei ze dat tegen Florke om haar medelijden op te wekken zodat ze wat toegeeflijker zou worden tegen Simonne want Florke was altijd pro Jenny en anti Simonneke
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
Ergens rond aflevering 35-40 en het klonk alsof Simonne het meende, want daarna vroeg Frank haar of het waar was en ze heeft dit toen bevestigd, dus ze zei dit niet alleen om Florke voor haar te winnen.Crackers schreef:in welke aflevering is dat?thomaaas schreef:Ik was net naar seizoen 1 aan het kijken toen Simonne het volgende zei tegen Florke bij één van hun eerste ontmoetingen:
misschien zei ze dat tegen Florke om haar medelijden op te wekken zodat ze wat toegeeflijker zou worden tegen Simonne want Florke was altijd pro Jenny en anti Simonneke
0 x
-
- Nog geen rang
Dat is een goed voorbeeld van een retcon. Dit is het bewust verdraaien of negeren van voorgaande feiten om nieuwe verhaallijnen mogelijk te maken. Wordt wel vaker in soaps gebruikt.thomaaas schreef:Ik was net naar seizoen 1 aan het kijken toen Simonne het volgende zei tegen Florke bij één van hun eerste ontmoetingen:
0 x
-
- Poster rang 5
Je zou het natuurlijk ook kunnen verklaren dat Yvette Simonne vroeger wat verwaarloosd heeft. Yvette is immers heel lang cafébazin geweest in haar eigen café.Dejavuke schreef:Dat is een goed voorbeeld van een retcon. Dit is het bewust verdraaien of negeren van voorgaande feiten om nieuwe verhaallijnen mogelijk te maken. Wordt wel vaker in soaps gebruikt.thomaaas schreef:Ik was net naar seizoen 1 aan het kijken toen Simonne het volgende zei tegen Florke bij één van hun eerste ontmoetingen:

Het was trouwens nadat Luc Simonne verkracht had dat Yvette in de serie geïntroduceerd werd zeker?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 15
Ja, Frank kwam te weten dat Luc Simonne had verkracht en ze maakten ruzie. Simonne kreeg een klap op haar hoofd en raakte haar geheugen kwijt. Ze kreeg het terug toen ze haar moeder zag die Frank had opgebeld. Het is idd een retcon maar enkel mensen die echt opletten zullen het opmerken.
0 x